herbaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BO+JO+
Hij luistert iig kutherrie
Ik ga wel weer newbiequote:
Is weinig meer van over de harde kern SC'squote:
Iddquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Is weinig meer van over de harde kern SC's
Nog niksquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
Dank dank![]()
!
[..]
Nog niks!
Enne, ik heb mijn ouders gevraagd of ze me elk jaar niks geven, maar dat geld bewaren voor mijn rijbewijs.
En inmiddels is dat 600 euro!
Het plan van mijn ouders was beterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoe snel denk je je rijbewijs te halen?
Want dan moet je nog wat verjaardagen wachten...
Wel een leuk plan op zich trouwens...
Well good for you son...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:55 schreef MewBie het volgende:
[..]
Het plan van mijn ouders was beterik kon er op mijn 18e in principe gelijk mijn rijbewijs van betalen
![]()
omdat mijn pa het me eens beloofd had toen ik n jaar of 4 was (voor hij overleed) heb ik mn autorijbewijs ook van mn ouders gekregenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef BoJo het volgende:
Omdat ik geen scootah wilde en niet gerookt had (yeah right,) kreeg ik m'n rijbewijs van m'n ouders
![]()
kneusjes die niet kenne rije zijn het kutstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef Youp het volgende:
ricers zijn kutwannabe ricers zijn nog kutter
en newbies zijn helemaal kut
![]()
ik ken me grensequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:26 schreef Youp het volgende:
nee seat ibiza rijden is iets waar je skills voor nodig hebt
daar zit meer van jouw kaliber jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef riceboy het volgende:
whehehe ik zou graag nog ff jullie kneusjes wille prate maja ONZ wacht op me
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heb je al een nieuwe digi cam voor je verjaardag gekregen ijs?
hehehe preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eenzame rukkers wehehehe zegt iemand die maar een paar billen in zn avataar heeft gezet zodat hij uberhaubt af en toe een paar billen ziet....
ooow sorry... jij was natuurlijk herman uit Idols....
Dat af en toe valt best mee gezien het feit dat hij die avataar al een paar maanden heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eenzame rukkers wehehehe zegt iemand die maar een paar billen in zn avataar heeft gezet zodat hij uberhaubt af en toe een paar billen ziet....
jaquote:
kijk in het breezah topic daar staat hijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:04 schreef Fugie het volgende:
vet man, moek ook hebbeh
jammer mark, had al gezien
kijk daar houden we vanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:37 schreef vosss het volgende:
Ik ga maar eens ff wat zinloos benzine (a 1 op 2) verspillen.
Neuk het milieu!!
wft het is zelfs gewoon een open dirquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk in het breezah topic daar staat hij
* ook_gek had verkeerd topic gebruikt
Het was gewoon Renesse in Spanjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ollah olijke vakantieganger-die-geen-spanjaarden-gezien-heeft
kan je nagaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was gewoon Renesse in Spanje
normaler dan in spanje geen spanjaard tegenkomenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee patat vreten in Mexico is normaal zeker
Ken je abu uit The Simpsonsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
normaler dan in spanje geen spanjaard tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |