Waarom slaat die kabouter op z'n hoofd?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:42 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie wilt er nog een Tits and Ass bierje!
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedere week een sigaartje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.. alleen aan bier en iedere week een sigaartje![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mja.. hij is inderdaad altijd zielig.. thanks voor de correctie
ik wacht nog even een paar uur...quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Iedere week een sigaartje...![]()
Dat doe je netjes... Ik toch wel elke dag een jointje...![]()
Zo dronken wordt je van dat bier dat je ervan gaat hallucineren!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Waarom slaat die kabouter op z'n hoofd?
Hahaha.. dr is helemaal niks aan de hand joh..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen maar af wat er aan de hand was
Maar goed, negeer ze verder
cool waar kan je dat kopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:46 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Zo dronken wordt je van dat bier dat je ervan gaat hallucineren!
ik ook niet, en daarom vond ik het zo vreemd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. dr is helemaal niks aan de hand joh..ik weet niet waar je dat idee vandaan haalt hoor
Paddobier.. niet te zuipen.. toffe effecten..quote:
Mag ik er ook een?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik ook niet, en daarom vond ik het zo vreemd.
Maar goed, biertje?
*kratje in het midden zetquote:
Thnx.. nu nog een supermarkt die open isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Ze liggen in de koelkast achter de zakken friet.Neem zoveel je op kan!
Hier issie nog een jkwartier open...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Thnx.. nu nog een supermarkt die open is![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik ook niet, en daarom vond ik het zo vreemd.
Maar goed, biertje?
Wat die je me aan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)
Geen idee, is het een film?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga zo Out of Sight kijken, is die cool?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[bier]
Niet?quote:
Ik bedoelde:quote:
quote:Janet Superslet neukt haar turboraket.
Oud..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:32 schreef SlimShady het volgende:
(de raarste dingen bedenk ik op mijn saaie baan.)
Wat vinden jullie van mijn rijmpje?
[..]
Maar het rijmt wel...quote:
Hey zussie.. niet slecht.. moet eigenlijk aan het inpakken zijn.. maar ja... geen zin..quote:
quote:
het moet toch gebeuren!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey zussie.. niet slecht.. moet eigenlijk aan het inpakken zijn.. maar ja... geen zin..
Jup, nou ik heb nog een hele avond.. en ik ga maar 5 dagen weg.. dus dat komt wel goed hoor..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
het moet toch gebeuren!
o ja, ik had trouwens geliegd hoor, je bent mijn zusje helemaal niet![]()
![]()
heb je een harem?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Boeiend... dat zeggen die andere 6 meiden ook, maar die noem ik ook zussie
ah.., okee dan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, nou ik heb nog een hele avond.. en ik ga maar 5 dagen weg.. dus dat komt wel goed hoor..Boeiend... dat zeggen die andere 6 meiden ook, maar die noem ik ook zussie
Ik liegde ook natuurlijk...quote:
quote:
veel plezier he!? ik ga je wel een beetje missen hier hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in ik heb er zin in
Merciquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
veel plezier he!? ik ga je wel een beetje missen hier hoor...
eerlijk gezegd? nee ik liegde niet, ik mag jouw humor welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merciawww.. wat lief..
Je liegde weer eh?
en wat krijgt ze daar voor?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
eerlijk gezegd? nee ik liegde niet, ik mag jouw humor wel![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
eerlijk gezegd? nee ik liegde niet, ik mag jouw humor wel![]()
![]()
junk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik denk ook dat ik jullie (ergo:Fok!) wel een beetje ga missen
![]()
Klopt!.. ik had ook al dat clubje opgericht die nu in de vergetelheid is geraken..quote:
ken ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt!.. ik had ook al dat clubje opgericht die nu in de vergetelheid is geraken..![]()
FU, Fok!kers Unanonimous...
quote:
ach gossjie... troost janetjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach het liep, net als alle andere topics die ik open niet zo heel geweldig...
![]()
Awww.. wat liefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... troost janetjekijk ik aai je over je bolletje, zie je?
gaat dat lukken denk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.. wat liefIk ga proberen het af te leren topics te openen
Probéren zei ik he..quote:
Is het op?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[/bier]
nee ik verlaat fok voor vanavond, met [/bier] toon ik het einde van deze biersessiequote:
Ahhh.. slaapzequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
nee ik verlaat fok voor vanavond, met [/bier] toon ik het einde van deze biersessie![]()
Sorry PSquote:
* Kusje op scheenbeen geven doet....quote:
Je deed het niet met opzet he?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
* Kusje op scheenbeen geven doet....![]()
Verzorgende hæ
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
Goed dat ik scheer
Voelt meteen een stuk beter
Ik zeg niets raars toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je zit direct weer in je groove geloof ik
Kijkse woordenmaatje en tot laterquote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef djenneke het volgende:
zo, en nou ga ik een filmpje kijken met mijne man...
Gelukkig maarquote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je deed het niet met opzet he?
Ben niet boos meer
Hey PS!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zeg niets raars toch?
Wat een p_javatar btw![]()
[..]
Kijkse woordenmaatje en tot later
Heej cerror
Ik herkende je nietquote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
'S avonds.
quote:
quote:
Op jou toch nooit?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey PS!
Kan je je dochter ff schoppen dat ze KS hier heen moet tiefen?
Bij voorbaat dank!
Zeker nietquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zeg niets raars toch?
Wat een p_javatar btw![]()
quote:
Denken wij nou echt dat die zich laten storen?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Ik moet nu opeens mijn dochter schoppen terwijl ze de eerste tik nog moet krijgen?
Ik heb haar niet op msn en ik bel haar niet, dus de enige oplossing is ks op msn aanspreken af hem bellen
Joepie ik deed een goedgekeurde post dusquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op jou toch nooit?
Heb je al gepakt btw?
[..]
quote:
Wij niet, maar cerror misschien welquote:Op zondag 31 juli 2005 00:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Denken wij nou echt dat die zich laten storen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]Tof
ehm.. nee nog niet.. ik heb geen zin..
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
Joepie ik deed een goedgekeurde post dus
Nouhou, het is toch zo
Verbazing omdat?quote:
Ehmm.. morgen om half 11 de bus hier vandaan als het goed is..quote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wanneer moet je weg precies?
En geen zin om te pakken of geen zin om weg te gaan?
Ik wil nu zoveel zeggen maar doe het nietquote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef Khalein het volgende:
[..]![]()
Hey... p_j heeft een icon die op de mijne lijktKwestie van perspectief
Ik zou niet eens online zijn geloof ik, laat staan m'n telefoon aan hebben staanquote:
Oooow, dan heb je nog tijd genoegquote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. morgen om half 11 de bus hier vandaan als het goed is..
Ik heb geen zin om te pakken, ik heb wel heel veel zin om te gaan.. mn eerste 'semi-vakantie' in 2 jaar.. dus..![]()
De vergelijking houdt daar opquote:Op zondag 31 juli 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil nu zoveel zeggen maar doe het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |