Ik ken iemand die Taco heetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:28 schreef Vava het volgende:
Ik bedacht me net trouwens dat ik iemand ken die Pex heet![]()
TT even veranderd in '10' aangezien we bij de rest ook gewone cijfers gebruik(t)en.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ook zoiets. In mijn generatie sterft het van de Jeroenen, maar ik heb nog nooit een babietje met de die naam gezien. Raar dat dat toch verschuift.
Ik heb hier 2 meiden namen die heel erg favoriet zijn. Op dit moment zou ik dan ook gaan voor een meisjes-tweeling, ik kan niet kiezen namelijk.
Ik ook...Taco Bell komt nu in 1 keer bij me op (ik weet niet waarom)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:33 schreef BobRooney het volgende:
Taco is een vrij normale naam, ken er ook zoveel..
Ik vind het niet kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:33 schreef BobRooney het volgende:
Taco is een vrij normale naam, ken er ook zoveel..
Ja, zolang er Nederlandse namen zoals Dick of Cock zijn, moet Taco ook kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnenEen taco is eten, je noemt je kind toch ook geen pizza
Margaritaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aapjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind de naam van mijn achterneef Rocco vele malen erger dan Taco... vind het meer een naam voor een huisdier, en dan nog niet eens een hele mooie...
Ik ga voor een neushoornquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vind ik idd ook een hondennaam...
En wat denken jullie dan van Rino?
Weet niet meer zeker of je het nou zo spelt, maar zo spreek je het iig wel uit. Ik zie dan een circuspaardje voor me.
Ja, maar Nol...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:30 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga voor een neushoorn
Ik ken een gozer die heet No. Zal wel een afkorting zijn van Arnoldus, maar noem jezelf dan Nol
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar Nol...![]()
Ik ken een jongen die zo heet, jaar of 23 geloof ik. Maar ik zie altijd een beetje sullig tiep voor me als ik die naam hoor...
Eejquote:
Nol is een naam voor oude mannen. Of mannen die via de tv spulletjes verkopenquote:Deze jongen wordt dus echt Nol genoemd. En het is een hele aardige jongen, niks mis mee, maar z'n naam... neh...
Applequote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij 'grote' namen voor een baby; Jacqueline, Henk enz... Lijkt me heel raar om een baby te zien met zo'n volwassen naam. Komt misschien ook omdat ik zelf een ontzettende poppennaam hebquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
kan me daar nu geen kleuter bij voorstellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |