abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29343045
Ey dawg en nixxx
en de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet

Enneh....de twingo is echt niet de coolste Renault Dat is de Megane Coupe (oude versie welteverstaan)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29343123
PdeHoog: alweer een nieuw forum?
En hoe is het verder met je?
pi_29343317
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef dawg het volgende:
PdeHoog: alweer een nieuw forum?
Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dus En dit begon meer als een grapje dan echt serieus Maareh....welkom Doe ijverig mee zou ik zeggen. We zien eigenlijk bijna nooit meer iets van je Ben je nog wel bezig met fotografie
quote:
En hoe is het verder met je?
Ja toppie Net terug van vakantie. Vandaag eerste werkdag waarin ik weer druk bezig ben geweest om twee weken chaos weg te werken......Eigenlijk zou je maar nooit op vakantie moeten gaan. Die puinhoop daarna
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:37:01 #154
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29343421
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ey dawg en nixxx
en de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet

Enneh....de twingo is echt niet de coolste Renault Dat is de Megane Coupe (oude versie welteverstaan)
Ey P
Weet je wat ik nou een lelijke renault vind... de vel satis.. ik bedoel waarom??
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_29343463
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dus En dit begon meer als een grapje dan echt serieus Maareh....welkom Doe ijverig mee zou ik zeggen. We zien eigenlijk bijna nooit meer iets van je Ben je nog wel bezig met fotografie
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.
Al was de FVS achteraf gezien een kwalitatief slechte opleiding. En wegens geldgebrek heb ik zo ongeveer al mijn spullen verkocht, op een optiek en camera na. Trouwens, na dat gezeik met OS is de sfeer in FOT zodanig veranderd dat ik me er niet meer zo relax voelde. Heb wel nog een korte tijd op F3 gezeten, maar na de 2e of 3e rel ben ik ook daar vertrokken. Wel typisch, en dan weet je wel wat/wie ik daarmee bedoel.
quote:
Ja toppie Net terug van vakantie. Vandaag eerste werkdag waarin ik weer druk bezig ben geweest om twee weken chaos weg te werken......Eigenlijk zou je maar nooit op vakantie moeten gaan. Die puinhoop daarna
Hahahhaha, ja dat is altijd. Je kunt je werk niet uit handen geven.
pi_29343482
Da's idd ook een verschrikkelijk lelijke Maar ik vind de hele laatste serie niet echt denderend De nieuwe Astra daarentegen helaas vanaf volgende maand door baanwisseling geen leasebak meer, dus ik moet het voorlopig nog met het oude model doen
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:39:48 #157
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29343521
Ik heb een heel mooie fiets dat is ook leuk.... Al valt de ene trapper err zo een beetje af
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_29343671
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef nixxx het volgende:
Ik heb een heel mooie fiets dat is ook leuk.... Al valt de ene trapper err zo een beetje af
Wat een luxeprobleem he
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:46:12 #159
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29343789
maar nu naar bed ... voor het perspectief.. vele mensen op de wereld hebben niet eens een bed..

zo en met deze wijze woorden
pi_29344145
Slaap ze nixxx Ik ga ook
pi_29344227
Adios you two.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:01:32 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29344407
Kom net terug van Charlie & the Chocolate Factory.
Wat een leuke film! Ik heb me enorm vermaakt. De combinatie Burton/Depp is in mijn ogen dan ook een gouden.

Alleen zat er een Tilly Tonka naast me die constant aan het beppen was. Gelukkig was ze wat stiller nadat ik haar vertelde dat de kroeg een paar deuren verderop zat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29344697
Ah, dan zullen we die binnenkort eens gaan bewonderen.

Cc, al zenuwachtig voor morgen? Fijn rondcruisen in je nieuwe bolide? Dan kun je mij de volgende meet wel ophalen, scheelt weer treinkaartje.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 07:03:02 #164
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29349537
Goedemorgen.
pi_29350092
Goodmorning Vietnam (en Fok)!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_29350129
Goedemorgen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_29350162
Goedenmorgen! Hier in Eindhoven is het lekker weer. Mijn collega's lijken vrolijk (misschien zijn ze dat wel écht!) en de wereld ziet er gewoon een stukje mooier uit.
En oh ja, Cc... felic met je nieuwe auto! Ziet er cool uit. En rood issie volgens mijn nog mooier
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_29350203
Mijn auto blijkt blauw te zijn, gisteren eens een keer gewassen
pi_29350212
He, Melis, wat lees ik nu in HVJJN, ben je verliefd en in de ontkenningsfase?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:48:25 #170
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29350220
Je bent nog in vakantiesfeer blink, goedemorgen allen trouwens
pi_29350428
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef nixxx het volgende:
Je bent nog in vakantiesfeer blink, goedemorgen allen trouwens
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_29350643
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.
Al was de FVS achteraf gezien een kwalitatief slechte opleiding. En wegens geldgebrek heb ik zo ongeveer al mijn spullen verkocht, op een optiek en camera na.
Damn Da's minder
pi_29350655
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:

[..]

Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
Gadverdamme zeg.....wat ben jij een positivo Was je vakantie zo goed
pi_29350878
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
Eindhoven
Eindhoven
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:20:07 #175
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29351681
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:

[..]

heheheh ik zit al even thuis, ben (niet heel erg hard) aan het werk voor het laatste vakje dat ik nog moet doen. En dat zou wat meer opschieten als ik eens beter slapen kon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')