quote:Op zondag 31 juli 2005 18:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, en een blanke heeft die test vast gemaakt
Of je leest die site evenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, en een blanke heeft die test vast gemaakt
Ik verraad niks, ik ben namelijk gewoon gemiddeld geschapen mocht je het willen weten.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zie hier niemand maten noemen, dus ..... je verraadt jezelf nu![]()
nu ja, jezelf, je leuter dan
gemiddeldquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:49 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ik verraad niks, ik ben namelijk gewoon gemiddeld geschapen mocht je het willen weten.
altidj leuk als iemand zich dodelijk serieus gaat verantwoordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:49 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ik verraad niks, ik ben namelijk gewoon gemiddeld geschapen mocht je het willen weten.
Altijd leuk als iemand me (dus toch!) probeert te pesten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
[..]
altidj leuk als iemand zich dodelijk serieus gaat verantwoorden
Moet ik nou echt mijn afmetingen gaan publiceren op het Internet? Ik hoop van niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef Scandalous het volgende:
Mannen met kleine piemels noemen hun piemels altijd 'gemiddeld',whehe
ach de lichte paniek is er bij iedere man met een "gemiddelde' leuter, hoor, als ook maar 1 vrouw meldt dat ze van grote leuters houdt.... "nou, zal best dat jij van grote leuters houdt, maar ik hoor van mijn vriendinnen altijd dat de maat er niet toe doet, als ie maar werkt, dus de meeste vrouwen blablabla! "quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Altijd leuk als iemand me (dus toch!) probeert te pesten.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Moet ik nou echt mijn afmetingen gaan publiceren op het Internet? Ik hoop van niet.![]()
Ja dat weet jij het beste he met je kutquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef Scandalous het volgende:
Mannen met kleine piemels noemen hun piemels altijd 'gemiddeld',whehe
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat weet jij het beste he met je kut
het ligt zo heerlijk gevoelig, hè, bij de herenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
is dit trouwen een verkapt -kijk mij eens een grote kut hebben- topic?
ghehehequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
het ligt zo heerlijk gevoelig, hè, bij de heren
sla maar terug, hoor, als het je troost
Lul niet jij heb een kleine.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:12 schreef SeLang het volgende:
Ik ben ook huge
Alleen heb ik geen bruine piemol![]()
niks mis met een beetje fistenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Heerlijk ja.. een vagina waar je heel je hoofd in kan duwen en dan lekker op die eierstokken sabbelen. Nou doe mij toch maar een lekker strak exemplaar.
plotseling zag ik aan contact-advertentie: gezocht een lieve geile vrouw met een kut met minimaal 25 cm diepte, anders past mijn lul er niet in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 05:08 schreef Godshand het volgende:
Waarom altijd het pikformaat?
Niemand lijkt te geven om een diepe kut waar een pik van 25 cm in kan...
Nou ik ben niet zo van het gefist. Ik vind het bovendien ook nog es enorm ranzig uitzien. En wie gaat er nou willens en wetens de poes van zijner vrouw oprekken door z'n vuist erin te duwen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niks mis met een beetje fistenik kan niks met zo'n fluitkutje in bed.
ik. overigens valt dat oprekken wel mee heur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo van het gefist. Ik vind het bovendien ook nog es enorm ranzig uitzien. En wie gaat er nou willens en wetens de poes van zijner vrouw oprekken door z'n vuist erin te duwen?
waarom jammerquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe![]()
(psst... zal ik jou eens een geheimpje verklappen? ik hou wel van groot geschapen vrouwenjammer dat je een grote vagina negatief opvat)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef milagro het volgende:
ik ben blij met de mijne en die is strak
Nu is het mijn beurt om te zeggen: "het ligt zo heerlijk gevoelig bij vrouwen hé"...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom jammer
ik ben blij met de mijne en die is strak
sla maar terug, het mag, ik begrijp hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
(dat zeggen ze allemaal schatje)
nee, sorry schat, leuk geprobeerd, maar niet raakquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Nu is het mijn beurt om te zeggen: "het ligt zo heerlijk gevoelig bij vrouwen hé"...![]()
dat klinkt echt zo geilquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef American_Nightmare het volgende:
strakke kutte de gekstuh!!!
Ze zijn waarschijnlijk gestorven aan inwendige bloedingen, simpel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef SeLang het volgende:
Maar afgezien van milagro zijn er geen Fok!dames die een grote negerpiemol in hebben gehad ?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Heerlijk ja.. een vagina waar je heel je hoofd in kan duwen en dan lekker op die eierstokken sabbelen. Nou doe mij toch maar een lekker strak exemplaar.
Hahaha, wat typisch weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:39 schreef Goldfish80 het volgende:
Een "gewone" dame heeft genoeg aan een gemiddelde. Maar je hebt van die sletjes die gewoon meer nodig hebben, omdat ze anders niets voelen.
Typisch de uitspraak van iemand met een kleine piemol.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:39 schreef Goldfish80 het volgende:
Een "gewone" dame heeft genoeg aan een gemiddelde. Maar je hebt van die sletjes die gewoon meer nodig hebben, omdat ze anders niets voelen.
Komt vast door het vele spelen met de colafles
gelulquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
en de andere gaat dan weer liever voor iets kleiner.
mwoah... als je verliefd wordt zal je een kleine pielemoos voor lief nemen ws, maar het is nooooit een keuze op voorhandquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
Vrouwen hebben gewoon voorkeuren net zoals mannen dat ook hebben. De ene wil liever King Kong en de andere gaat dan weer liever voor iets kleiner.
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah... als je verliefd wordt zal je een kleine pielemoos voor lief nemen ws, maar het is nooooit een keuze op voorhand
Ik heb het dan ook over voorkeuren hequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah... als je verliefd wordt zal je een kleine pielemoos voor lief nemen ws, maar het is nooooit een keuze op voorhand
dat is dus een keuze op voorhand, die als het meezit bewaarheid wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over voorkeuren he
Bedankt voor het uitleggen, maar ik was al op de hoogte van wat het betekent.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is dus een keuze op voorhand, die als het meezit bewaarheid wordt.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Och.. allemaal blaten over dat ze een grote snikkel willen en als het zover is liggen krijsen.
genieten is het goede woordquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Och.. allemaal blaten over dat ze een grote snikkel willen en als het zover is liggen krijsen.
oe touchy touchy...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen, maar ik was al op de hoogte van wat het betekent.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
genieten is het goede woord [afbeelding]
yepquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Typisch de uitspraak van iemand met een kleine piemol.
Kijk, milagro, ik heb vier jaar een vriendin gehad die zéér open was op gebied van sex, die had echt geen geheimen voor mij. Maar ze was nogal klein en zo (1m60 ongeveer), en ze vond het gevoel van een lul die tegen haar baarmoederwand stoot toch niet bepaald fijn. En met een "gemiddelde" leuter kon je haar nog met alle gemak twee tot vier keer doen klaarkomen, dus volgens mij ben jij de gefrusreerde hier en niet "wij" (of ik, of whatever).quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
oe touchy touchy...
er is geen vrouw die een klein piem verkiest boven eentje die lekker aan de maat is, hoor
alleen als het object van haar maanden zo niet jarenlange affectie minder bedeeld is, zal ze dat natuurlijk nooit toegeven, zo taktisch en praktisch is een vrouw wel, al was het maar uit zelf bescherming, zo kritiek op haar lijf ver te houden
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:31 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Kijk, milagro, ik heb vier jaar een vriendin gehad die zéér open was op gebied van sex, die had echt geen geheimen voor mij. Maar ze was nogal klein en zo (1m60 ongeveer), en ze vond het gevoel van een lul die tegen haar baarmoederwand stoot toch niet bepaald fijn. En met een "gemiddelde" leuter kon je haar nog met alle gemak twee tot vier keer doen klaarkomen, dus volgens mij ben jij de gefrusreerde hier en niet "wij" (of ik, of whatever).
Koken!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je nu niet lopen verantwoorden joh
tegen de tijd dat je je het zo gaat aantrekken wat een wildvreemde op een forum loopt te blaten, wordt het tijd wat anders te gaan doen
of je neemt het gewoon met een korrel zout, een flinke korrel , een dikke korrel, een mega harde kloppende... sorry.. ik ga maar eens koken
ze houdt gewoon van een maatje groter omdat ze zo lekker strak is nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Koken!![]()
rolbevestigend
Nou ja, je geeft gewoon toe dat je onzin zit te verkopen, mij ook goed. En ik ken de spelling van "gefrustreerd" wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Smakelijk!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
of je neemt het gewoon met een korrel zout, een flinke korrel , een dikke korrel, een mega harde kloppende... sorry.. ik ga maar eens koken
En, heb je nog komkommers/winterpenen/courgettes gebruiktquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je nu niet lopen verantwoorden joh
tegen de tijd dat je je het zo gaat aantrekken wat een wildvreemde op een forum loopt te blaten, wordt het tijd wat anders te gaan doen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
En, heb je nog komkommers/winterpenen/courgettes gebruikt![]()
je wordt steeds strakker in mijn fantasiequote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:10 schreef riceboy het volgende:
dikke neger zo van 'hey swa voel je me piemol al'
zij zo van 'ja ja jaaaaahhh'
hij zo van 'dan kom ik nu de trap op lopen'
nou, lekker advies, mijn hele Realistic Cock dildo naar de klote nu, hèquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Ow wel lang genoeg koken he, anders blijven ze hard.
Owh pardon.. misschien kan ik je een vers exemplaar aanbieden, kostenloos?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, lekker advies, mijn hele Realistic Cock dildo naar de klote nu, hè![]()
met je 'wel lang genoeg koken'![]()
daar kan dat vinyl helegaar niet tegen, man![]()
is het een model 'negert', dus met een olijk kleurtje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Owh pardon.. misschien kan ik je een vers exemplaar aanbieden, kostenloos?
Misschien de aubergine nemenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
is het een model 'negert', dus met een olijk kleurtje?
Nee hij is van het type 'Blankes Schwanz'.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
de gein is dat mijn pik vele teinten donkerder is dan de rest van mijn lichaam. heel apart in de winter. ziet er erg olijk uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
hm... een Duitsert ..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee hij is van het type 'Blankes Schwanz'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |