ja, maar in brazilie is een mannentekort, dus vrouwen storten zich op mannen, zeker op westerse mannen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
Ketting erom en klaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Mooiste vrouwen van de wereld zitten toch echt in Noord-Europa / West-Europa / Noord-Amerika hoor :/
shitterende opmerking, heeft ze veel aanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef CraVeMaN het volgende:
Het enige dat er voor jou misgaat is dat je vriendin wordt uitgewoond door een leger geile Spanjaardenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maandIk mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.
1 ding weet ik zeker... Ik laat haar niet meer op vakantie gaan zolang ze met mij gaat!
Zal me nog een succesvolle relatie worden verder danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. Het voelt aan als een maandIk mis haar ontzettend, en ben ook niet gelukkig op de manier hoe (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar) Ik gun het haar wel, maar net als de TS ben ik bang dat er iets mis gaat (vreemdgaan, verkrachting.. you know) Gelukkig komt ze zondag weer thuis.
omfg, dat is een gezonde relatie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik zou haar meteen aan de ketting leggen en een sluier omdoen als ik jou was!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
*Blaat*
idd als ik dit las als vriendin, dan was ie nu gedumpt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:45 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Zal me nog een succesvolle relatie worden verder dan![]()
'Ik laat haar niet '![]()
vrouwen zouden meer van dit soort moderne geemancipeerde gedachtes moeten hebben, tenminste niet zon afhankelijke onzekere kutdoos.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:02 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriend zit in Frankrijk, aan het werk in de Pyrenëen. Ik mis hem. Maar hij heeft het er leuk en ik heb ook mn eigen dingen. We hebben bijna geen contact want er is geen internet daar, alleen zn telefoon heeft hij. Die hij 9 vd 10 keer niet kan gebruiken omdat hij de bergen in gaat om op bivak te gaan en er geen elektriciteit is om op te laden, laat staan of er wel ontvangst is.
Straks als hij terug is, hebben we nog alle tijd van de wereld samen; een heel leven. Wat is een relatie als je niet je eigen dingen kunt doen, niet je eigen doelen kan waarmaken. Het gaat o.a. ook om inschikken en aanpassen. Ik moet er niet aan denken dat ik hem had tegengehouden om naar Frankrijk te gaan vanwege mn eigen gebreken; dat ik niet in staat zou zijn zonder hem even eigen leven te hebben.
Juist niet. Doe mij maar zo'n afhankelijke onzekere kutdoos. Die zit tenminste netjes op me te wachten als ik aan het leven ben.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
vrouwen zouden meer van dit soort moderne geemancipeerde gedachtes moeten hebben, tenminste niet zon afhankelijke onzekere kutdoos.
Ga wat leuks voor jezelf doen, ga uit met vriendinnen, zuip jezelf eens klem en doe dingen die je anders niet zou doen. Je hebt nu de kans ze ff te doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:44 schreef Dishy het volgende:
ik weet dat ik egoistisch klink , en ik weet dat ik zeurend overkom![]()
egoisme is niet af te leiden uit 1 zin of woord , het gaat soms hand in hand met vrijgevigheid.
Zo weet ik ook dat ik als het er NIET op aankomt op de 2 de plaats kom.
Zelf een doel zoeken, tja, heb mn leven , woon alleen , en gaan samenwonen als hij terug is.
Het is niet uit, en het is nog maar 8 weken. Dit alles neemt niet weg dat ik hem mis, en hem bij me wil en egoistisch wil zijn, dat steunen en aan de kant gaan voor de sport , het hem gunnen, blij zijn voor hem en niet boos worden of iets voor mezelf vragen??? heus niet altijd lukt.. denk dat dat maar menselijk is. er zijn zoveel maren en alsen. Als hij me kan zeggen wanneer hij op pc komt , als ik wist waar hij was , met wie... , wat hij meemaakt , eens laat weten "bel me over een kwartier" wat niet lukt, andere schema's andere mensen, en in brazilie komt het niet zo nauw. niet overal internet , dus blijf je wachten op nieuws.... en ben je gefrustreerd, blij en verdrietig , allemaal ineens als je iets hoort.
Deels doe ik het mezelf aan , maar als ik een uitweg wist....
Ik hou van feiten , en dat is er op deze reis alsmaar minder , ineens verblijft hij ergens anders, ineens word ons telefoontje uitgesteld , ineens vertrekt zowat iedereen terug naar huis(ze waren met meerdere daar). en weet ik dat hij daar blijft omdat je je duur ticket niet zomaar kan inruilen. toch stel ik me de vraag, waarom blijven als wedstrijden gedaan zijn .ineens blijkt dat het merendeel helemaal niet zolang daar blijft, behalve hij.
moeilijk een heel verhaal in een paar lijnen uit te leggen . dus snap ook wel dat hier iemand zegt , had gespaard ...... mijn antwoord daarop : soms denk je iets aan te kunnen tot je het meemaakt , sparen voor zo een reis is niet iets van 1 2 3 , ook je medicatie en spuiten moeten in orde zijn , reispas , hotel , geld voor daar . Alleen wonen is ook niet goedkoop en spijt me dat ik het zeg , maar denk je ook niet dat als het zo makkelijk was , dat ik dat had gedaan? " spijt komt altijd naderhand "
punt is , ik wil het kunnen en het moet lukken , en s'morgens als je even wakker bent en relativeert , denk je dat ook. maar dan komt de avond, je hebt je verplichtingen en kunt niet blijven zitten , al is opstaan dan moeilijker dan je denkt net zoals in slaap vallen , onderschat het niet ,het is uitputtend. Had zelf ook niet gedacht dat ik het zo moeilijk ging hebben. dus zeg zo'n dingen als het even kan niet. het helpt niet echt.
bezig zijn helpt , maar ergens blijft het in je hoofd, loslaten is niet iets dat je zomaar kiest om te doen, en dan moet je het nog willen. Je kan ook je vrienden niet zeggen van kom me gezelschap houden iedere minuut van mn vrije tijd. er zijn altijd momenten dat ik terug alleen ben. Heb het gewoon moeilijk, is een moeilijke periode en ja ik vraag me dan af, is het dit allemaal waard, en waarom moet ik je zo missen. Probeer er gewoon door te raken , dus stort mn hart even uit , wie weet is er iemand die het heeft meegemaakt , het begrijpt en wat steun kan geven .
Toch bedankt voor jullie comments het helpt hoor , ergens .. seffens weer vroeg op en werken , rekeningen moeten worden betaald en de klok tikt verder , soms wel heeel langzaam.
Greetz
neem dan maar een hondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Juist niet. Doe mij maar zo'n afhankelijke onzekere kutdoos. Die zit tenminste netjes op me te wachten als ik aan het leven ben.
Ik had ook moeten weten dat je alleen maar dingen als ''sterkte',' ''oh meid, wat zwaar'' had willen horen. Hoe kom ik er toch bij dat mensen die een topic in r&p openen advies willen en kritisch naar zichzelf willen kijken?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:32 schreef Dishy het volgende:
Waarom dat analyseren? waarom het afdoen alsof et niks is? allemaal masochisten hier? of niemand het meegemaakt? of gewoon ondoordacht geantwoord.
Het is niet niks, het is wel een beproeving. maar we raken daar idd door , het lijkt niks , 3 maand, maar als je er middeninzit is het lang , 2 uur kan soms zelfs lang duren , doe even gewoon.
is simpel, iemand mist iemand , heeft geen analyse nodig, maakt iemand niet zielig of afhankelijk , ik wacht niet op mn leven , ik wacht op beste vriend en lief, waar't fijn mee samenleven is.
morgen bellen we normaal gezien even, dus das fijn.
Hij zei me ook :volgend jaar kom je mee, wil je alles laten zien, is fijner met u erbij dan zo alleen. ga niet meer zonder jou. ik mis je te hard. Gaat fijn zijn als ik terug ben . nu nog even doorbijten.
Gaan jullie nu ook zeggen dat hij een ketting legt en zielig is en afhankelijk? want hey , ik ben dat ook ....![]()
allez mensen , veel sterkte met jullie issues , mensen zijn maar mensen met up's en downs.
(ter info : dit is niet wenend geschreven , maar rustig met veel glimlachjes , en fronsen)
(ga nu zielig naar familie , morgen zielig werken , en daarna zielig uit eten) Greetz
Goed punt.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:35 schreef PeRi het volgende:
Misschien komt het omdat je het zelf heel erg huiliïeg geschreven hebt. Denk daar maar eens over na.
Mijn kritiek kan niet anders dan juist zijn, aangezien ik me baseer op de feiten die jij verteltquote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Dishy het volgende:
hahaha , lol, euhm , het spijt me , maar buiten ga eens iets leuk doen en houd je bezig , is er van die kritiek niet veel waar. probeerde ik effe duidelijk te maken, je doet bijna of je kent me door en door , het zal idd zijn dat ik, een slecht moment had en het huilerig overkomt , mn excuses , mijn schuld dat je dat verkeerd interpreteerd? hou gewoon niet zo van vooroordelen, en denk niemand, ik aanvaard de kritiek als ze juist is he
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Dishy het volgende:
hij heeft zijn doel, ik niet.
quote:
Hoor hem om de zoveel dagen, maar weet nooit precies wanneer , zodat ik die dagen niet durf buitengaan.
Nee hoor, dat is precies wat ik deed namelijk. Behalve steun als in een aai over je bolletjequote:teveel gevraagd dat je serieus antwoord en wat steun geeft en raad?
Niet stom, tenzij je voor die 3.5 maanden graag je relatie op het spel had gezet (Dat wil overigens niet zeggen dat hij z'n sport voor alles moet laten gaan).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Dishy het volgende:
En ik (hoe stom kon ik zijn) heb hem laten gaan.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn vriendin is voor 2 weken naar Spanje. (met 2 andere vriendinnen in Lloret de Mar)
geen lekkere albanese babe ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Juist niet. Doe mij maar zo'n afhankelijke onzekere kutdoos. Die zit tenminste netjes op me te wachten als ik aan het leven ben.
Wat kunnen forumbezoekers anders doen dan een OP interpreteren, daaruit conclusies trekken, en hun commentaar geven? Je had gewoon geen reacties gewild? Of je wilde alleen de reacties horen die steun aan jou betuigen? Als je niet zielig wilde overkomen, dan had je misschien beter niet zielig kunnen schrijven. Uit de OP kom je over als een afhankelijk meisje, en natuurlijk reageert iedereen op dat beeld dat je zelf oproept met je OP.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Dishy het volgende:
hahaha , lol, euhm , het spijt me , maar buiten ga eens iets leuk doen en houd je bezig , is er van die kritiek niet veel waar. probeerde ik effe duidelijk te maken, je doet bijna of je kent me door en door , het zal idd zijn dat ik, een slecht moment had en het huilerig overkomt , mn excuses , mijn schuld dat je dat verkeerd interpreteerd? hou gewoon niet zo van vooroordelen, en denk niemand, ik aanvaard de kritiek als ze juist is he , Het doet me zeker iets dat jullie zeggen gun het hem en doe niet zielig , maar get a life? dat heb ik hoor ,en doelen ook , in het leven . niet voor binnen een paar weken , oh , dat heb ik wel , ga stoppen met roken , welke commentaar ge je nu geven?
Wat heb je eraan om iemand die zeurt dat niet te vertellen? We moeten de zeurkouzen op de wereld maar kritiekloos laten zeuren, omdat het niet leuk is voor een zeurkous om te horen dat ze zeurt?quote:teveel gevraagd dat je serieus antwoord en wat steun geeft en raad? vind dat je er wel moeilijk over doet,heb op je tenen getrapt of zoiets , wel als je ooit een down moment hebt .... hoop ik dat je jezelf niet tegenkomt (moest je zo zijn), want iedereeen zeurt wel eens , altijd maar kritiek geven , wat heb je daar aan?
Euhm, dat doe je dus juist wel.quote:bedoel dit alles niet slecht he , wil je altijd horen dat je gelijk hebt? dat heb je in sommige dingen :-) maar niet in alles , jaag je niet zo snel op zou ik zeggen . doe ik ook niet. greetz
Dat is wel echt een superleuk idee! Jammer dat mijn vriend dat niet bij mij heeft gedaan, 3 maanden weg dus dat waren een hoop kadootjes geweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De vriendin van mijn broer ging eens voor zes weken naar Nieuw-Zeeland. Om te zorgen dat ze elkaar niet al te veel gingen missen had ze een kadootje achtergelaten aan hem voor elke dag dat ze weg was. Hoop leuke kleine kadootjes
De tering, het idee is leuk, maar welke mongool gaat nou echt letterlijk 42 cadeau's kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De vriendin van mijn broer ging eens voor zes weken naar Nieuw-Zeeland. Om te zorgen dat ze elkaar niet al te veel gingen missen had ze een kadootje achtergelaten aan hem voor elke dag dat ze weg was. Hoop leuke kleine kadootjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |