Helaas, heb al een slotje aangevraagd. We waren overigens tegelijkertijd, maar goed dat doet er niet toe.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef QyRoZ het volgende:
Goeie poging. GL was eerder.
Scheelt twee topicnummersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Helaas, heb al een slotje aangevraagd. We waren overigens tegelijkertijd, maar goed dat doet er niet toe.![]()
Ervaring?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:01 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zeg: zoek iemand via FOK!, succes gegarandeerd
IJs ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn achtertuin schijnt te helpen QyRoZ
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn achtertuin schijnt te helpen QyRoZ
Begrijp ik het goed dat jij ooit iets met een FOK-meisje begonnen bent in de tuin van Anthraxx?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.
Nee, dat was Nolius.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat jij ooit iets met een FOK-meisje begonnen bent in de tuin van Anthraxx?![]()
Wat jammer dat die achtertuin niet hetzelfde effect op Anthraxx heeft.quote:
Nolius heeft ChrisJX ontmoet in mijn achtertuinquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat jij ooit iets met een FOK-meisje begonnen bent in de tuin van Anthraxx?![]()
Twee maanden eerder was er een meet in Eindhoven (waar jij idd niet bij wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nolius heeft ChrisJX ontmoet in mijn achtertuinToch? Of was er nog een crewmeet eerder waar jullie elkaar gezien hadden?
Ik ben wel bij een meet in Eindhoven geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Twee maanden eerder was er een meet in Eindhoven (waar jij idd niet bij was) en daar heb ik Nolius leren kennen
Ik deed overigens niets in jouw achtertuin, Nolius vond mij leuk
Oja, daar was je welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben wel bij een meet in Eindhoven geweestMet FLIPNEUS, MrSubtle, Rick, Nolius, Jij, nog een loser en ik.
Ja, hoe gaan we dat aanpakken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Niettemin, als we QyRoZ en CL naar mijn achtertuin lokken dan moet het vast wel lukken.
Ze komt niet op meetsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef ChrisJX het volgende:
In het kader van een meetBarbecuen ofzo
Ja, dus daar moeten we iets op verzinnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q. is het probleem niet. CL wel gok ik.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Begin Februari ben ik die tent trouwens weer binnen gelopen. Ik mocht er zowaar inEn dat voor een kop thee.
Er liep een lekker wijf langs op het moment dat de serveerster wilde weten wat wij wilden eten. Waarop het hele mannelijke tafeltje hun kop omdraaide naar dat lekker wijf en die serveerster voor lul stond.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Ik heb het eten gemist, was er niet iets met een lekkere serveerster
Iig keken de vrouwen in het tafeltje achter ons een paar keer ontzettend raar op
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dus daar moeten we iets op verzinnen.![]()
Al hoe wel, waarom zouden wij dates voor anderen regelen?![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
Er liep een lekker wijf langs op het moment dat de serveerster wilde weten wat wij wilden eten. Waarop het hele mannelijke tafeltje hun kop omdraaide naar dat lekker wijf en die serveerster voor lul stond.
Ik ga toch geen Singles feestje houden in mijn achtertuin. Ik hoef geen live rel tussen PL, TC, JoeyT en de restquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dus daar moeten we iets op verzinnen.![]()
Al hoe wel, waarom zouden wij dates voor anderen regelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |