Moet je ook niet gaan kijken, is één grote kliek daar. Je zou zelfs kunnen spreken over een forum in een forum . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef nixxx het volgende:
Meer kids voor jou Scorp? Zo ja, felies dan ... en nee ik ga niet in [OUD] kijken, daar ben ik nog even niet aan toe. Bed en slapen... daar ben ik wel aan toe
Q kan dat. Hij heeft zelfs geprobeerd om alle topics dood te maken om zijn topposterpositie maar te behouden, maar het mocht niet batenquote:
Ik moet gewoon even wat vaker oefenen. Zoals nu.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q kan dat. Hij heeft zelfs geprobeerd om alle topics dood te maken om zijn topposterpositie maar te behouden, maar het mocht niet baten.
Hoi schoonheid. Weer terug uit het zonovergoten Bretagne?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
Hallow. Ik kom ook om het hoekje kijken.
Blinksterquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
Hallow. Ik kom ook om het hoekje kijken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
Hallo
* Pheno heeft de maandagmiddag zalmsalade en champignonsoep weer op
Het was over het algemeen de Normandische land.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi schoonheid. Weer terug uit het zonovergoten Bretagne?.
Nope, dit jaar helaas niet. Hoewel ik heb gezworen vorig jaar dat ik er dit jaar ook weer zou zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Jumparound het volgende:
he blink! nog naar lowlands?
Ik heb weer weten te ontsnappen voordat ze het cordon wisten te sluiten, jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:59 schreef Blinky het volgende:
Hoe was het bij jouw bezoek aan het Eindhovense? Ik heb niets gehoord van verhoogde veiligheidsmaatregelingen, dus ik neem aan dat het goed is gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |