Nogal jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:57 schreef keizerpinguin het volgende:
wat is het hier vreselijk rustig?!
LOLquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:42 schreef Remix het volgende:
Is Rémix rond middernacht bezig om een oudhollandsche koeckhaepwedtstrydt te organiseren, mét limburgse vlaai speciaal voor beavje omdat die geen koeck mot, haalt de meneer van het internet de stekker eruit
En nu zit ik met al die koeck en vlaai... alsnog happen maar dus!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:42 schreef Remix het volgende:
Is Rémix rond middernacht bezig om een oudhollandsche koeckhaepwedtstrydt te organiseren, mét limburgse vlaai speciaal voor beavje omdat die geen koeck mot, haalt de meneer van het internet de stekker eruit
[afbeelding]
die roze blinddoekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:42 schreef Remix het volgende:
[afbeelding]
Pfoe, hou je vast dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:06 schreef keizerpinguin het volgende:
scharrel... vertel vertel!!ik ben dol op sappige verhalen!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:42 schreef Remix het volgende:
[afbeelding]
God..wat geweldig soapquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:14 schreef Camoth het volgende:
[..]
Pfoe, hou je vast dan.
het sappige zwembroek verhaal enzo!
werd hoog tijd!quote:
Ghehe, I'm evilquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dus als hij een keer in het zwembad duikt verliest hij zijn zwembroek? haha you go girl
![]()
voel hem maar eens goed aan de tand! laat niet met je sollen![]()
en dan zeg ik: ze is opkeplurt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en dan vraagt de baas watsgeburt hahaha![]()
grote jongen!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. afwas is weg.. klusjes gedaan voor mams, helemaal klaar weer
kwa leeftijd en wat je doet dan he..... ik zag je op de kermis " klein mannetje!"quote:
Mja, je wilde me eerst niet herkennen heh?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kwa leeftijd en wat je doet dan he..... ik zag je op de kermis " klein mannetje!"![]()
ach ja wie niet vergeleken met mij
Darling, mij krijg je niet met één opmerking stil hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ik altijd met mijn grote mond nu durft er niemand meer wat te zeggen![]()
dat kwam omdat je er in real live beter uit zag dan dat ik op een foto had gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, je wilde me eerst niet herkennen heh?Ik zag het wel!!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Darling, mij krijg je niet met één opmerking stil hoor![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat kwam omdat je er in rela live beter uit zag dan dat ik op een foto had gezien![]()
Werksequote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:47 schreef keizerpinguin het volgende:
he mensen het was me weer een waar geneoegen maar ik ga er weer vanddor moet weer werken
tot vanavond heel even moet morgen weer heel vroeg werken!! pffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |