Nijverheid op zijn bestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg... Ik ging vanmiddag rond twee uur weg en toen zaten we in deeltje 107.
Nou, die kans was volgens mij een uur daarvóór groter...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef logisnack het volgende:
nog niks.. maar zie dit:
[afbeelding]
Als je het mij vraagt gaan die 2 complexen zo connectie met elkaar maken
Het lijkt dus samen te trekken.
Dit kan voor de onweer liefhebbers (ik) voordeel hebben in het noorden en oosten.
Ik blijf hoopvol
Haha, mijn plee condenseert ook als de ziekte. Iedere keer als ik er kom ligt er een plasje water naast....en ik maar denken dat ik naast de pot heb gepistquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb eerder vanavond een fles uit de koelkast naast me neergezet. Er ligt nu een serieus plasje omheen...
En dat was gisteren ook al.
Volgens mij vinden muggen dit wel lekker weer om op jacht te gaan!
Die mag je van mij vaker plaatsen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
ff een geinterpoleerd radarbeeldje.
Netjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Lees net op weerwoord.be dat duitsland 10% van de totale bliksemactiviteit op de aarde op zich neemt!
gemiddeldequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Lees net op weerwoord.be dat duitsland 10% van de totale bliksemactiviteit op de aarde op zich neemt!
Dank je voor de correctie! U hebt gelijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
gemiddelde
Maar dan is het nog fucking veel...
Volgens Blids zit er een bandje van midden Limburg tot net onder Twente en dat zie ik juist weer activeren...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef Marky-Boom het volgende:
Onweer neemt trouwens af? ziet iemand dit ook?
dat is alweer bijna 2 uur oudquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef logisnack het volgende:
Boven Drente lijkt ook een nieuwe bui te ontstaan.
Bah.. net te hoog
[afbeelding]
Foto 1 is echt prachtig!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Duitsland vanmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt door de wind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dat neerslaggebied al de hele avond zo hardnekkig niet noordelijker trekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |