Tweedehandsje.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
Nee, maar zoiets hoort niet. Hoe lang had je die oven al?
Dat doe ik voortaan ook. Ik moet er niet aan denken dat mijn gasleiding ook in de fik zou komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga er altijd bijstaan of zitten.
Hoe moet ik het anders uitmaken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:22 schreef Klonk het volgende:
een electrische oven die in de fik staat met water proberen te doven
Sorrie? Volgens mij doet iedereen dat. Je gaat toch ook niet naast je wasmachine zitten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wel dom om er bij weg te gaan.
Was het geen oven met flambeer-functie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
Nee, maar zoiets hoort niet. Hoe lang had je die oven al?
Maar ik ga ook niet weg als die aanstaatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie? Volgens mij doet iedereen dat. Je gaat toch ook niet naast je wasmachine zitten?
met een kleine poederblusser, electriciteit + water is nu eenmaal een combinatie die niet al te best voor je gezondheid kan zijn.quote:
Ik heb geen poederblusser. Ik zit niet bij de brandweer, ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een kleine poederblusser, electriciteit + water is nu eenmaal een combinatie die niet al te best voor je gezondheid kan zijn.
Okee. Dat zal ik doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je moet zo'n ding natuurlijk wel regelmatig schoonmaken, anders vliegen al die resten in de fik!
...en toen is hij ontploft?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
Oven heeft het daarna nog vrolijk vijf jaar gedaan
Ja. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die oven kwam zeker uit het Oostblok?.
hoeft ook niet, heb er hier ook eentje staan, dingen kosten een paar euro.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen poederblusser. Ik zit niet bij de brandweer, ofzo.![]()
Okee. Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoeft ook niet, heb er hier ook eentje staan, dingen kosten een paar euro.
Neuh..Ik wacht gewoon tot hij piept...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nee, maar wel bij je oven.
Éen halve emmer water. En ik moest wel. Ik laat mijn huis niet affikken. Dan maar kortsluiting. Zet ik gewoon de aardlekschakelaar weer omhoog.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Neuh..Ik wacht gewoon tot hij piept...
En met emmers water op electrische apparaten gooien lijkt me nogal onhandig persoonlijk...
Je had er beter eerst de stekker uit kunnen trekken en dan pas water er over heen gooien want je had een lelijke schok kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Éen halve emmer water. En ik moest wel. Ik laat mijn huis niet affikken. Dan maar kortsluiting. Zet ik gewoon de aardlekschakelaar weer omhoog.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je moet zo'n ding natuurlijk wel regelmatig schoonmaken, anders vliegen al die resten in de fik!
Zoiets hoor je gewoon in huis te hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mijn magnetron heeft overuren gedraaid. Het is inderdaad niet relaxed nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef mstx het volgende:
Je hebt half jaar zonder oven kunnen leven?![]()
Zo, dat heb je snel bedacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Nadat mijn oven in de fik stond heb ik het ding niet meer aangeraakt. Gisteravond kwam ik echter op het idee om het ding vandaag schoon te maken.
euhm? weenie waar jij de stelkker van je elektrische oven heb zitten, maa rin de meeste gevallen zit die stekker achter de kastjes/ oven in de muur......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je had er beter eerst de stekker uit kunnen trekken en dan pas water er over heen gooien want je had een lelijke schok kunnen krijgen.
Verdulle, dit was vorig jaar!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef mstx het volgende:
Je hebt half jaar zonder oven kunnen leven?![]()
Nog bijna goed getypt ook, kerel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Zwansen het volgende:
Typisch Scikzukie topic!
Inderdaad. Je kan beter gewoon je apparatuur af laten fikken. En je huis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:17 schreef ProFox het volgende:
Met zo'n poederblusser gaat wel al je elektrische apperatuur in huis binnen een half jaar stuk. Dat poeder is nogal agresief namelijk, en blijft een tijd door je huis dwalen nadat je het gespoten hebt
ja een poederblusser, vooral doen, dan kun je tenminste zonder verder ergens naar te kijken de rest van je interieur en electronische apparatuur wegsodemieterenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een kleine poederblusser, electriciteit + water is nu eenmaal een combinatie die niet al te best voor je gezondheid kan zijn.
poederblusser wegflikkeren en een schuimblusser aanschaffen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan beter gewoon je apparatuur af laten fikken. En je huis.
Dat heb je dus al een keer gezegd, in DIT topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
Onze oven heeft ook eens in de fik gestaanIs al meer dan tien jaar geleden en ik heb geen idee waardoor het kwam en wat er precies brandde. Over heeft het daarna nog vrolijk vijf jaar gedaan
quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:30 schreef ChrisJX het volgende:
Hee, onze oven heeft ook eens in de fik gestaan
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
Onze oven heeft ook eens in de fik gestaanIs al meer dan tien jaar geleden en ik heb geen idee waardoor het kwam en wat er precies brandde. Over heeft het daarna nog vrolijk vijf jaar gedaan
Met een CO² "sneeuw" blusser dus. Poederblussers zijn funest voor electronica.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Moet je de oven niet gewoon dicht doen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
"Drap."quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nog bijna goed getypt ook, kerel.![]()
Meestalquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Waar ik nu woon ziet de oven er ook uit alsof ie al 10x ontploft is, maar hij doet et meestal nog gewoon![]()
Misschien moet je toch wel topics lezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb het topic niet gelezen, maar het klinkt alsof er kleine deeltjes (wellicht verbrande stukjes eten) in de oven rondzwierven. Volgende keer schoonmaken op z'n tijd?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:10 schreef skiczukie het volgende:
Maar mijn oven heeft het niet gehaald. Nadat alles schoon was, en ik het ding op 200 graden had ingesteld begonnen de verwarmingselementen duidelijk te roken.
De oven werkt toch ook als hij dicht is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je de oven niet gewoon dicht doen?
Zodat het geen zuurstof krijgt toch?
Gaat vanzelf over. De rook die je ziet is afkomstig van je schoonmaakmiddel en resterende restje nog-niet-verbrande meuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:10 schreef skiczukie het volgende:
Maar mijn oven heeft het niet gehaald. Nadat alles schoon was, en ik het ding op 200 graden had ingesteld begonnen de verwarmingselementen duidelijk te roken.
Maar het vuur gaat dan wel uit!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De oven werkt toch ook als hij dicht is....
Oja, R.I.P oven. Ga je nu een andere kopen of doet dat teveel pijn TS?
Uhmmm er zit toch gas op aangesloten, dat vuur blijft toch ook branden. Dus ik neem aan dat er gewoon lucht bij kan.quote:
Volgens mij zijn de meeste ovens elektrisch of is die dat niet van de TS?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhmmm er zit toch gas op aangesloten, dat vuur blijft toch ook branden. Dus ik neem aan dat er gewoon lucht bij kan.
Dat weet ik ook wel, maar misschien is het niet luchtdicht, ik ruik bij een elektrische over toch altijd de geur van het voedsel dat gebakken wordt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste ovens elektrisch of is die dat niet van de TS?
En voor vuur heb je zuurstof nodig, en als je de oven dicht doet kan er toch geen zuurstof meer bij...?
Ja maar ik ben benieuwd of erdan wel genoeg zuurstof door heen komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar misschien is het niet luchtdicht, ik ruik bij een elektrische over toch altijd de geur van het voedsel dat gebakken wordt.
Ja ik ga verhuizen naar een huis waar een nieuwe keuken (= nieuwe ovenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef JosvG het volgende:
[..]
MeestalTijd voor een nieuwe oven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |