Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dusquote:
Ja toppiequote:En hoe is het verder met je?
Ey Pquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ey dawg en nixxx
en de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet
Enneh....de twingo is echt niet de coolste RenaultDat is de Megane Coupe (oude versie welteverstaan)
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dusEn dit begon meer als een grapje dan echt serieus
Maareh....welkom
Doe ijverig mee zou ik zeggen. We zien eigenlijk bijna nooit meer iets van je
Ben je nog wel bezig met fotografie
Hahahhaha, ja dat is altijd. Je kunt je werk niet uit handen geven.quote:Ja toppieNet terug van vakantie. Vandaag eerste werkdag waarin ik weer druk bezig ben geweest om twee weken chaos weg te werken......Eigenlijk zou je maar nooit op vakantie moeten gaan. Die puinhoop daarna
![]()
Wat een luxeprobleem hequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef nixxx het volgende:
Ik heb een heel mooie fietsdat is ook leuk.... Al valt de ene trapper err zo een beetje af
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef nixxx het volgende:
Je bent nog in vakantiesfeer blink, goedemorgen allen trouwens
Damnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.
Al was de FVS achteraf gezien een kwalitatief slechte opleiding. En wegens geldgebrek heb ik zo ongeveer al mijn spullen verkocht, op een optiek en camera na.
Gadverdamme zeg.....wat ben jij een positivoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
Eindhoven
heheheh ik zit al even thuis, ben (niet heel erg hard) aan het werk voor het laatste vakje dat ik nog moet doen. En dat zou wat meer opschieten als ik eens beter slapen konquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |