Je hebt niet eens geprobeerd het topicnummer met eentje op te hogen....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf niet eens geprobeerd
Je weet toch dat mannen dat plaatsvervangend voelenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
ongesteld ben je niet alleen als je pist hoor![]()
![]()
wel pijnlijk zo'n tampon...![]()
menstruatie druppelt niet... dat klontert/slijmtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, ik zal je gerust stellen, ik voel nu nog niets druppelen...
quote:
Je kan geen afscheid nemen hč?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci![]()
Lekker begeleidertje spelen op een camping.. k heb er zin in...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
menstruatie druppelt niet... dat klontert/slijmt![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet toch dat mannen dat plaatsvervangend voelen
cheerioquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci![]()
Lekker begeleidertje spelen op een camping.. k heb er zin in...
Ik wil ook zo graag begeleidertje spelen!quote:
daar gaat de shoarma weer...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Je doet me aan dit topic denken... Menstruatie fetisj, wie heeft dat ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Nu al?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen
Ja nu al
Voor jullie allemaal voor later welterusten en sweet dreams![]()
Trusten PSquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen
Ja nu al
Nighty nighty PeeEsje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen
Ja nu al
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag begeleidertje spelen!
Heb je morgenochten weer wat...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
daar gaat de shoarma weer...
Door.. killerkinderen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]meld je ziek dan..
Zometeen.. ik alleen op de camping.. zometeen word ik nog aangevallen...![]()
En wie moet je dan beschermen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]meld je ziek dan..
Zometeen.. ik alleen op de camping.. zometeen word ik nog aangevallen...![]()
Morgenochtend zal ik niet meemaken denk ik...quote:
quote:
Nah!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja.. als jij er niet bent...
Ach ik ga wel dood..![]()
Ik vrees dat ik rond morgenochtend een keer ga slapen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Morgenochtend zal ik niet meemaken denk ik...
ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja.. als jij er niet bent...
Ach ik ga wel dood..![]()
ik vroeg me al af of jij sowieso wel eens slaapt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik rond morgenochtend een keer ga slapen...
Weltrusten prinseskequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
Maar ik ga er nu vandoor!
Tot morgen beste mensen![]()
![]()
Eet smakelijk enzo...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik vroeg me al af of jij sowieso wel eens slaapt...
Ja,. zodra die kutvogels weer gaan fluiten en je beseft dat je een pauper bent...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik rond morgenochtend een keer ga slapen...
Tot morgen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Misschien overdreef ik iets..
Tot morgen
ook lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Eet smakelijk enzo...
Ik heb nog cashew's...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Misschien overdreef ik iets..
Tot morgen
Welterusten prinskequote:
juist...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja,. zodra die kutvogels weer gaan fluiten en je beseft dat je een pauper bent...
Als je er gelijk achteraan denkt dat zelfkennis wel weer erg tof is valt het nog wel mee...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja,. zodra die kutvogels weer gaan fluiten en je beseft dat je een pauper bent...
Nogmaals, veel plezier nog aldaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
Maar ik ga er nu vandoor!
Tot morgen beste mensen![]()
![]()
quote:
Wat hij zegt, doei Janet!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Doei Janet!!!
Ze reageert nooit op mij om de een of andere redenquote:
Tja, ik zit hier in mijn hempje ne joggingbroek voor de wagen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je er gelijk achteraan denkt dat zelfkennis wel weer erg tof is valt het nog wel mee...
Wat heb je met d'r gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ze reageert nooit op mij om de een of andere reden
Als je nou effe terugleest, zie je dat ze bij iemand anders thuis is bij wie ze op bezoek is. Ze had een doel om hier effe te komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ze reageert nooit op mij om de een of andere reden
Geen idee, ik ben me van geen kwaad bewust, sommigen denken dat ik haar beledigd heb, maar er komtgeen antwoord uitquote:
Precies, al snappen weinig figuren haar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou effe terugleest, zie je dat ze bij iemand anders thuis is bij wie ze op bezoek is. Ze had een doel om hier effe te komen.
Niet alleen vanavond, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou effe terugleest, zie je dat ze bij iemand anders thuis is bij wie ze op bezoek is. Ze had een doel om hier effe te komen.
Misschien moet je d'r misschien deze posts laten lezen enzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben me van geen kwaad bewust, sommigen denken dat ik haar beledigd heb, maar er komtgeen antwoord uit
Mensen lezen te weinig en zijn slechts selectief bezig, dat is tevens een enorm euvelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, al snappen weinig figuren haar.
Het zal mij niet echt extreem aan mijn achtersteven oxideren ofzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r misschien deze posts laten lezen enzo...
Dit begint op R&P te lijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Er is ook ze veel te lezen enzo... Je moet haast wel selectief zijn...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mensen lezen te weinig en zijn slechts selectief bezig, dat is tevens een enorm euvel
Misschien komt het omdat ze in Meppel woont.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, al snappen weinig figuren haar.
Je kan ook je schouders ophalen en het laten varenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar stuurde ik ook wel een beetje op aan om eerlijk te zijn....quote:
H.H.H.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ze in Meppel woont.
Ow nee, dat was jij
nee, ik heb net vandaag een complimenteuze, meegaande ende lieve bui. Als ik ga R&P-en is dat meteen overquote:
Ben je nu boos?quote:
ach gossjie... stevige cyberknuffel verstuurt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar stuurde ik ook wel een beetje op aan om eerlijk te zijn....
I feel so emo tonight...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook je schouders ophalen en het laten varenIemand antwoord niet op je posts, o, o, o, wat erg
Dan krijg je het nog leuk in het echie
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Het zal mij niet echt extreem aan mijn achtersteven oxideren ofzo...
Neuh, gewoon niet geamuseerd.quote:
OK, dan is het goed.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... stevige cyberknuffel verstuurt...
ik zet even mijn andere bril opquote:
Zie je wel!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is niet aan je usericon te zien![]()
Drink je wel voldoende?quote:
Door de regels heen lees tip: ik had niet echt het idee dat het p_p heeeeel erg raakte enzo hoor...quote:
als je maar niet die lelijke krullenkop neemtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik moet hem wel veranderen!
Ik in Bussum...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben vandaag nog in Meppel geweest...
Wat moest je in dit kutgat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben vandaag nog in Meppel geweest...
Cool, ben je nog bij 538 geweest?quote:
Noteert.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
als je maar niet die lelijke krullenkop neemt![]()
Ik moest een kastje ophalen bij mijn heerlijke tante.quote:
Nee, wel bij een vriend van me thuis...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Cool, ben je nog bij 538 geweest?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moest een kastje ophalen bij mijn heerlijke tante.
Was even mijn moederlijke instinct aan het testen...quote:
en heb je daar bier gedronkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, wel bij een vriend van me thuis...
Had ervoor gezorgd dat je in het kastje bleef ménquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moest een kastje ophalen bij mijn heerlijke tante.
Ik heb er niet aangezeten hoor....quote:
ik wist het wel...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Had ervoor gezorgd dat je in het kastje bleef mén
je tante he... en je usericon he? nee, ik vraag het niet eens...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik heb er niet aangezeten hoor....
quote:
Ja... Nouja, het bier in de kroeg en bij hem thuis drie soorten wijn...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
en heb je daar bier gedronken?
Ja ik probeerder het nog, maar ze had me doorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Had ervoor gezorgd dat je in het kastje bleef mén
Arcee-kloon?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Zebbie het volgende:
0,83% van alle posts in ONZ staan in de BeF-reeks, dubbele topics niet meegerekend.
[/mededeling]
en nu, kop kapot?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja... Nouja, het bier in de kroeg en bij hem thuis drie soorten wijn...
Ik ga niet zeggen dat ik er niets meer van weet want ik weet nog precies dat ik in de gang struikelde over vrijwel niets en met m'n kop tegen de deur knalde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |