Hier issie nog een jkwartier open...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Thnx.. nu nog een supermarkt die open is![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik ook niet, en daarom vond ik het zo vreemd.
Maar goed, biertje?
Wat die je me aan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)
Geen idee, is het een film?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga zo Out of Sight kijken, is die cool?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[bier]
Niet?quote:
Ik bedoelde:quote:
quote:Janet Superslet neukt haar turboraket.
Oud..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:32 schreef SlimShady het volgende:
(de raarste dingen bedenk ik op mijn saaie baan.)
Wat vinden jullie van mijn rijmpje?
[..]
Maar het rijmt wel...quote:
Hey zussie.. niet slecht.. moet eigenlijk aan het inpakken zijn.. maar ja... geen zin..quote:
quote:
het moet toch gebeuren!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey zussie.. niet slecht.. moet eigenlijk aan het inpakken zijn.. maar ja... geen zin..
Jup, nou ik heb nog een hele avond.. en ik ga maar 5 dagen weg.. dus dat komt wel goed hoor..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
het moet toch gebeuren!
o ja, ik had trouwens geliegd hoor, je bent mijn zusje helemaal niet![]()
![]()
heb je een harem?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Boeiend... dat zeggen die andere 6 meiden ook, maar die noem ik ook zussie
ah.., okee dan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, nou ik heb nog een hele avond.. en ik ga maar 5 dagen weg.. dus dat komt wel goed hoor..Boeiend... dat zeggen die andere 6 meiden ook, maar die noem ik ook zussie
Ik liegde ook natuurlijk...quote:
quote:
veel plezier he!? ik ga je wel een beetje missen hier hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in
Merciquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
veel plezier he!? ik ga je wel een beetje missen hier hoor...
eerlijk gezegd? nee ik liegde niet, ik mag jouw humor welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merciawww.. wat lief..
Je liegde weer eh?
en wat krijgt ze daar voor?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
eerlijk gezegd? nee ik liegde niet, ik mag jouw humor wel![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
eerlijk gezegd? nee ik liegde niet, ik mag jouw humor wel![]()
![]()
junk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik denk ook dat ik jullie (ergo:Fok!) wel een beetje ga missen
![]()
Klopt!.. ik had ook al dat clubje opgericht die nu in de vergetelheid is geraken..quote:
ken ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt!.. ik had ook al dat clubje opgericht die nu in de vergetelheid is geraken..![]()
FU, Fok!kers Unanonimous...
quote:
ach gossjie... troost janetjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach het liep, net als alle andere topics die ik open niet zo heel geweldig...
![]()
Awww.. wat liefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... troost janetjekijk ik aai je over je bolletje, zie je?
gaat dat lukken denk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.. wat liefIk ga proberen het af te leren topics te openen
Probéren zei ik he..quote:
Is het op?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[/bier]
nee ik verlaat fok voor vanavond, met [/bier] toon ik het einde van deze biersessiequote:
Ahhh.. slaapzequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
nee ik verlaat fok voor vanavond, met [/bier] toon ik het einde van deze biersessie![]()
Sorry PSquote:
* Kusje op scheenbeen geven doet....quote:
Je deed het niet met opzet he?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
* Kusje op scheenbeen geven doet....![]()
Verzorgende hæ
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
Goed dat ik scheer
Voelt meteen een stuk beter
Ik zeg niets raars toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je zit direct weer in je groove geloof ik
Kijkse woordenmaatje en tot laterquote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef djenneke het volgende:
zo, en nou ga ik een filmpje kijken met mijne man...
Gelukkig maarquote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je deed het niet met opzet he?
Ben niet boos meer
Hey PS!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zeg niets raars toch?
Wat een p_javatar btw![]()
[..]
Kijkse woordenmaatje en tot later
Heej cerror
Ik herkende je nietquote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
'S avonds.
quote:
quote:
Op jou toch nooit?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey PS!
Kan je je dochter ff schoppen dat ze KS hier heen moet tiefen?
Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |