het is een WAT??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt net zo
Maar het is een G-host effect
Stelletje prutsers ( die jantjes dan he )..ik haat Jantjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. het zal weer eens niet![]()
Eerste dag vorig jaar waren we in Sczcecin (uiterste NW). Daar spookte het ff behoorlijk. Kwam vanaf zee opzetten. Maar dat had wel watquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week nog geweestlekker weer gehad hoor, alleen zaterdag 16-7 een beetje noodweer, maar dat was met een uurtje wel voorbij
Die krijgen nog ff de volle laag dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Dat complex boven Letland is de MCS van gisteren boven Duitsland. Die storing leeft al meer dan 30 uur, en heeft nog steeds niets aan kracht verloren.
O okee daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste dag vorig jaar waren we in Sczcecin (uiterste NW). Daar spookte het ff behoorlijk. Kwam vanaf zee opzetten. Maar dat had wel wat.
Heeft dat iets te maken met de flits en je netvlies..dat het licht op je netvlies blijft staan in een zekere mate?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
"ghost lightning"
Dus gewoon een spook effect.
Ik zal hier zo wel een filmpje plaatsen waar hetzelfde effect ook te zien is.
Ik weet niet helemaal hoe dit inelkaar zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met de flits en je netvlies..dat het licht op je netvlies blijft staan in een zekere mate?
moest zeker geld voor komen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe dit inelkaar zit.
Ik denk dat je met www.google.nl er wel uit komt
Helaas doet het ene filmpje het niet meer, (Die persoon heeft em verwijderd)
Best heftig dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef 61neorej het volgende:
Niet echt nee,
Volgens mij moet het meer als 100 zijn geweest, als er zelfs een auto op de zij kant komt te liggen.
Windstotenquote:
dan kèn ik temminste niewe sgoene kaupûhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was toch 90 euro per kaart he?![]()
doe wa ge nie late kènquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kèn ik temminste niewe sgoene kaupûh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |