quote:
Pfoe, hou je vast dan.
Okay, in het kort samengevat aangezien de meeste het hier al weten:
Verjaardag vriendinnetje, leuke gozer; ik net weer vrijgezel; ik denk; seks.
Ik tegen vriendinnetje: mag ik hem hebben? Zij zegt: "tuurlijk, ik vind hem toch niks"
Ik het slachtoffer verovert; slachtoffer blijkt gevoelens te hebben voor vriendinnetje; ik vertel dat vriendinnetje hem niks vind.
Tring tring... telefoon; vriendinnetje huilen aan de telefoon; "Door jou is het nu uit!" Vriendinnetje:
Ik:
Blijken ze een min of meer relatie te hebben die ze om een of andere vage reden geheim wilden houden, maar hij hoorde van mij allemaal dingen die zij over hem had gezegt die niet zo lief waren, dus hij had haar de deur gewezen en mij de deur in gelaten.
Afijn, ik chagrijnig dat zij niet eerlijk tegen me had gezegt dat ze niet wilde dat ik hem zou krijgen, zij ging ervanuit dat hij me geen aandacht zou geven, maar dat ging dus niet door.
Hedendaags: vriendinnetje beweerd plotseling zwanger van hem te zijn terwijl ze 1 keer seks hebben gehad en hij toen niet eens was klaargekomen (met condoom ook nog eens) maargoed, dat wist zij niet.
En toen ging ik dus wat intensiever met het slachtoffer om, komt hij vorige week zaterdag ineens met het blijde idee dat hij en een stel vrienden de volgende dag op vakantie gingen voor een week naar Frankrijk. Slachtoffer:
![]()
Ik:
Ik had ze zwembroek nog, dus daar heb ik het elastiek uit gehaald en zorgvuldig zo verknipt dat het los schiet zodra je er 1 keer kracht op zet, elastiek weer terug in zwembroek en aan scharrel gedoneerd (niets meer over gehoord trouwens
![]()
)
Scharrel vandaag weer terug, ik zo naar hem toe.
The end