Inclusief onweer dus:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Het volgende is alweer in aantocht...
Intensiteit van neerslag en onweer lijkt wel af te nemen hoor. maar trekt nog steeds noordelijk.quote:
quote:Noodweer zorgt voor overlast in grote delen Zuid-Limburg
Onweer en zware regenval hebben vrijdagavond voor de nodige overlast gezorgd in Zuid-Limburg.
Bij de meldkamer van de regionale brandweer kwamen tientallen meldingen binnen over ondergelopen straten en kelders. Uit onder meer Heerlen, Maastricht, Sittard, Schinveld, Elsloo en Beek. De brandweer is urenlang bezig geweest met het leegpompen van kelders en het schoonspuiten van de wegen.
quote:Wielerronde Heerlen ingekort door hevige regen
Michael Rasmussen is winnaar geworden van het criterium in Heerlen.
De Deense bolletjestruidrager van Rabobank hield in de stromende regen Óscar Pereiro Sio en Leon van Bon achter zich. Vanwege de weersomstandigheden was de koers met vijf ronden ingekort. Pereiro Sio won in de afgelopen Tour de prijs voor de strijdlustigste renner. De Spanjaard van Phonak zegevierde bovendien in een etappe. Van Bon moest na een val opgeven in de Tour.
Dat ding loopt zó achter...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inclusief onweer dus:
[afbeelding]
Momenteel nog niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Speedy, jij zit toch in Dokkum? Heb jij daar dan enige activiteit dan?!?![]()
Met dit soort berichten moet ik altijd aan het Mergelland/Geuldal denken... Favoriet vakantiegebied van vroegâh... NA flinke regen kon die Geul lelijk opspelen...quote:
Yup. Die spoelt dan alles wel ff doorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Met dit soort berichten moet ik altijd aan het Mergelland/Geuldal denken... Favoriet vakantiegebied van vroegâh... NA flinke regen kon die Geul lelijk opspelen...
heeft onze gemodder nog steeds onweer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Met dit soort berichten moet ik altijd aan het Mergelland/Geuldal denken... Favoriet vakantiegebied van vroegâh... NA flinke regen kon die Geul lelijk opspelen...
Op afstand blijft het onweren bij deze moederator, ja. Soms felle flitsen, maar het is toch op afstand.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
heeft onze gemodder nog steeds onweer?
Lees ik het nou goed, is er iemand van de St.Servaasbrug gevallen?!?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
De meldingen op http://www.pd5hw.nl/p2000/limburg.html spreken voor zich.
Geen idee. Nog geen andere info over gevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed, is er iemand van de St.Servaasbrug gevallen?!?
Drank of noodweer?
Indrukwekkende lijst feiten verder...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Nog geen andere info over gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |