Thanks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
En oh ja, Cc... felic met je nieuwe auto! Ziet er cool uit. En rood issie volgens mijn nog mooier![]()
Neem je je tv mee naar mij. Ik ben ongevraagd aangesloten op het CAI netwerk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Ja goedemorgen![]()
Essent heeft mijn tv signaal er af gehaald
Omdat ze geen klantgegevens hebben van me
En die had ik al twee keer op gestuurd
ik heb een goed boek, maar ik wil ook wel eens tv kijken
Geef mijn abonnement terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neem je je tv mee naar mij. Ik ben ongevraagd aangesloten op het CAI netwerk.
* Twisted_fok kan wel wat koffie gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen terug T_f , iemand een bakkie??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:17 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound wringt Twisted_fok uit!
Ha, koffie!
Waar moet de slang worden aangesloten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat er beteuterd bij![]()
goed begin van de dag nixxx
Will do!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]alsjeblieft he, enjoy de koffie
op mijn infuuszak natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar moet de slang worden aangesloten?
Dat heb ik altijd in het weekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
op mijn infuuszak natuurlijkhij is al bijna leeg... er zit nog bloed in mijn koffie!! dat moet eruit
Je verdraait mijn woordenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen terug T_f , iemand een bakkie??
quote:
Dat klinkt wel levensbedreigend ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
op mijn infuuszak natuurlijkhij is al bijna leeg... er zit nog bloed in mijn koffie!! dat moet eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |