quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:11 schreef Ang3l het volgende:
Zit ze 'm nou gewoon en plein publique te rimmen?!?!
Moge gij zoet dromen van den Corneliuschquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga maar eens mijn bed op zoeken....oh dat staat boven op mijn slaapkamer
![]()
tot snel.....
Nog niet, maar ze lijkt het wel van plan. Iets wat hij eigenlijk helemaal niet wil, als je goed naar z'n gezicht kijkt. "Godverdomme, nee trut, niet doen."quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:11 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje i.v.m. schriftelijke protesten...
Ze had net een kriebel aan heur neus waar ze vanaf wilde.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:11 schreef Ang3l het volgende:
En die begint met een B. ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Prachtig..
.
Eigenlijk zouden we eens moeten proberen of we wat [homo]'s hier kunnen verleiden om vergelijkbare foto's van hun zelf te posten..
.
Hij kijkt meer van "What ARE you doing down there? You cant beat Charles! He's FAR better at it then you are!"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze lijkt het wel van plan. Iets wat hij eigenlijk helemaal niet wil, als je goed naar z'n gezicht kijkt. "Godverdomme, nee trut, niet doen."
Protestants, was het?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze lijkt het wel van plan. Iets wat hij eigenlijk helemaal niet wil, als je goed naar z'n gezicht kijkt. "Godverdomme, nee trut, niet doen."
Wel nee, ik bedoel beavje niet. Die post toch geen foto's. Nee, ik dacht meer aan de wat hunkerige [homo]'s, wie dat dan ook moge zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ze had net een kriebel aan heur neus waar ze vanaf wilde.
[..]
En die begint met een B. ?
Dus lurkers, nu lezen jullie het: Jullie hoeven je niet in te houden, het mag gerust.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel nee, ik bedoel beavje niet. Die post toch geen foto's. Nee, ik dacht meer aan de wat hunkerige [homo]'s, wie dat dan ook moge zijn..
Misschien zijn die van Baschtiaan wel nep!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bakkebaardjes geërfd..
Onze enige echte eigen Gangsta-Shizzle ... Wizzquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel nee, ik bedoel beavje niet. Die post toch geen foto's. Nee, ik dacht meer aan de wat hunkerige [homo]'s, wie dat dan ook moge zijn..
En bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel nee, ik bedoel beavje niet.[...]Nee, ik dacht meer aan de wat hunkerige [homo]'s
Licht-erotisch mag overal, dus ook hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dus lurkers, nu lezen jullie het: Jullie hoeven je niet in te houden, het mag gerust.![]()
De foto's mogen gepost worden in S&G.
Ow gosh.. ga wegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze enige echte eigen Gangsta-Shizzle ... Wizz
Desquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien zijn die van Baschtiaan wel nep!
Pardón?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Ik wacht wel op een fotoreportage van Wax-hunk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |