quote:Op zondag 31 juli 2005 22:04 schreef Party_P het volgende:
[..]
daar moeten we nog wel even op wachten
Gaat lekker daarquote:
Umh..als ik nu ga vragen waar je het over hebt, roep jij waarschijnlijk TVP!!!!, maar als ik dan zeg dat ik die niet zo snel kan vinden, dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik had het weer goed ingeschat...
Staan volcontinu 50 tot 60 wachtenden momenteel.... Is druk dus.
Verder hier redelijk weer. Waterig zonnetje en flink bewolkt.
Ik werk op schadeafdeling weet je nog??quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Umh..als ik nu ga vragen waar je het over hebt, roep jij waarschijnlijk TVP!!!!, maar als ik dan zeg dat ik die niet zo snel kan vinden, dan?![]()
Hier overgens wel een lekker weertje, bewolking en zon op zijn nederlands.
Dat is ook zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik werk op schadeafdeling weet je nog??
Hier is de zon overigens weg, bewolking wordt weer wat dikker.. Lijkt wel herfst.
Zag het idd dat het vannacht onder de 10 graden gaat komen. Hopelijk wordt Augustus nog een redelijke zomermaand ..quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:50 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Hier na een dag lekker weer moet ik zeggen begint het savonds toch wel koud te worden...herfst is coming..![]()
dat kan gebeuren met deze luchtsoort, beetje opklaringen en geen wind en de temperatuur raast omlaag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zag het idd dat het vannacht onder de 10 graden gaat komen. Hopelijk wordt Augustus nog een redelijke zomermaand ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |