Sinds wanneer is "hier" gelijk aan "Amersfoort" bij jou??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef QyRoZ het volgende:
Het regent hier in Amersfoort nog niet eens. Ik ga zo wel slapen. Duffe boel.
Je zou hier eens moeten komen kijken Speedy.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles gaat eruit mensen.
Ik ga om 00:00 maar slapen met de raam open.
Ik geloof er allemaal niet meer in.
Ik stuur zoveel als ik vanuit Maastricht die kant opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Logician het volgende:
als het goed is moet het hier nu lichtelijk gaan regenen..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik stuur zoveel als ik vanuit Maastricht die kant op![]()
Ja, maar hier in Amsterdam wordt het weer nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Alles gaat eruit !! Wat zeg je me nu dan......
Er komen steeds meer zwarte pitten in het gebied. Nog steeds toenemend. De pech is alleen dat het midden in de nacht Friesland nadert !
1 juliquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "hier" gelijk aan "Amersfoort" bij jou??
Met EXC onweer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Alles gaat eruit !! Wat zeg je me nu dan......
Er komen steeds meer zwarte pitten in het gebied. Nog steeds toenemend. De pech is alleen dat het midden in de nacht Friesland nadert !
De buren staan nog buiten bier te drinken, dus het is nog droogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Logician het volgende:
als het goed is moet het hier nu lichtelijk gaan regenen..
maar nog altijd geen directe bliksems.. volgens mij hangen de wolken veel te laag...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef DemonRage het volgende:
Meer wind, hardere donderslagen (en inslagen)... klein beetje neerslag... 't gaat de goede kant op hier in Eindhoven.
Mijn buren drinken geen bierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De buren staan nog buiten bier te drinken, dus het is nog droog
Mijn buren kunnen niet buiten staan. Donder je 8 meter naar beneden :pquote:
Eindhoven slurpt de boel opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Marky-Boom het volgende:
Op de radar wordt het gebied met onweer alleen maar verkleind?
Hij wordt kleiner.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Marky-Boom het volgende:
Op de radar wordt het gebied met onweer alleen maar verkleind?
It figuresquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef FRaGMaN het volgende:
Nou ja zeg! Noorden kan het wel vergeten. ter hoogte van utrecht brokkelt alle neerslag weer af.
And then.... by the end of time.. everything wil cool down... cooler and colder... until of the whole universe..... remains nothing but a cold black sinder.... and that....is really..... the end... of everything....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij wordt kleiner.
Onweer neemt toe.
Daarna wordt ie nog kleiner.
Alles neemt af.
En dan.......
Don't let the bed bugs bite...good night!quote:
Dan ziet het er in ieder geval naar uit dat het onweer deze kant op komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens het laatste BLIDS kaartje trekt het onweer in Duitsland richting Noord NL. Dus daar wel degelijk een NNW stroming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |