maak je maar geen zorgen moppie, hij wil gewoon ff zijn vleugels uitslaan!quote:
volgens mij ben je best wel een controlfreakje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Dishy het volgende:
en ivm dat zeuren , verkeerd overkomen en noem maar op. Daar draait het niet om. maak er geen punt meer van. bekijk het grotere beeld. iedereen heeft zn zegje daaover nu wel gedaan hoop ik.
en had inderdaad niet erbij nagedacht hoe zielig ik overkwam op een schaal van 10 en dat het daarover zou gaan. wel wat doe ik erraan, hoe ga je erdoor, enz enz enz , geef gerust kritiek , maar aub... niet meer daarover. wel weer een paar dagen kunnen doorkruisen x
ja controlfreak, geeft niet, maar maak zijn leven niet te zuur door je eigen angsten van niet control.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef Dishy het volgende:
? nope was dat gewoon vergeten. en dan denken mensen misschien dat ik er niet op reageer enz enz, om misverstanden te voorkomen? :-) al heb ik graag alles zoals het is. maar dat is zekerheid. ieder zn ding
ic....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Dishy het volgende:
tuurlijk niet. Hij is erger dan mij. zoals ik zei, ik zou zoiets niet mogen doen.... Maar ik trek vaak ongeluk aan, overvallen worden, ingebroken in auto , vieze mannen zonder kleren op parkings ..... kan hem ook gebeuren? toch? al zou hij harder meppen dan ik maar ja , hij mag dat allemaal want hij is een man..... over emancipatie gesproken,Ben filmke kijken , meet the fockers
En welke mongool wacht ook daadwerkelijk iedere dag met het openmaken van de volgende. Ik zou me nooit kunnen beheersenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef vosss het volgende:
[..]
De tering, het idee is leuk, maar welke mongool gaat nou echt letterlijk 42 cadeau's kopen.
Dan heb je ook ergens kortsluiting in je kop volgens mij hoor
ik ben zo'n mongool geweest die zich wel kon beheersen... ok was maar een maand...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
En welke mongool wacht ook daadwerkelijk iedere dag met het openmaken van de volgende. Ik zou me nooit kunnen beheersen![]()
Hij beoefent een vechtsport op hoog niveau. Ik geloof niet dat deze angsten de reden zijn dat je niet wilt dat hij alleen reist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Dishy het volgende:
tuurlijk niet. Hij is erger dan mij. zoals ik zei, ik zou zoiets niet mogen doen.... Maar ik trek vaak ongeluk aan, overvallen worden, ingebroken in auto , vieze mannen zonder kleren op parkings ..... kan hem ook gebeuren? toch? al zou hij harder meppen dan ik maar ja , hij mag dat allemaal want hij is een man..... over emancipatie gesproken,Ben filmke kijken , meet the fockers
Ik zou een relatie direct verbreken zodra mijn partner mijn grootste passie afwijst en mijn persoonlijke groei belemmert. Sowieso heeft niemand mij voor te schrijven wat ik wel en wat ik niet mag. Ik ben volwassen en maak mijn eigen keuzesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef Zèna het volgende:
Lieverd probeer er niet teveel bezig mee tezijn... i feel your pain.. Het is moeilijk zo'n afstand.. maar je kan er niks aan veranderen... probeer bezig tezijn.. Ik zou hem niet alleen hebben laten gaan...
we all.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou een relatie direct verbreken zodra mijn partner mijn grootste passie afwijst en mijn persoonlijke groei belemmert. Sowieso heeft niemand mij voor te schrijven wat ik wel en wat ik niet mag. Ik ben volwassen en maak mijn eigen keuzes
Een relatie is geven en nemen!!! en als iemand belangrijk genoeg voor je is dan weeg je de mogelijkheden.. en ja iemand moet ook vrij kunnen zijn maar zolang een afstand is moeilijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou een relatie direct verbreken zodra mijn partner mijn grootste passie afwijst en mijn persoonlijke groei belemmert
idd afstand is een gevoel, dat kan je haast niet uitleggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef Zèna het volgende:
[..]
Een relatie is geven en nemen!!! en als iemand belangrijk genoeg voor je is dan weeg je de mogelijkheden.. en ja iemand moet ook vrij kunnen zijn maar zolang een afstand is moeilijk...
Mogelijkheid 1: hij gaat en zij mist hem vreselijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef Zèna het volgende:
[..]
Een relatie is geven en nemen!!! en als iemand belangrijk genoeg voor je is dan weeg je de mogelijkheden.. en ja iemand moet ook vrij kunnen zijn maar zolang een afstand is moeilijk...
Daarom ze mist hem.. en dat is het probleem en daar verandert ze nu niks aan alleen door zelf genoeg bezig tezijn en als ze hem weer ziet zal ze zo blij zijn..... en dan pas kunnen oordelen of het hun sterker heeft gemaakt of juist dichter bij elkaar heeft gebracht....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd afstand is een gevoel, dat kan je haast niet uitleggen.
Ja je hebt ook wel gelijk maar ze had ook mee gekund bv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: hij gaat en zij mist hem vreselijk
Mogelijkheid 2: hij gaat niet en neemt haar dat zijn leven lang kwalijk.
Het is zijn grote droom, dat mag je je partner niet afnemen. En wat zijn nou drie maanden op een mensenleven?
wat een onzin!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:52 schreef Zèna het volgende:
Ik merk zo vaak dat de relatie minder belangrijk is voor hun....
Ik ben een vrouw en ik moet er niet aan denken dat mijn partner niet zonder mij zou kunnen, wat een ontzettende druk legt dat op mij! Ik verantwoordelijk voor zijn levensgelukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:52 schreef Zèna het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk maar ze had ook mee gekund bv.
Ik zou het gewoon niet kunnen denk ik....
maar als ik een goede relatie heb dan zou mijn vriendje misschien ook niet zolang zonder mij kunnen??? (hopelijk)
In mijn ogen gooien ze makkelijker iets weg ook iets wat goed is en mooi en ik praat uit mijn eigen ervaringen... dus geen onzin...quote:
In mijn wereld heb ik 90% van mijn relaties beeindigd... dus jij praat poepquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef Zèna het volgende:
[..]
In mijn ogen gooien ze makkelijker iets weg en ik praat uit mijn eigen ervaringen... dus geen onzin...
Ja klopt hij moet vrij kunnen zijn en er moet gewoon genoeg vertrouwen zijn maar het blijkt gewoon vaker dat ookal vertrouw je... slechte dingen gebeuren.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ik moet er niet aan denken dat mijn partner niet zonder mij zou kunnen, wat een ontzettende druk legt dat op mij! Ik verantwoordelijk voor zijn levensgeluk![]()
Omdat ik uit mijn eigen ervaringen praat is het onzin??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
In mijn wereld heb ik 90% van mijn relaties beeindigd... dus jij praat poep![]()
ik heb ook zelden een relatie niet uitgemaakt. ik maak alleen iets kapot als ik weet dat het niet werkt. en dat kan je al snel voelen. je kan wel doorgaan voor de eeuwige liefde, maar dat is het gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef Zèna het volgende:
[..]
In mijn ogen gooien ze makkelijker iets weg ook iets wat goed is en mooi en ik praat uit mijn eigen ervaringen... dus geen onzin...
Dat is bij mij nog niet gebleken. Maar als je wantrouwig bent en je partner beperkt in zijn ruimte zijn die slechte dingen te voorkomen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:03 schreef Zèna het volgende:
[..]
Ja klopt hij moet vrij kunnen zijn en er moet gewoon genoeg vertrouwen zijn maar het blijkt gewoon vaker dat ookal vertrouw je... slechte dingen gebeuren.....
Nee je weet het nooit..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is bij mij nog niet gebleken. Maar als je wantrouwig bent en je partner beperkt in zijn ruimte zijn die slechte dingen te voorkomen?
Nee, maar het is niet automatisch zo dat alle mannen relaties makkelijker weggooien dan alle vrouwen alleen omdat dat jouw ervaring is. Mijn ervaring is dus tegenovergesteld, maar dat betekent nog niet dat ik het kan generaliseren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:04 schreef Zèna het volgende:
[..]
Omdat ik uit mijn eigen ervaringen praat is het onzin??
Dan kun je dus beter de ander niet in de weg staan tijdens zijn/haar groei. Kan hij/zij je dat iig niet verwijtenquote:
Natuurlijk niet alle mannen maar in mijn ogen gooien ze makkelijker iets weg...wil niet generaliseren ik zeg ook in mijn belevenissen en mijn ervaringen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet automatisch zo dat alle mannen relaties makkelijker weggooien dan alle vrouwen alleen omdat dat jouw ervaring is. Mijn ervaring is dus tegenovergesteld, maar dat betekent nog niet dat ik het kan generaliseren.
Let ook op P.I's btw
pi's zijn kut. tekst kan soms op fok al moeilijk genoeg zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet automatisch zo dat alle mannen relaties makkelijker weggooien dan alle vrouwen alleen omdat dat jouw ervaring is. Mijn ervaring is dus tegenovergesteld, maar dat betekent nog niet dat ik het kan generaliseren.
Let ook op P.I's btw
Misschien bij jij iemand die alles makkelijk naast zich neer legt maar over het algemeen is dat niet zo simpel.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan kun je dus beter de ander niet in de weg staan tijdens zijn/haar groei. Kan hij/zij je dat iig niet verwijten
ik voel gewoon dat jij je helemaal niet gelukkig voelt in je relatie, en dat heeft niet alleen maar met zijn reis naar het buitenland te maken. misschien zou je eens wat eerlijker naar jezelf moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:15 schreef Zèna het volgende:
[..]
Misschien bij jij iemand die alles makkelijk naast zich neer legt maar over het algemeen is dat niet zo simpel.....
Ik heb geen relatie.. en ik ben niet TS want je quote mijn bericht..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik voel gewoon dat jij je helemaal niet gelukkig voelt in je relatie, en dat heeft niet alleen maar met zijn reis naar het buitenland te maken. misschien zou je eens wat eerlijker naar jezelf moeten zijn.
Ik zou mijn partner ook heus wel missen als ik hem drie maanden niet zou zien, maar ik zou hem vertrouwen en het hem gunnen. Als ik hem niet zou kunnen vertrouwen, heeft die relatie ook weinig nut. Verder heb ik een druk eigen leven en ben ik vrij rationeel en kan goed relativeren (voor een vrouw dan)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:15 schreef Zèna het volgende:
[..]
Misschien bij jij iemand die alles makkelijk naast zich neer legt maar over het algemeen is dat niet zo simpel.....
oh ik dacht ff dat je het topic had overgenomen mea culpa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:18 schreef Zèna het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie.. en ik ben niet TS want je quote mijn bericht..
Joh, van die prullaria dingetjes van nog geen halve euro. "t gaat om het idee he. En af en toe een briefje er bij en zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef vosss het volgende:
De tering, het idee is leuk, maar welke mongool gaat nou echt letterlijk 42 cadeau's kopen.
Dan heb je ook ergens kortsluiting in je kop volgens mij hoor
Lloret de Mar is nu inderdaad niet een van de 'veiligste' bestemmingenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maandIk mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.
1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
toch maar wat vaker hier mee lezen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef Zèna het volgende:
[..]
In mijn ogen gooien ze makkelijker iets weg ook iets wat goed is en mooi en ik praat uit mijn eigen ervaringen... dus geen onzin...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Dishy het volgende:
het was zijn jongensdroom ooit eens in het buitenland te gaan trainen ( braziliaans jiu jitsu) En ik (hoe stom kon ik zijn) heb hem laten gaan.
Vond je dat ook al zo eng klinken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Jij wil geen man, jij wil een hond aan een ketting
Heb je zelf wel een vriendin? Zo nee STFU, en zo ja; hoe zou je het vinden als ze aan jou zou melden (dus niet vragen, maar melden) dat ze een half jaar naar het buitenland zou vertrekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Jij wil geen man, jij wil een hond aan een ketting
Als ze zou melden dat ze een wk heeft waar ze al jaren voor getraind heeft...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb je zelf wel een vriendin? Zo nee STFU, en zo ja; hoe zou je het vinden als ze aan jou zou melden (dus niet vragen, maar melden) dat ze een half jaar naar het buitenland zou vertrekken?
Waarom gaat dat tegenwoordig zo makkelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Het lijkt mij alsof hij niet bepaald rekening met jou houdt. In een serieuze relatie ga je volgens mij niet maandenlang naar het buitenland voor je hobby als je vriendin daar niet achter staat. Ik zou het niet doen in ieder geval. Ik vind je dan ook totaal geen control freak. Echt weer fokker-gelul van een stoere puber die iemand af wil zeiken van achter z'n toetsenbordje.
Als je al 5 jaar iets hebt, dan mag je spreken van een serieuze relatie volgens mij en hoe kan het dan zo zijn dat een van de 2 maandenlang weggaat, terwijl de ander het daar niet mee eens is? Als ik jou was zou ik gewoon duidelijk vertellen hoe ik erover dacht. Waarom geef je 'm niet gewoon de keuze, kom naar huis of je bent me kwijt.
Dat WK is allang afgelopen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als ze zou melden dat ze een wk heeft waar ze al jaren voor getraind heeft...
Wat voor een zak hooi zal je dan zijn om te zeggen dat ze niet mag?
Doe es normaal randmongool.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarom gaat dat tegenwoordig zo makkelijk?
En jij bent toch net zo een fok lul van achter je toetsenbord?
Pot... ketel... sterf...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |