'tuurlijk. Weg met al die paepsche superstitien en openlycke afgodery.quote:
Als je dat liever hebt, mag dat ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Een kudde knollen? Moet dat niet een kudde knullen zijn?.
Baschtiaan den Grooten, Baron van Expectationus, Graeph van E.?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Overgrootverwachtingen..
Je bent echt op den dreef, he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Baschtiaan den Grooten, Baron van Expectationus, Graeph van E.?![]()
Beste Waxxerianus, hoe raadt u dat toch zo?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef wonderer het volgende:
CDP, welkom terug, lekker gewerkt, jongen?
Dat klinkt bijna Harry Potteriaansquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet echt opletten dat ik niet zo blijf schrijven...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je bent echt op den dreef, he?
Ik ben U overigens seer erkentelijk voor den inspiratie der TT.
Graeph van TvT?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beste Waxxerianus, hoe raadt u dat toch zo?.
Ik heb er geen moeite mee, wanneer komt je nieuwste sprookje in de Efteling uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet echt opletten dat ik niet zo blijf schrijven...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beste Waxxerianus, hoe raadt u dat toch zo?.
Uwen afspraeck heeft den datum tot nader order uitgesteld? Verdient den maet den knuppel, den kielhaelmanoeuvre in Volendam of den kusch uwen jongenslippen als den moment daeren isch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen vrij
Alleen mn date heeft gecanceldMaar volgende week zie k m
Dat duurt nog wel een tijdje i.v.m. schriftelijke protesten...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, wanneer komt je nieuwste sprookje in de Efteling uit?
Ach..hij's zo leuk en ik ben zo toe aan een avond nix dat t wel OK is !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uwen afspraeck heeft den datum tot nader order uitgesteld? Verdient den maet den knuppel, den kielhaelmanoeuvre in Volendam of den kusch uwen jongenslippen als den moment daeren isch?
Enen jakke met lamschvacht!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef wizarddragon het volgende:
Moi heeft al tijden niks smakelijks gezien hier, dus moi gooit maar rond met plaatjes.
afbeeldingen met mannelijk medegeslaght
Prachtig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef wizarddragon het volgende:
Moi heeft al tijden niks smakelijks gezien hier, dus moi gooit maar rond met plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |