We graven ons eigen graf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:40 schreef nietzman het volgende:
Nouja, als wij vroeger met onze poten van Afrika waren afgebleven was het hier nu stukken blanker.
kolonisatie en uitzuigen van afrikaanse/aziatische/arabische landen.quote:
Nee aan de mentaliteit van de cultuurquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je zelf ook wel beseft dat dat geen flikker met het kleurtje te maken heeft.
Dus alle allochtonen in rotterdam zijn per definitie kansarm en wonen in een achterstandswijk EN hebben een criminele achtergrond (tenminste... als ze ouder zijn volgens jouw redenering)?quote:Maargoed, laten we anders eens een experimentje houden. Dan dumpen we dat blanke kroost van jou bij een achterstandsgezin met een kleurtje en een criminele achtergrond. En dan over 18 jaar zien of het tuig of een degelijke blanke pit is geworden!
Welke kolonie hadden wij in Afrika ?????quote:
Bij nader inzien :quote:
het gaat om Europa en niet om Nederland. Lees eens iets over belgie met hun Leopold... je lacht je slap!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Welke kolonie hadden wij in Afrika ?????
Wij zijn zuid-afrika uitgegooid en dat wás het dan zover ik weet![]()
"Wij" Europeanen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:52 schreef deedeetee het volgende:
Welke kolonie hadden wij in Afrika ?????
Wij zijn zuid-afrika uitgegooid en dat wás het dan zover ik weet![]()
Kongo Museum Tervuren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het gaat om Europa en niet om Nederland. Lees eens iets over belgie met hun Leopold... je lacht je slap!
Adolf, Stormfront, wat een kinderachtige manier van discussieren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hebben ze je op Stormfront een ban gegeven omdat je te dom voor ze was? Besloot je daarom ons maar te gaan irriteren?
Tja, als je ietwat rechts tov Drees bent, ben je tegenwoordig al racistquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:55 schreef DaveM het volgende:
[..]
Adolf, Stormfront, wat een kinderachtige manier van discussieren.
Ik heb 3 logische argumenten gegeven en 1 gebaseerd op persoonlijke voorkeur.
Die laatste is nog het minst belangrijke, maar opvallend genoeg wordt daar het felste op gereageerd.
Zegt wel wat over jouw denken en vooral jouw "tolerantie" van andermans mening.
Dat is nou het leuke aan tolerantie. Zelfs als ik je tolereer mag ik je nog een broodmongool vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:55 schreef DaveM het volgende:
Zegt wel wat over jouw denken en vooral jouw "tolerantie" van andermans mening.
Ga je 't de Letten óók aanrekenen dat de belgen, de fransen, de duitsers en ff denken de italianen in Afrika hebben rond gespookt ?quote:
Inderdaad, ik stap vanmiddag de bus in. Een Marokkaan duwt zich langs iedereen naar voren. Je zegt er wat van en je bent een vuile racistische kaas.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Het woord racisme heeft toch elke geloofwaardigheid verloren. Het is meer een soort stopwoordje geworden.
Alles is tegenwoordig racisme. Ik lig er niet meer wakker van
Dat is het hele probleem nu drol. Heb jij niet opgelet tijdens geschiedenis ofzeu?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef deedeetee het volgende:
off topic : ik geloof niet dat de europeanen er ooit in geslaagd zijn om de afrikanen bij benadering zoveel ellende aan te doen als die mensen zelf hun eigen volk en de buren aan doen
Inhoudelijk is het totaal niet interessant, maar vermakelijk is het welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef djenneke het volgende:
Mag ik dit nomineren voor het meest slechte topic ooit?
Zo gaat het helaas wel vaak. Daarom heeft het woord racisme geen enkele betekenis in die context.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef Enigmatic het volgende:
Inderdaad, ik stap vanmiddag de bus in. Een Marokkaan duwt zich langs iedereen naar voren. Je zegt er wat van en je bent een vuile racistische kaas.![]()
Leuk topic trouwens![]()
Proberen er boven te staan Swets, al is het soms verleidelijk om je tot hun niveau te verlagen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, als je ietwat rechts tov Drees bent, ben je tegenwoordig al racist
we hebben daar lekker verdiend met de wapenhandel joh...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem nu drol. Heb jij niet opgelet tijdens geschiedenis ofzeu?
Die ellende doen ze elkaar en de buren door ons aan.
Ga je inlezen over wat we daar gedaan hebben en kijk eens op de kaart van Afrika en zie hoe kaarsrecht die grenzen er zijn. Als wij daar niet allemaal stammen bij elkaar in landen hadden gepropt hadden we nu nergens last van.
Racisme bestaat nog steeds, of het nou een misbruikt woord is of niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas wel vaak. Daarom heeft het woord racisme geen enkele betekenis in die context.
Racisme, alsof dat alleen iets van blanken is. De tragiek
Hoe naïef omdat te denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef nietzman het volgende:
Dat is het hele probleem nu drol. Heb jij niet opgelet tijdens geschiedenis ofzeu?
Die ellende doen ze elkaar en de buren door ons aan.
Ga je inlezen over wat we daar gedaan hebben en kijk eens op de kaart van Afrika en zie hoe kaarsrecht die grenzen er zijn. Als wij daar niet allemaal stammen bij elkaar in landen hadden gepropt hadden we nu nergens last van.
bij mij is niet iedereen een racist maar in dit topic heb ik toch prachtexemplaren van racistische prietpraat opgemerkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Racisme bestaat nog steeds, of het nou een misbruikt woord is of niet...
eensch...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
bij mij is niet iedereen een racist maar in dit topic heb ik toch prachtexemplaren van racistische prietpraat opgemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |