Het lastige is dat wanneer je daar rekening mee houdt voor de eerste ronde in de champions league en psv zou door gaan naar de 2de ronde, dat ze die simpele wedstrijden al gehad hebben en dan zwaardere europese clubs treffen en ook nog eens zwaardere in de competitie... overigens zou ik ook dit een vorm van competitievervalsing vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Teletekst pagina 819: iedereen 8 wedstrijden gespeeld.
De KNVB maakt een hoop fouten, maar het 'schema' is gewoon goed.
Misschien interessant om verder over te praten: moet de KNVB rekening houden met de Europese verplichtingen van clubs en PSV niet tegen AZ laten spelen maar bij voorbeeld tegen Sparta?
Het moet blijven zoals het is, nu is het voor de kleine clubs nog leuk dat ze van een minder geinspireerd of juist vermoeid kunnen winnen, maar je zit altijd met het dilemma of de Nederlandse competitie belangrijker is of het Nederlands voetbal binnen Europa.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het lastige is dat wanneer je daar rekening mee houdt voor de eerste ronde in de champions league en psv zou door gaan naar de 2de ronde, dat ze die simpele wedstrijden al gehad hebben en dan zwaardere europese clubs treffen en ook nog eens zwaardere in de competitie... overigens zou ik ook dit een vorm van competitievervalsing vinden.
de KNVb houdt er duidelijk rekening mee dat PSV kampioen wordtquote:za 18-3 PSV - NEC ERE
za 25-3 Willem II - PSV ERE
za 1-4 RBC Roosendaal - PSV ERE
za 8-4 PSV - FC Groningen ERE
wo 12-4 PSV - Feyenoord ERE
zo 16-4 NAC Breda - PSV
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eend, wanneer is dat programma vastgesteld? Aan het begin van het seizoen toch al? Zeer opmerkelijk..
Ja.. en ik herinner me een Ajax-Feyenoord 6-0 toen Feyenoord al kampioen was.. dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:
Zijn dat die wedstrijden van vanavond? Nee hè? AZ-ADO was ook afgelast volgens mij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef golfer het volgende:
Goed idee, die wedstrijden tussen kerst en oud-en-nieuw.
Nu al weer 2 afgelastingen.
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zijn dat die wedstrijden van vanavond? Nee hè? AZ-ADO was ook afgelast volgens mij.
Waar speel je dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:34 schreef Jasza het volgende:
Ik moet van komende zaterdag tot de zaterdag erop 3 competitieduels spelen en wij zeuren toch ook nie
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
En heeft Guus al een brief gestuurd naar de KNVB?
Als jij om 9:00 voor de sigarenzaak gaat staan heb je idd kans op een kaartje. Maar ik ging de afgelopen jaren vooral als ik me op zondagmiddag verveelde even naar het Oosterpark. Dat zit er nu niet in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is toch altijd wat beschikbaar voor losse verkoop? Niet?
Ik snap niet hoe dat kan. NAC- en Willem II-thuis zijn nu al risicowedstrijden??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord weer een topper thuis op 2e kerstdag. Bijna alle wedstrijden op zondag, 1230
17 juli dus.. toch? Ik heb vrij gevraagd..quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgende week Geel Wit-Heerenveen. Dat pakken ze me niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |