abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29305658
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Niemand maakt jou belachelijk, want dat is helegaar niet nodig.
Ik had het over mijn neef
pi_29305698
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:19 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Je denkt dat een kledingverkoper het wetboek uit zijn hoofd kent?
Met een beetje bluf kom je een eind.
een beetje verkoper is tegenwoordig echt wel op hoogte van het consumentenrecht e.d.
Scheren is voor schapen!
pi_29305771
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

een beetje verkoper is tegenwoordig echt wel op hoogte van het consumentenrecht e.d.
Als ze de consumentengids lezen snappen ze er nog niets van hoor.
pi_29305874
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

welk type verkoper bedoel je? De verkoper die vanwege zijn technische kennis in die winkel staat, of de verkoper die vanwege zijn leeftijd in de winkel staat, of de verkoper die als alwetende in de winkel staat?

Ik denk dat het best nog wel eens tegen kan vallen met de wetskennis, dat de meeste verkopers in de eerste twee groepen vallen (type speciaalzaak, en type dozenschuifzaak)
pi_29310466
Als hij me morgen niet op de afgesproken tijd belt (dat zou dan de 4e keer zijn dat hij zich niet aan de afspraak houdt), dan ga ik langs voor mijn geld
pi_29318218
Bureaurechtshulp ook maar even gebeld (dan kan ik dat zeggen) en ik moet idd gewoon mijn geld terugkrijgen.
Maarja, wat nou als ze gewoon weigeren? Ik ga hiervoor natuurlijk niet naar de rechter maar wat nou als het gewoon mijn woord tegen hun woord is? Wat kan ik dan doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2005 11:19:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')