[TRU] en je inrichting zijn de andere kant op, bosjostiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kan ze meteen haar geest zuiveren onder dat water.
Ik hoop dat ze net zo'n kraanwater heeft dan ik krijg.
Sommige mensen zijn zo vuil als de ziekte.
Over zuiverheid.quote:
tja, takes one to appreciate one...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zie de humor van losers wel in
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[TRU] en je inrichting zijn de andere kant op, bosjosti.
Een of andere broodhomo die eigenlijk in [TRU] thuishoort, maar blijkbaar verdwaald is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:00 schreef Bioslock het volgende:
Wie is die debiel, PP?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een of andere broodhomo die eigenlijk in [TRU] thuishoort, maar blijkbaar verdwaald is.
Pak eerst jezelf aan en zie dat deugd met een d is, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet preken wat ik ga doen.
Ik wil alleen zeggen dat ik ieder mens die niet deugt ga aanpakken. Mensen die deugen hebben niets te vrezen en weten dat ook.
Zieke mensen in de geest gaan onder de bijl.
Jij gaat ook nog op de knie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Pak eerst jezelf aan en zie dat deugd met een d is, bijvoorbeeld.
Om over de rest van je kut-Nederlands maar te zwijgen.
Waarom zou je iemand garantie geven op iets waarvan je zeker weet dat het gaan gebeuren?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wacht jij maar lekker af.
Jou tijd komt nog wel eens.
En dan ga jij ook op de knieen voor mij.
En dat garandeer ik je.
Ik geef je 100 procent garantie.
Garantie dat je op de knieeen gaat dus
begin anders eens met een cursus spelling en zinsbouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wacht jij maar lekker af.
Jou tijd komt nog wel eens.
En dan ga jij ook op de knieen voor mij.
En dat garandeer ik je.
Ik geef je 100 procent garantie.
Garantie dat je op de knieeen gaat dus
Hoort God niet intelligenter te zijn dan zijn eigen creaties?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog op de knie.
Billenkoek kun je krijgen met je grote mond
Ieder mens is ondergeschikt aan mijn macht.
Ik ben God.
"Okidokie"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ieder mens gaat op mijn knie.
Maar daar komen jullie nog achter.
Heb jij je medicatie weer eens niet op tijd gehad?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog op de knie.
Billenkoek kun je krijgen met je grote mond
Ieder mens is ondergeschikt aan mijn macht.
Ik ben God.
God zegt wat zijn onderdanen moeten doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoort God niet intelligenter te zijn dan zijn eigen creaties?
Of anders geef je even helemaal geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
God zegt wat zijn onderdanen moeten doen.
In ieder geval bepaalt God hoe het moet lopen hier.
Hoe mensen zich dienen te gedragen.
En ik ga weer.
Mensen die een plaag zijn daar heb ik geen boodschap aan.
Ik kan dit niet echt goed inschatten, maar op de schaal van randmongool met scores tussen1 en 10 is dit toch zeker een 47!quote:
Daar geef ik je gelijk in. Voor de rest ben je gewoon een bijzettafeljosti.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het een lachertje.
alleen maar kutantwoorden ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
God geeft alleen maar.
als je alles bent en dus ook weet, vertel mij mijn echte naam dan eens!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben alles Paashaas.
Alles.
Ik ben alles. Ik ben jou, ik ben ik. Ik ben je buurvrouw. En ik ben het hele universum.
Ik ben alles dus
Ben je dan ook datgene waarvan voor iedereen is beslist dat niemand het kan zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben alles
Ben je homo?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als je alles bent en dus ook weet, vertel mij mijn echte naam dan eens!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga verder met mijn werk.
Mên wat heb jij gebuiktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben alles en bepaal alles.
En dat is een feit.
En dan ga je maar muziek luisteren als je het niet gelooft.
Er moet iemand God zijn, en laat mij dat nu toevallig zijn
Whehehehequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:12 schreef Bioslock het volgende:
EN GEEF GODVERDOMME EENS ANTWOORD OP DE VRAGEN.
God neemt jouw principes over?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is zwaar tegen mijn principes. En dus tegen het principe van God.
je gelooft niet in je eigen kracht als God?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Bij depressie kun je kiezen tussen medicatie of denken en therapy.
Ik heb gekozen voor medicatie maar nu kan ik het met denken. Met denken kan alles.
Bidden heb ik nooit gedaan omdat ik liever op mijn eigen kracht vertrouwde. Heb wel gebeden tijdens depressie maar kreeg nooit antwoord dus heb het toen maar zelf gedaan.
Heb dus wel gebeden maar ik geloof niet erin. Ik geloof ook niet zo in die rituelen in de kerk. Vind het maar wazig allemaalAlsof die wierrook mij geneest, alsof al die hosties mij beter maken?
Nee als mens moet je het zelf doen door positief te denken. Positief denken
De enige optie op succes.
Biechten heeft ook geen zin. Je kunt wel leren van je fouten maar door alleen maar je fouten toe te geven schiet niet op. Vooral niet als de biecht afnemer zwijgt als het graf. Dan kun je beter tegen de muur aanlullen.
De kerk is een beetje lui vind ik. En valt tevens te vaak in de herhaling. En ze draaien saaie muziek. Altijd die kerkorgels. Wat schiet dat nu op? Dat ze goede muziek gaan draaien waar mensen blij van worden.
Kunnen ze beter een goede drive in show aanbieden of een rammstein concert of wat dan ook.
Waar was het?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef R2cksson het volgende:
Een kort rokje met cowboylaarzen!
*fap*fap*fap*
Op TV...quote:
Ook een rokje erboven?! EN KORT!?!??!?!?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef Nouk het volgende:
T gaat vast allang niet meer over die laarzen. Maar toch Rick, ik heb ze ook!
Puicke hoed men. Heb je ook een paard? Een trog dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik draag deze altijd naar de boogie bar. Doet het goed bij de vrouwen...
[afbeelding]
Amsterdam.quote:
Gevalletje AIVD?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben God.
En voor de mensen die het niet geloven.
Dan kom je daar nog wel achter ooit.
Ik ga me verder ook niet verdedigen. Ik ga verder met mijn werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |