Ze komt niet op meetsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef ChrisJX het volgende:
In het kader van een meetBarbecuen ofzo
Ja, dus daar moeten we iets op verzinnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q. is het probleem niet. CL wel gok ik.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Begin Februari ben ik die tent trouwens weer binnen gelopen. Ik mocht er zowaar inEn dat voor een kop thee.
Er liep een lekker wijf langs op het moment dat de serveerster wilde weten wat wij wilden eten. Waarop het hele mannelijke tafeltje hun kop omdraaide naar dat lekker wijf en die serveerster voor lul stond.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Ik heb het eten gemist, was er niet iets met een lekkere serveerster
Iig keken de vrouwen in het tafeltje achter ons een paar keer ontzettend raar op
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dus daar moeten we iets op verzinnen.![]()
Al hoe wel, waarom zouden wij dates voor anderen regelen?![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
Er liep een lekker wijf langs op het moment dat de serveerster wilde weten wat wij wilden eten. Waarop het hele mannelijke tafeltje hun kop omdraaide naar dat lekker wijf en die serveerster voor lul stond.
Ik ga toch geen Singles feestje houden in mijn achtertuin. Ik hoef geen live rel tussen PL, TC, JoeyT en de restquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dus daar moeten we iets op verzinnen.![]()
Al hoe wel, waarom zouden wij dates voor anderen regelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |