abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29253946
Mijn vriend ( 5 jaar samen) is sinds 9 juni naar Brazilie en dat nog tot 20 september. bijna in de helft dus.
Zit een beetje in de put met dat missen. Gun het hem , het was zijn jongensdroom ooit eens in het buitenland te gaan trainen ( braziliaans jiu jitsu) En ik (hoe stom kon ik zijn) heb hem laten gaan.
Het vertrouwen is er , ondanks dat de mooiste vrouwen van de wereld er rondlopen. Hij is niet geinterreseerd in hun , wel in zijn sport, beter worden, enzoverder..
Hij haalde vorige week Zilver op de mundials ( wk) in zijn categorie.
Maar blij voor hem zijn en het hem gunnen en hem steunen word moeilijker. Wil dat hij die klote reis laat vallen en terugkomt. Dat ik belangrijker ben. Zielig ik weet het, maar heb het onderschat. 3 maand en half is lang. Heb zelf ook nood aan vakantie , niet omdat ik het best druk heb, maar omdat het zoveel moeite kost iedere dag weer op te staan. Hij mist me ook, maar niet zo fel natuurlijk, hij heeft zijn doel, ik niet.
Ik post dit topic hier, misschien om lotgenoten te vinden , beetje steun , tijdverdrijf
Hoor hem om de zoveel dagen, maar weet nooit precies wanneer , zodat ik die dagen niet durf buitengaan. Wil eens goed kwaad worden, maar dat durf ik niet, omdat het daar niet bepaald veilig is.... en je weet nooit .
Anyways
zal wel zien wat er gebeurd.

is dit het echt waard? :'(
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:06:03 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29254027
Tja, je hebt het niet voor het kiezen, dus dat wordt daagjes aftellen en jezelf omringen met foto's enzo.

En weten dat hij aan je denkt natuurlijk
Vampire Romance O+
pi_29254126
Lijkt me een goed plan als jij ook een doel vindt, waardoor je graag naar buiten gaat. Zo leg je en niet zo veel druk op hem en gaat de tijd sneller voorbij
pi_29255097
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
pi_29255590
Ik vind je maar een beetje egoistisch klinken
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_29255675
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
ja, maar in brazilie is een mannentekort, dus vrouwen storten zich op mannen, zeker op westerse mannen.

maar iemand zei al... ga zelf wat ondernemen......... minder druk op hem, zelf lekker bezig, twee vliegen in een klap!
uit een aspergernest
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:58:15 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29255795
Lijkt me een goed plan als jij wat afleiding zoekt voor de komende tijd. Ga niet stug thuis zitten wachten tot hij contact op neemt... daar duurt het alleen maar langer door...
Die tijd is om voor je het door hebt.

Ik zou iig niet boos worden op hem. Stel dat hij wel terug zou komen zou hij jou dat ook weer kunnen gaan verwijten.

Eigenlijk vind ik een beetje dat je zeurt.
Je had ook kunnen sparen om 1 of 2 weken daarheen te gaan halverwege of zo.
pi_29256175
waar traint hij brazilian jiu jitsu in Nederland? Wat voor wedstrijden doet hij? ............ of ging het topic daar niet over?

Uit ervaring weet ik dat er hele mooie vrouwen rondlopen, maar ik weet ook uit ervaring dat als je ergens heen gaat om te trainen, je geen tijd hebt om naar vrouwen om te kijken. Al mijn vrije tijd gaat ook op aan jiu jitsu (traditioneel) en ik ga ook om met mensen die nog fanatieker zijn dan mij, dus ik weet hoe jouw vriend zich voelt.

Aaname
Het jiu jitsu betekent alles voor jouw vriend en hij is zo gedreven dat hij niet zal rusten voordat hij er alles uit heeft gehaald. Jij komt vroeg of laat voor de keuze te staan: of ik steun hem in zijn sport en accepteer dat hij er heel veel tijd aan besteed of ik accepteer het niet en ga mijn eigen weg.
De liefde voor de sport kan heel diep zitten.

Het enige wat helpt op dit moment is zelf voor afleiding gaan zorgen. Ga desnoods alleen op vakantie. Je ontmoet genoeg mensen onderweg.
De wereld is als een boek, als je nooit reist lees je maar 1 bladzijde
  zaterdag 30 juli 2005 @ 01:16:54 #9
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_29256326
HIj traint dus is ongetwijfeld flink gespierd. Die loopt daar lekker met de vrouwtjes te pimpen hoor. .
pi_29256891
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maand Ik mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.

1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
pi_29256983
ik weet dat ik egoistisch klink , en ik weet dat ik zeurend overkom
egoisme is niet af te leiden uit 1 zin of woord , het gaat soms hand in hand met vrijgevigheid.
Zo weet ik ook dat ik als het er NIET op aankomt op de 2 de plaats kom.
Zelf een doel zoeken, tja, heb mn leven , woon alleen , en gaan samenwonen als hij terug is.
Het is niet uit, en het is nog maar 8 weken. Dit alles neemt niet weg dat ik hem mis, en hem bij me wil en egoistisch wil zijn, dat steunen en aan de kant gaan voor de sport , het hem gunnen, blij zijn voor hem en niet boos worden of iets voor mezelf vragen??? heus niet altijd lukt.. denk dat dat maar menselijk is. er zijn zoveel maren en alsen. Als hij me kan zeggen wanneer hij op pc komt , als ik wist waar hij was , met wie... , wat hij meemaakt , eens laat weten "bel me over een kwartier" wat niet lukt, andere schema's andere mensen, en in brazilie komt het niet zo nauw. niet overal internet , dus blijf je wachten op nieuws.... en ben je gefrustreerd, blij en verdrietig , allemaal ineens als je iets hoort.
Deels doe ik het mezelf aan , maar als ik een uitweg wist....
Ik hou van feiten , en dat is er op deze reis alsmaar minder , ineens verblijft hij ergens anders, ineens word ons telefoontje uitgesteld , ineens vertrekt zowat iedereen terug naar huis(ze waren met meerdere daar). en weet ik dat hij daar blijft omdat je je duur ticket niet zomaar kan inruilen. toch stel ik me de vraag, waarom blijven als wedstrijden gedaan zijn .ineens blijkt dat het merendeel helemaal niet zolang daar blijft, behalve hij.
moeilijk een heel verhaal in een paar lijnen uit te leggen . dus snap ook wel dat hier iemand zegt , had gespaard ...... mijn antwoord daarop : soms denk je iets aan te kunnen tot je het meemaakt , sparen voor zo een reis is niet iets van 1 2 3 , ook je medicatie en spuiten moeten in orde zijn , reispas , hotel , geld voor daar . Alleen wonen is ook niet goedkoop en spijt me dat ik het zeg , maar denk je ook niet dat als het zo makkelijk was , dat ik dat had gedaan? " spijt komt altijd naderhand "
punt is , ik wil het kunnen en het moet lukken , en s'morgens als je even wakker bent en relativeert , denk je dat ook. maar dan komt de avond, je hebt je verplichtingen en kunt niet blijven zitten , al is opstaan dan moeilijker dan je denkt net zoals in slaap vallen , onderschat het niet ,het is uitputtend. Had zelf ook niet gedacht dat ik het zo moeilijk ging hebben. dus zeg zo'n dingen als het even kan niet. het helpt niet echt.
bezig zijn helpt , maar ergens blijft het in je hoofd, loslaten is niet iets dat je zomaar kiest om te doen, en dan moet je het nog willen. Je kan ook je vrienden niet zeggen van kom me gezelschap houden iedere minuut van mn vrije tijd. er zijn altijd momenten dat ik terug alleen ben. Heb het gewoon moeilijk, is een moeilijke periode en ja ik vraag me dan af, is het dit allemaal waard, en waarom moet ik je zo missen. Probeer er gewoon door te raken , dus stort mn hart even uit , wie weet is er iemand die het heeft meegemaakt , het begrijpt en wat steun kan geven .
Toch bedankt voor jullie comments het helpt hoor , ergens .. seffens weer vroeg op en werken , rekeningen moeten worden betaald en de klok tikt verder , soms wel heeel langzaam.
Greetz
pi_29257937
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
Ketting erom en klaar
pi_29258146
quote:

Latijns-Amerika, no doubt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29258254
quote:
shitterende opmerking, heeft ze veel aan

ontopic: mens, zoek een doel in je leven en wees niet zo afhankelijk/onzeker tov je vriend.
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:54:27 #15
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_29258337
Wees blij dat hij ondernemend is - beter dan dagelijks op de bank hangen.

(en dat gedoe over de mooiste dames die zich en masse op mannen storten: dat is meer het algemene beeld wat bij jullie heerst dan de waarheid)
zonnig Brasil
pi_29258708
quote:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maand Ik mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.

Het enige dat er voor jou misgaat is dat je vriendin wordt uitgewoond door een leger geile Spanjaarden

O nee wacht, zoiets doet jouw vriendin natuurlijk niet
Big dick.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 09:44:48 #17
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_29260387
O o o o mijn vriend zit maar liefst 3,5 maand in het buitenland, wat nu gedaan

Ga iets nuttigs doen met je leven ofzo, wat is nou 3,5 maand.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 30 juli 2005 @ 09:45:37 #18
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_29260396
quote:

Zal me nog een succesvolle relatie worden verder dan

'Ik laat haar niet '
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_29260515
quote:

omfg, dat is een gezonde relatie!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_29260543
quote:

*Blaat*
Ik zou haar meteen aan de ketting leggen en een sluier omdoen als ik jou was!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:01:35 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29260585
ts, vraag of ie in brazilië in een sexwinkel zo'n doe-het-zelf dildo wil kopen en dan na-het-doen, die aan jou opstuurt. leg je een foto van zijn gezicht op het kussen, veel persoonlijker kan haast niet...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:02:22 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29260599
Mijn vriend zit in Frankrijk, aan het werk in de Pyrenëen. Ik mis hem. Maar hij heeft het er leuk en ik heb ook mn eigen dingen. We hebben bijna geen contact want er is geen internet daar, alleen zn telefoon heeft hij. Die hij 9 vd 10 keer niet kan gebruiken omdat hij de bergen in gaat om op bivak te gaan en er geen elektriciteit is om op te laden, laat staan of er wel ontvangst is.
Straks als hij terug is, hebben we nog alle tijd van de wereld samen; een heel leven. Wat is een relatie als je niet je eigen dingen kunt doen, niet je eigen doelen kan waarmaken. Het gaat o.a. ook om inschikken en aanpassen. Ik moet er niet aan denken dat ik hem had tegengehouden om naar Frankrijk te gaan vanwege mn eigen gebreken; dat ik niet in staat zou zijn zonder hem even eigen leven te hebben.
Whatever I want.
pi_29260610
Ik herken wel een boel hoor, mijn vriend was 3 maand naar Kenia.
En stiekem heb je al die egoïstische gedachten wel eens. Zeker als je je hier wat kut voelt (wat ik me in joepie-vrolijke-vakantietijd best voor kan stellen).
Maar ik probeerde gewoon die gedachten door te slikken en wat anders te gaan doen.
Je gunt hem toch die ervaring? Ik zou me doodschamen als hij voor mij was teruggekomen. Je neemt iemand dan toch zijn droom af.

En je mag hem heus wel eens vertellen dat je je kut voelt - dat is toch alleen maar iets goeds?
Hij mag best weten dat je hem mist .

Maar 20 september is al snel weer hoor achteraf is het zo om.
En oh wat haatte ik dat cliché toen hij in Kenia zat, maar goed

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2005 10:05:07 ]
pi_29260701
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 09:45 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Zal me nog een succesvolle relatie worden verder dan

'Ik laat haar niet '
idd als ik dit las als vriendin, dan was ie nu gedumpt!
uit een aspergernest
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:05:14 #25
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_29262459
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 10:02 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriend zit in Frankrijk, aan het werk in de Pyrenëen. Ik mis hem. Maar hij heeft het er leuk en ik heb ook mn eigen dingen. We hebben bijna geen contact want er is geen internet daar, alleen zn telefoon heeft hij. Die hij 9 vd 10 keer niet kan gebruiken omdat hij de bergen in gaat om op bivak te gaan en er geen elektriciteit is om op te laden, laat staan of er wel ontvangst is.
Straks als hij terug is, hebben we nog alle tijd van de wereld samen; een heel leven. Wat is een relatie als je niet je eigen dingen kunt doen, niet je eigen doelen kan waarmaken. Het gaat o.a. ook om inschikken en aanpassen. Ik moet er niet aan denken dat ik hem had tegengehouden om naar Frankrijk te gaan vanwege mn eigen gebreken; dat ik niet in staat zou zijn zonder hem even eigen leven te hebben.
vrouwen zouden meer van dit soort moderne geemancipeerde gedachtes moeten hebben, tenminste niet zon afhankelijke onzekere kutdoos.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 juli 2005 @ 12:09:29 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_29262535
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

vrouwen zouden meer van dit soort moderne geemancipeerde gedachtes moeten hebben, tenminste niet zon afhankelijke onzekere kutdoos.
Juist niet. Doe mij maar zo'n afhankelijke onzekere kutdoos. Die zit tenminste netjes op me te wachten als ik aan het leven ben.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:12:30 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29262596
Nou, ik dacht dus gisteravond "goh, laat ik eens een softe reactie in dit topic neerplanten want dat is eigenlijk een beetje waar ze op zit te wachten" en nu halen jullie die poging volledig onderuit met alle eerlijke posts die daar achteraan kwamen

Vampire Romance O+
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:13:53 #28
124894 ripstardeluxe
luctor et emergo
pi_29262625
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:44 schreef Dishy het volgende:
ik weet dat ik egoistisch klink , en ik weet dat ik zeurend overkom
egoisme is niet af te leiden uit 1 zin of woord , het gaat soms hand in hand met vrijgevigheid.
Zo weet ik ook dat ik als het er NIET op aankomt op de 2 de plaats kom.
Zelf een doel zoeken, tja, heb mn leven , woon alleen , en gaan samenwonen als hij terug is.
Het is niet uit, en het is nog maar 8 weken. Dit alles neemt niet weg dat ik hem mis, en hem bij me wil en egoistisch wil zijn, dat steunen en aan de kant gaan voor de sport , het hem gunnen, blij zijn voor hem en niet boos worden of iets voor mezelf vragen??? heus niet altijd lukt.. denk dat dat maar menselijk is. er zijn zoveel maren en alsen. Als hij me kan zeggen wanneer hij op pc komt , als ik wist waar hij was , met wie... , wat hij meemaakt , eens laat weten "bel me over een kwartier" wat niet lukt, andere schema's andere mensen, en in brazilie komt het niet zo nauw. niet overal internet , dus blijf je wachten op nieuws.... en ben je gefrustreerd, blij en verdrietig , allemaal ineens als je iets hoort.
Deels doe ik het mezelf aan , maar als ik een uitweg wist....
Ik hou van feiten , en dat is er op deze reis alsmaar minder , ineens verblijft hij ergens anders, ineens word ons telefoontje uitgesteld , ineens vertrekt zowat iedereen terug naar huis(ze waren met meerdere daar). en weet ik dat hij daar blijft omdat je je duur ticket niet zomaar kan inruilen. toch stel ik me de vraag, waarom blijven als wedstrijden gedaan zijn .ineens blijkt dat het merendeel helemaal niet zolang daar blijft, behalve hij.
moeilijk een heel verhaal in een paar lijnen uit te leggen . dus snap ook wel dat hier iemand zegt , had gespaard ...... mijn antwoord daarop : soms denk je iets aan te kunnen tot je het meemaakt , sparen voor zo een reis is niet iets van 1 2 3 , ook je medicatie en spuiten moeten in orde zijn , reispas , hotel , geld voor daar . Alleen wonen is ook niet goedkoop en spijt me dat ik het zeg , maar denk je ook niet dat als het zo makkelijk was , dat ik dat had gedaan? " spijt komt altijd naderhand "
punt is , ik wil het kunnen en het moet lukken , en s'morgens als je even wakker bent en relativeert , denk je dat ook. maar dan komt de avond, je hebt je verplichtingen en kunt niet blijven zitten , al is opstaan dan moeilijker dan je denkt net zoals in slaap vallen , onderschat het niet ,het is uitputtend. Had zelf ook niet gedacht dat ik het zo moeilijk ging hebben. dus zeg zo'n dingen als het even kan niet. het helpt niet echt.
bezig zijn helpt , maar ergens blijft het in je hoofd, loslaten is niet iets dat je zomaar kiest om te doen, en dan moet je het nog willen. Je kan ook je vrienden niet zeggen van kom me gezelschap houden iedere minuut van mn vrije tijd. er zijn altijd momenten dat ik terug alleen ben. Heb het gewoon moeilijk, is een moeilijke periode en ja ik vraag me dan af, is het dit allemaal waard, en waarom moet ik je zo missen. Probeer er gewoon door te raken , dus stort mn hart even uit , wie weet is er iemand die het heeft meegemaakt , het begrijpt en wat steun kan geven .
Toch bedankt voor jullie comments het helpt hoor , ergens .. seffens weer vroeg op en werken , rekeningen moeten worden betaald en de klok tikt verder , soms wel heeel langzaam.
Greetz
Ga wat leuks voor jezelf doen, ga uit met vriendinnen, zuip jezelf eens klem en doe dingen die je anders niet zou doen. Je hebt nu de kans ze ff te doen.
Het lijkt erop dat je wel heel veel van je geluk van hem laat afhangen, das niet echt handig, dus maak er een maak dishy gelukkig weekje of maandje van, werkt het beste, met kniezen schiet je geen reet op. Drie en een halve maand is niet veel op vijf jaar, dus geniet nu ff van je verworven vrijheid nu het nog kan.
Mijn grootvader had zo'n hazelip dat hij dwarsfluit kon spelen op een blokfluit. (HB)
Hoeveel voor je minirok? Ik ben op zoek naar een tent voor vier personen. (HB)
Eenarmigen moeten elkaar helpen bij het applaudiseren. (HB)
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:46:23 #29
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_29263242
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Juist niet. Doe mij maar zo'n afhankelijke onzekere kutdoos. Die zit tenminste netjes op me te wachten als ik aan het leven ben.
neem dan maar een hond
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_29264227
je hebt toch vakantie nu? waarom ga je niet een weekje langs in brazilie...? Zo duur is het daar niet
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_29292858
Waarom dat analyseren? waarom het afdoen alsof et niks is? allemaal masochisten hier? of niemand het meegemaakt? of gewoon ondoordacht geantwoord.
Het is niet niks, het is wel een beproeving. maar we raken daar idd door , het lijkt niks , 3 maand, maar als je er middeninzit is het lang , 2 uur kan soms zelfs lang duren , doe even gewoon.
is simpel, iemand mist iemand , heeft geen analyse nodig, maakt iemand niet zielig of afhankelijk , ik wacht niet op mn leven , ik wacht op beste vriend en lief, waar't fijn mee samenleven is.
morgen bellen we normaal gezien even, dus das fijn.
Hij zei me ook :volgend jaar kom je mee, wil je alles laten zien, is fijner met u erbij dan zo alleen. ga niet meer zonder jou. ik mis je te hard. Gaat fijn zijn als ik terug ben . nu nog even doorbijten.
Gaan jullie nu ook zeggen dat hij een ketting legt en zielig is en afhankelijk? want hey , ik ben dat ook ....
allez mensen , veel sterkte met jullie issues , mensen zijn maar mensen met up's en downs.
(ter info : dit is niet wenend geschreven , maar rustig met veel glimlachjes , en fronsen)
(ga nu zielig naar familie , morgen zielig werken , en daarna zielig uit eten ) Greetz
  zondag 31 juli 2005 @ 14:34:59 #32
82136 Xennia
gekroond
pi_29292957
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:32 schreef Dishy het volgende:
Waarom dat analyseren? waarom het afdoen alsof et niks is? allemaal masochisten hier? of niemand het meegemaakt? of gewoon ondoordacht geantwoord.
Het is niet niks, het is wel een beproeving. maar we raken daar idd door , het lijkt niks , 3 maand, maar als je er middeninzit is het lang , 2 uur kan soms zelfs lang duren , doe even gewoon.
is simpel, iemand mist iemand , heeft geen analyse nodig, maakt iemand niet zielig of afhankelijk , ik wacht niet op mn leven , ik wacht op beste vriend en lief, waar't fijn mee samenleven is.
morgen bellen we normaal gezien even, dus das fijn.
Hij zei me ook :volgend jaar kom je mee, wil je alles laten zien, is fijner met u erbij dan zo alleen. ga niet meer zonder jou. ik mis je te hard. Gaat fijn zijn als ik terug ben . nu nog even doorbijten.
Gaan jullie nu ook zeggen dat hij een ketting legt en zielig is en afhankelijk? want hey , ik ben dat ook ....
allez mensen , veel sterkte met jullie issues , mensen zijn maar mensen met up's en downs.
(ter info : dit is niet wenend geschreven , maar rustig met veel glimlachjes , en fronsen)
(ga nu zielig naar familie , morgen zielig werken , en daarna zielig uit eten ) Greetz
Ik had ook moeten weten dat je alleen maar dingen als ''sterkte',' ''oh meid, wat zwaar'' had willen horen. Hoe kom ik er toch bij dat mensen die een topic in r&p openen advies willen en kritisch naar zichzelf willen kijken?
Volgens je sig krijgen mensen nooit meer dan ze kunnen verdragen, nou meid als je dit al nauwelijks volhoudt hoop ik niet dat je nog eens echt iets voor je kiezen krijgt
  zondag 31 juli 2005 @ 14:35:04 #33
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29292960
Misschien komt het omdat je het zelf heel erg huiliïeg geschreven hebt. Denk daar maar eens over na.
Whatever I want.
pi_29293448
hahaha , lol, euhm , het spijt me , maar buiten ga eens iets leuk doen en houd je bezig , is er van die kritiek niet veel waar. probeerde ik effe duidelijk te maken, je doet bijna of je kent me door en door , het zal idd zijn dat ik, een slecht moment had en het huilerig overkomt , mn excuses , mijn schuld dat je dat verkeerd interpreteerd? hou gewoon niet zo van vooroordelen, en denk niemand, ik aanvaard de kritiek als ze juist is he , Het doet me zeker iets dat jullie zeggen gun het hem en doe niet zielig , maar get a life? dat heb ik hoor ,en doelen ook , in het leven . niet voor binnen een paar weken , oh , dat heb ik wel , ga stoppen met roken , welke commentaar ge je nu geven?
teveel gevraagd dat je serieus antwoord en wat steun geeft en raad? vind dat je er wel moeilijk over doet,heb op je tenen getrapt of zoiets , wel als je ooit een down moment hebt .... hoop ik dat je jezelf niet tegenkomt (moest je zo zijn), want iedereeen zeurt wel eens , altijd maar kritiek geven , wat heb je daar aan? bedoel dit alles niet slecht he , wil je altijd horen dat je gelijk hebt? dat heb je in sommige dingen :-) maar niet in alles , jaag je niet zo snel op zou ik zeggen . doe ik ook niet. greetz
pi_29293481
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:35 schreef PeRi het volgende:
Misschien komt het omdat je het zelf heel erg huiliïeg geschreven hebt. Denk daar maar eens over na.
Goed punt.

Ik heb overigens oprecht medelijden met het vriendje van TS.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 31 juli 2005 @ 14:54:28 #36
82136 Xennia
gekroond
pi_29293623
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Dishy het volgende:
hahaha , lol, euhm , het spijt me , maar buiten ga eens iets leuk doen en houd je bezig , is er van die kritiek niet veel waar. probeerde ik effe duidelijk te maken, je doet bijna of je kent me door en door , het zal idd zijn dat ik, een slecht moment had en het huilerig overkomt , mn excuses , mijn schuld dat je dat verkeerd interpreteerd? hou gewoon niet zo van vooroordelen, en denk niemand, ik aanvaard de kritiek als ze juist is he
Mijn kritiek kan niet anders dan juist zijn, aangezien ik me baseer op de feiten die jij vertelt
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Dishy het volgende:
hij heeft zijn doel, ik niet.
quote:

Hoor hem om de zoveel dagen, maar weet nooit precies wanneer , zodat ik die dagen niet durf buitengaan.
quote:
teveel gevraagd dat je serieus antwoord en wat steun geeft en raad?
Nee hoor, dat is precies wat ik deed namelijk. Behalve steun als in een aai over je bolletje

Verder vind ik je erg defensief
pi_29297945
Hey Dishy (Erin),

ik kan alleen maar zeggen, even doorbijten. de tijd zal inderdaad wel langzaam gaan maar denk gewoon aan zijn woorden over de telefoon. hij mist je, heeft het er ook moeilijk mee en wil je graag weer zien. ik moet zeggen dat ik eigenlijk een beetje in hetzelfde soort depressie aan het raken was als jij en dat al na 2 weken (maar ja ik had ook griep en ijlde...) , en ik zie dr pas over 6 weken weer (let wel: ze werkt in salou...toch iets matiger dan meppen uitdelen in brazilie) maar door jou ben ik zelf gaan relativeren en moet ik zeggen dat het allemaal zo erg niet is.

het schept alleen maar duidelijkheid in je relatie. je relatie wordt er waarschijnlijk alleen maar sterker van (grote kans gezien zijn teksten) en zo niet, nou ja dan houdt het misschien op, maar dan weet je wel hoe weinig je aan hem hebt.... en je moet inderdaad wel leren om hem te vertrouwen en hem die vrijheid te gunnen. zou hij hetzelfde ook niet voor jou over hebben?? in ieder geval heeft er iemand iets aan dit topic... IK en zo zie ik het graag... blijkt er toch niks mis met egoisme

niet zo doemdenken dus en afleiding zoeken, dat scheelt al heel wat uurtjes piekeren

[ Bericht 4% gewijzigd door on_the_mike op 01-08-2005 12:59:00 ]
pi_29317066
Ik zit momenteel in dezelfde situatie: mijn vriend zit ook voor 3 maanden in het buitenland (voor stage). En ja, ik mis hem zeer zeker. Ik vind alleen dat jij wel erg aanstellerig overkomt. Je doet net alsof je zonder hem geen leuk leventje kunt leiden en jezelf niet kunt vermaken. Stel je niet zo afhankelijk op van hem: je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk. Ga leuke dingen doen, zorg voor afleiding. 3 maanden is wel een tijdje, maar het is echt niet zo'n drama als jij nu doet overkomen.
Ik ben zelf vorig jaar ook voor 3 maanden naar het buitenland gegaan, toen zaten mijn vriend en ik dus ook (net zoals nu) die periode zonder mekaar. Toen ik in het buitenland zat heeft mijn vriend gewoon allemaal leuke dingen gedaan, extra afgesproken met vrienden etc. En datzelfde doe ik nu ook. Ik vind het niet leuk dat hij weg is, maar ik gun het hem van harte. Hij moet gewoon een leuke tijd hebben op zijn stage en ik hoop om die reden ook zeker niet dat hij eerder terugkomt. Dat zou namelijk betekenen dat hij het daar niet naar zijn zin heeft. Je moet mekaar dingen kunnen gunnen in een relatie, ook al zitten hier misschien wat minder leuke kanten voor jezelf aan. Ik snap het niet: het is zijn droom om in brazilie te trainen. Nu doet hij dat en dan hoop jij ergens dat hij eerder terugkomt?? Hoezo egoistisch...Je kunt jezelf nou wel gaan verdrinken in zelfmedelijden en zielig lopen doen, maar aan zo'n houding heeft niemand wat: jij niet en hij ook niet.
Kortom: niet zo afhankelijk opstellen, niet zielig lopen doen want dan wordt alles alleen maar erger en gewoon leuke dingen gaan doen. Het is zo september (woehoe!!! dan zie ik mijn vriend ook weer!! ). Dit is zijn droom: gun het hem dan ook
pi_29317353
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Dishy het volgende:
En ik (hoe stom kon ik zijn) heb hem laten gaan.
Niet stom, tenzij je voor die 3.5 maanden graag je relatie op het spel had gezet (Dat wil overigens niet zeggen dat hij z'n sport voor alles moet laten gaan).

3,5 maanden is geen eeuwigheid, ga liever op zoek naar afleiding/eigen doelen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29323349
quote:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar)
die krijg je uitgewoond terug
pi_29323465
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

geen lekkere albanese babe ?
pi_29323981
Ik ben getrouwd met een beroeps militair, en ben moeder van een meisje van bijna 1 jaar oud. Binnenkort willen we aan een tweede beginnen. Mijn man is dus als beroeps regelmatig van huis, dan is hij twee weken op oefening in Duitsland of ergens in Nederland en onlangs was hij in Noorwegen (een hele maand). Het kan ook zo zijn dat hij over een paar maanden wordt uitgezonden naar Irak of Afghanistan. We hebben het niet voor het kiezen, het is zijn beroep en is hij verdient er zijn brood mee. Dus heel vaak sta ik er alleen voor met de zorg van ons kind en daarnaast nog mijn werk en huishouden. Natuurlijk is het gemis groot, zeker wanneer hij voor een lange periode van huis is en ik geloof best dat je jouw vriend mist maar misschien moet je je zelf wat minder zielig vinden en afleiding zoeken. Je zegt een relatie te hebben van 5 jaar en ik neem dus aan dat je van hem houdt en het hem gunt om zijn dromen waar te maken. Als er vertrouwen is tussen jullie beide moeten jullie het makkelijk 3 1/2 maand zonder elkaar redden. Je zegt dat bij hem het gemis minder is omdat hij een doel heeft. Stel je zelf dan een doel om de komende weken te doen en vier desnoods het behalen van dat doel op het moment dat het je is gelukt.

Als je van iemand houdt steun je zijn keuze en zijn dromen. En als je daarin hebt toegestemd moet je niet achteraf gaan klagen dat je het niet trekt etc. Hou dat voor je zelf. Hoe denk je dat hij zich voelt als hij op welke manier dan ook te horen krijgt hoe jij er nu over denkt.
pi_29324030
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Dishy het volgende:
hahaha , lol, euhm , het spijt me , maar buiten ga eens iets leuk doen en houd je bezig , is er van die kritiek niet veel waar. probeerde ik effe duidelijk te maken, je doet bijna of je kent me door en door , het zal idd zijn dat ik, een slecht moment had en het huilerig overkomt , mn excuses , mijn schuld dat je dat verkeerd interpreteerd? hou gewoon niet zo van vooroordelen, en denk niemand, ik aanvaard de kritiek als ze juist is he , Het doet me zeker iets dat jullie zeggen gun het hem en doe niet zielig , maar get a life? dat heb ik hoor ,en doelen ook , in het leven . niet voor binnen een paar weken , oh , dat heb ik wel , ga stoppen met roken , welke commentaar ge je nu geven?
Wat kunnen forumbezoekers anders doen dan een OP interpreteren, daaruit conclusies trekken, en hun commentaar geven? Je had gewoon geen reacties gewild? Of je wilde alleen de reacties horen die steun aan jou betuigen? Als je niet zielig wilde overkomen, dan had je misschien beter niet zielig kunnen schrijven. Uit de OP kom je over als een afhankelijk meisje, en natuurlijk reageert iedereen op dat beeld dat je zelf oproept met je OP.
quote:
teveel gevraagd dat je serieus antwoord en wat steun geeft en raad? vind dat je er wel moeilijk over doet,heb op je tenen getrapt of zoiets , wel als je ooit een down moment hebt .... hoop ik dat je jezelf niet tegenkomt (moest je zo zijn), want iedereeen zeurt wel eens , altijd maar kritiek geven , wat heb je daar aan?
Wat heb je eraan om iemand die zeurt dat niet te vertellen? We moeten de zeurkouzen op de wereld maar kritiekloos laten zeuren, omdat het niet leuk is voor een zeurkous om te horen dat ze zeurt?

We kennen jou IRL niet, dus niemand die reageert op wie je bent. Iedereen reageert op de OP, en het beeld dat je daarmee van jezelf oproept. Hoe je in de rest van je leven bent weten we niet, dus daar kunnen we niet op reageren.
quote:
bedoel dit alles niet slecht he , wil je altijd horen dat je gelijk hebt? dat heb je in sommige dingen :-) maar niet in alles , jaag je niet zo snel op zou ik zeggen . doe ik ook niet. greetz
Euhm, dat doe je dus juist wel.

Je neemt mensen kwalijk dat ze reageren op je OP en niet op de persoon die je bent.
Nogmaals, we kennen je niet, dus we reageren op het beeld dat je oproept met de OP.
Je gooide die tekst zelf op het forum, je had best kunnen verwachten dat we dan reageren op die tekst.

En sorrie, ik ken je niet dus heb geen mening over je, maar de tekst van je OP is het huilverhaal van een afhankelijk meisje. Dat is geen vooroordeel over jou, maar een oordeel over de tekst die je schrijft. Kan best zijn dat je je 10 minuten later beter voelde en dus anders dacht dan in de OP-tekst overkwam. Maar ik ik ben geen helderziende dat ik daarop kan reageren...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_29324059
De vriendin van mijn broer ging eens voor zes weken naar Nieuw-Zeeland. Om te zorgen dat ze elkaar niet al te veel gingen missen had ze een kadootje achtergelaten aan hem voor elke dag dat ze weg was. Hoop leuke kleine kadootjes
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29335663
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De vriendin van mijn broer ging eens voor zes weken naar Nieuw-Zeeland. Om te zorgen dat ze elkaar niet al te veel gingen missen had ze een kadootje achtergelaten aan hem voor elke dag dat ze weg was. Hoop leuke kleine kadootjes
Dat is wel echt een superleuk idee! Jammer dat mijn vriend dat niet bij mij heeft gedaan, 3 maanden weg dus dat waren een hoop kadootjes geweest
pi_29336039
Je moet wat meer tijd doorbrengen met vrienden ne vriendinnen en leuke dingen doen.
Hij heeft het daar leuk en jij moet er gewoon ff voor zorgen dat jij je tijd ook leuk doorbrengt want dan zijn die paar weken zo voorbij.
Ga lekker winkelen, bioscoopje pakken, frietje eten in de stad, dagje pretpark enz enz...
Je weet dat hij gek op je is en jullie gaan strax lekker samenwonen dus geniet nu nog ff van alle tijd die je met vrienden en vriendinnen kan doorbrengen en eis strax als ie terug is al ZIJN tijd op...
Niet gaan treuren en zeker niet bij de telefoon of computer gaan zitten wachten...
Als jij er niet bent dan belt ie wel weer terug en als jij niet online bent dan stuurt ie wel een e-mail...
Toch?!?!
pi_29336165
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De tering, het idee is leuk, maar welke mongool gaat nou echt letterlijk 42 cadeau's kopen.
Dan heb je ook ergens kortsluiting in je kop volgens mij hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29336341
Als je zo'n idee al een tijd vantevoren bedenkt en je koop elke keer dat je in de stad bent een paar cadeautjes....
Tsja, zo zijn VROUWEN....
pi_29337152
thats why i like women... always prepared
pi_29345732
is al heel wat bijgekomen, dus begin maar gewoon. het draait er nu niet echt om of juliie me wel dan niet zielig vinden overkomen , het is waar dat je zo momenten hebt , als ik het lees, komt het anders over, maarja daar moet je idd iemand voor kennen , soms voel ik me idd zielig en soms is mn zelfvertrouwen niet al te groot . vind wel dat er een groot verschil is, tussen opbouwende kritiek en neerhalende kritiek en het is het 2 de waar ik niet zo mee omkan. Me opjagen deed ik wel helemaal niet. andere momenten barst je van zelfvertrouwen , en kan je de wereld aan .
denk dat iedereen dat snapt , en als je enkel en alleen reageert op 1OP ? tja.... dan ontstaan misverstanden. anyways , heb het allemaal gelezen , en iedereen zegt zo beetje hetzelfde , mijn les : bekijk het wat positiever , niet zo depri doen of worden , het hem gunnen , en plezier maken.en een doel zoeken. ... bijkomen, niet afvallen , stoppen met roken, mezelf verzorgen, sparen,... doelen genoeg, al is het niet trainen voor een wedstrijd. dat lukt grotendeels , misschien er aan gewend dat ik er echt geen klote aan kan doen. buiten positief blijven. Mijn vriend is ook niet uit beroepsverplichtingen weg. maar voor zichzelf en hobby. hou inderdaad veel van hem, maar in die 5 jaar nooit langer als 10 dagen elkaar niet gezien.
Hij weet hoe ik me soms voel ook in die " zielige" momenten. praten daar ook over, maar wat kan een half uurtje op pc daar aan doen? ben er sterker door aan't worden , en probeer hem ook te steunen . Alles goed en wel tot vandaag. hoor hem eerste keer in 3 dagen. en hij breekt weer een afspraak. is al paar keer voorgevallen dat dingen ander zijn daar dan hij vertelde, zoals de groep die eerder naar huis komt. 1 van de afspraken was , dat ik niet wou daar hij daar alleen was. hij heeft me op het hart gedrukt dat dat niet zo zou zijn en dat ik me geen zorgen moest maken. ander ding dat hij me niet verteld had is dat hij buiten de grens zou moeten voor visum nog geldig te laten zijn. ..... daar wist ik niks van dacht dat reis en visum en tickets van maatschappij allemaal klopte en op elkaar was afgestemd. Nu kreeg ik dus het nieuws dat hij doorreisd naar paraguay. Alleen. Hij begrijpt dat ik dat niet wil , en andersom zou het niet waar zijn, de hele reis trouwens niet. maar hij heeft er geen antwoord op. al gaat hij vragen of er eventueel iemand meekan nu, wat ik betwijfel. Ik ben een zorgenmaker. mag er niet aan denken dat hij daar alleen is,en er iets moet gebeuren. hij is een toerist en zo veilig is het niet. enige tips om me daar over te zetten? of gewoon afwachten. zou een reisje van 6 dagen zijn. Ben niet gelovig dus vertrouw niet op god om een oogje in het zeil te houden. Het is niet fijn dat hij zich niet aan die belofte houd. hij had gehoopt dat ik er geen punt van zou maken denk ik.... greets en thx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')