abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:09:28 #226
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29275923
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ooit gehoord van eigen verantwoordelijkheid en hand in eigen boezem steken.
Inderdaad, waarom het zo moeilijk is voor sommige mensen toe te geven is dat ons superieure blanke ras in het verleden ook shitloads aan fouten heeft gemaakt is me een raadsel.
Ik ga naar huis.
pi_29276015
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef nietzman het volgende:
Inderdaad, waarom het zo moeilijk is voor sommige mensen toe te geven is dat ons superieure blanke ras in het verleden ook shitloads aan fouten heeft gemaakt is me een raadsel.
Tsja weet ik verder ook niet.

Blanken zijn blijkbaar toch minder superieur als ze graag zouden willen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:13:12 #228
61927 DaveM
uitgefokt
pi_29276026
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef djenneke het volgende:
Mag ik dit nomineren voor het meest slechte topic ooit?
Gelukkig mag dat.
Net zoals ik mag vinden dat er genoeg mensen uit bepaalde werelddelen in Nederland zijn.
Dat heet vrijheid van meningsuiting.

Helaas brokkelt die steeds verder af in Nederland.
Eerst hadden we Pvda en GL als felle tegenstanders.
Toen kwam Volkert van der G. en Mohammed B.
Nu weer minister Donner en mensen zoals nietzman.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:14:23 #229
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_29276056
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem nu drol. Heb jij niet opgelet tijdens geschiedenis ofzeu?

Die ellende doen ze elkaar en de buren door ons aan.

Ga je inlezen over wat we daar gedaan hebben en kijk eens op de kaart van Afrika en zie hoe kaarsrecht die grenzen er zijn. Als wij daar niet allemaal stammen bij elkaar in landen hadden gepropt hadden we nu nergens last van.
Kun je behalve ordinair schelden ook begrijpen dat jij niet de wijsheid in pacht hebt. Vast niet

Omdat jij een of ander vaak herhaald verhaal vertelt wil dat nog niet zeggen dat dát ook de hele waarheid is. Die stammen hadden voor de europeanen daar kwamen ook al vaak zat herrie en leg eens uit waarom ze daar nuniet mee op kunnen houden ? Als je in een land woont met een stam waar je op neer kijkt hoef je die mensen toch niet meteen uit te moorden
In België zitten ook ze ook met vlamen en walen en dat geeft best wel het nodige gedoe maar ze zijn daar niet aan 't moorden geslagen of wel soms ?

Ga jij nou gauw fietsen dat moorden doen de afrikanen zelf en niet omdat er in de vorige eeuw europeanen daar met grenzen gerommeld hebben maar gewoon omdat ze nog niet zo ver ontwikkeld zijn dat ze praten prevereren boven moorden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_29276062
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:13 schreef DaveM het volgende:

[..]

Gelukkig mag dat.
Net zoals ik mag vinden dat er genoeg mensen uit bepaalde werelddelen in Nederland zijn.
Dat heet vrijheid van meningsuiting.

Helaas brokkelt die steeds verder af in Nederland.
Eerst hadden we Pvda en GL als felle tegenstanders.
Toen kwam Volkert van der G. en Mohammed B.
Nu weer minister Donner en mensen zoals nietzman.
Het adopteren van heel kleine kinderen kan cultureel gezien geen probleem opleveren. Het gaat dus puur om huidskleur... Wat is daar het probleem mee? Ik begrijp dat gewoon niet.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:16:39 #231
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29276119
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef djenneke het volgende:
Het adopteren van heel kleine kinderen kan cultureel gezien geen probleem opleveren. Het gaat dus puur om huidskleur... Wat is daar het probleem mee? Ik begrijp dat gewoon niet.
Mensen met een kleurtje zijn eng!!1111oneoeone
Ik ga naar huis.
pi_29276144
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:16 schreef nietzman het volgende:

[..]

Mensen met een kleurtje zijn eng!!1111oneoeone
Het schijnt.... of erger: blijkt
pi_29276151
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef djenneke het volgende:
Mag ik dit nomineren voor het meest slechte topic ooit?
Newbie. .

Laat ik wat helpen: De Fok! Darwin Awards Deel II
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:19:18 #234
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29276191
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef deedeetee het volgende:
Ga jij nou gauw fietsen dat moorden doen de afrikanen zelf en niet omdat er in de vorige eeuw europeanen daar met grenzen gerommeld hebben maar gewoon omdat ze nog niet zo ver ontwikkeld zijn dat ze praten prevereren boven moorden.
En als oorzaak daarvan zou je weer kunnen stellen dat ze 'daar' de nodige revoluties nog niet hebben gehad en de vrijheden nog niet hebben die we hier niet hebben. Dus ja, Afrika is een onderontwikkelde en achtergestelde regio.

En hoe kwam dat ookalweer? Het was iets met handel, geloof ik.

Elk gevolg heeft een oorzaak.

"Die zwartjes koomen niet zoomaar dom."
Ik ga naar huis.
pi_29276198
quote:
Ik denk dat het wel problemen met zich meebrengt voor die kinderen op latere leeftijd als ze gaan nadenken over hun identiteit en op zoek gaan naar hun roots.
pi_29276213
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef deedeetee het volgende:

Omdat jij een of ander vaak herhaald verhaal vertelt wil dat nog niet zeggen dat dát ook de hele waarheid is.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:22:43 #237
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29276271
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat het wel problemen met zich meebrengt voor die kinderen p latere leeftijd als ze gaan nadenken over hun identiteit en op zoek gaan naar hun roots.
Hoeveel van de kutMarokkanen die ons land rijk is zijn geadopteerd, denk je? Ik kan me niet herinneren dat een geadopteerde ooit mijn fiets heeft gejat. Tot in hoeverre zal het geadopteerd zijn de rol van de geadopteerde in onze samenleving aantasten?

Bekrompen mensen zouden geadopteerde kinderen toe moeten juichen, want zijn hebben immers de potentie om uit te groeien tot rolmodel voor het gekleurde tuig!
Ik ga naar huis.
pi_29276330
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:22 schreef nietzman het volgende:
Hoeveel van de kutMarokkanen die ons land rijk is zijn geadopteerd, denk je? Ik kan me niet herinneren dat een geadopteerde ooit mijn fiets heeft gejat. Tot in hoeverre zal het geadopteerd zijn de rol van de geadopteerde in onze samenleving aantasten?
Bij Marokkanen zie je ook problemen met de identiteit maar die missen een goede opvoeding dat geven adoptie ouders blijkbaar wel. Marokkanen zouden ter adoptie moeten worden aangeboden mss komt dan toch alles goed
quote:
Bekrompen mensen zouden geadopteerde kinderen toe moeten juichen, want zijn hebben immers de potentie om uit te groeien tot rolmodel voor het gekleurde tuig!
Mooi gesproken
pi_29276331
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Negers hebben een grotere. Dus dat is wel degelijk ergens goed voor
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen
pi_29276337
quote:

[..]

Ik denk dat het wel problemen met zich meebrengt voor die kinderen op latere leeftijd als ze gaan nadenken over hun identiteit en op zoek gaan naar hun roots.
Ik ken genoeg geadopteerde kinderen, en lang niet allemaal willen ze op zoek naar hun roots. Daarnaast: wat maakt het uit als ze dat wel doen? Jou kost het geen geld hoor
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:26:26 #241
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_29276366
quote:

[..]

Het schijnt toch wél degelijk te kunnen, ik heb nogal wat boeken gelezen waarin bleek problemen op dat gebied echt wel voorkomen. Ik heb er uiteraard géén idee van om hoeveel gevallen het gaat.
Zelf ken in een paar geadopteerde kinderen die er verschillend over denken. De een vind het prima om hier gewoon * hollands * te zijn en de ander is er helemaal niet gelukkig mee. Toch zijn ze allebei als heel jong kind geadopteerd in het zelfde gezin.
Ik ben zelf als * blank * kind opgegroeid met een gekleurd zusje en gekleurde moeder en heb dat niet echt als prettig ervaren. Ik kreeg vaak als reactie * ben jij geadopteerd ?? * of * Dat is jouw zus toch niet ? * en ik vond het erg moeilijk dat de gekleurde kant van de familie mij vaak niet leuk behandelde omdat ik er zo blank uitzag. Ter verduidelijking , ik ben dus NIET geadopteerd maar gewoon van * gemengd * bloed.
Het grootste goed voor een kind is er gewoon bij te horen en niet op te vallen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_29276374
quote:

[..]

veel te ver gezocht. Het lijkt op een argument om de werkelijke reden niet te noemen.
pi_29276401
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef djenneke het volgende:
Ik ken genoeg geadopteerde kinderen, en lang niet allemaal willen ze op zoek naar hun roots. Daarnaast: wat maakt het uit als ze dat wel doen? Jou kost het geen geld hoor
Het is niet meer dan natuurlijk om je eigen identiteit te willen opzoeken.

Het gaat erom dat adoptie kinderen die hun roots willen opzoeken zich blijkbaar niet helemaal thuisvoelen. Opvang in de regio
pi_29276424
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het schijnt toch wél degelijk te kunnen, ik heb nogal wat boeken gelezen waarin bleek problemen op dat gebied echt wel voorkomen. Ik heb er uiteraard géén idee van om hoeveel gevallen het gaat.
Zelf ken in een paar geadopteerde kinderen die er verschillend over denken. De een vind het prima om hier gewoon * hollands * te zijn en de ander is er helemaal niet gelukkig mee. Toch zijn ze allebei als heel jong kind geadopteerd in het zelfde gezin.
Ik ben zelf als * blank * kind opgegroeid met een gekleurd zusje en gekleurde moeder en heb dat niet echt als prettig ervaren. Ik kreeg vaak als reactie * ben jij geadopteerd ?? * of * Dat is jouw zus toch niet ? * en ik vond het erg moeilijk dat de gekleurde kant van de familie mij vaak niet leuk behandelde omdat ik er zo blank uitzag. Ter verduidelijking , ik ben dus NIET geadopteerd maar gewoon van * gemengd * bloed.
Het grootste goed voor een kind is er gewoon bij te horen en niet op te vallen.
Persoonlijk denk ik dat een gevulde maag, en kleren aan je lijf net iets belangrijker is...

(niet dat ik je niet begrijp, maar zo is het natuurlijk wel)
pi_29276460
quote:

[..]

NOU IK ZAL JE EENS WAT VERTELLEN!!! ONS GEADOPTEERDE BUURJONGETJE HEEFT MIJN LIEVE KLEINE BROERTJE OOIT SCHURFT GEGEVEN!!!! WEG MOETEN ZE, DAT TUIG!!!

Ik zit me weer zeer te vermaken hoe alle allochtonen weer achteloos op een hoop geveegd worden.
Mijn Jehova, van adoptiekinderen naar achterlijke stammen tot relMarokkanen. Ik pak er maar weer een pilsje bij hier
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29276464
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat adoptie kinderen die hun roots willen opzoeken zich blijkbaar niet helemaal thuisvoelen.
Hoe kom je dr' bij Ze voelen zich prima thuis maar willen graag weten waar ze vandaan komen. Waarom reageer ik hier eigenlijk nog op ?
pi_29276470
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is niet meer dan natuurlijk om je eigen identiteit te willen opzoeken.

Het gaat erom dat adoptie kinderen die hun roots willen opzoeken zich blijkbaar niet helemaal thuisvoelen. Opvang in de regio
Nee, het betekent dat ze willen weten waar ze vandaan komen, wat er met hun biologische ouders is gebeurd, waarom ze zijn afgestaan... Dat hoeft niet zozeer te maken te hebben met thuisvoelen, maar met weten wie je bent!

Welke opvang? In die landen waar niets is?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 21:30:32 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29276485
quote:
Ik kan me niet herinneren dat een geadopteerde ooit mijn fiets heeft gejat.
Nee duh, want dan had je gelijk geweten wie je fiets had
pi_29276488
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
veel te ver gezocht. Het lijkt op een argument om de werkelijke reden niet te noemen.
Ik denk het niet. Maar dat maakt verder niet uit.

Adoptie is in de eerste plaats eigen belang. Het vervullen van je kinderwens.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:31:53 #250
61927 DaveM
uitgefokt
pi_29276523
quote:

[..]

Iets waar je niet dol op bent zie je liever geen toename van, is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
In jouw geval bv. "racistische" topics.

zie verder de OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')