Het hele neerslaggebied draait nog steeds óm Flevoland heen. Daar kan zelfs ik niks aan modderen...quote:
Ik woon in Flevoland. Ik heb niets met België te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Oom_Agent het volgende:
nieuw gebied in aanbouw boven Belgie, bijna een verbinding tussen Zuid Holland en de Ardennen.
Das behoorlijk k*t ja! Verdomme ik wil onweer, misschien later in de nacht vanuit belgie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het hele neerslaggebied draait nog steeds óm Flevoland heen. Daar kan zelfs ik niks aan modderen...![]()
downloading nowquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Zo, webcamfilmpje van vandaag is klaar.
Volgens mij zit er zelfs iets in wat lijkt op een poging tot ontwikkeling van een shelf
Oosterhout, 29 juli 2005 (xvid, 10MB)
Let op: zaterdagochtend 7 uur. Net als je kan/mag/wil uitslapen. Worden wij ons bed uitgedonderd (letterlijk dan!).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:27 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Das behoorlijk k*t ja! Verdomme ik wil onweer, misschien later in de nacht vanuit belgie!
Ik in Den Helder ook wel hoor... ergens dit jaar...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef KillerDream het volgende:
Wat zijn jullie negatief
Ik verwacht hie nog wel een bui in Groningen
Vermeld je ook nog even in welk jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef KillerDream het volgende:
Wat zijn jullie negatief
Ik verwacht hie nog wel een bui in Groningen
*denkt*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef logisnack het volgende:
Paar flinke flitsen en zwaar gerommel op 7 km van Raalte
Een paar keer zelfs!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maar flevoland heeft vanmiddag al een knallende bui gehad
Emmeloord niet hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
* dutch-mamma geeft troostend schouderklopje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
*denkt*
*Raalte ---> Emmeloord....meer dan 7 km*
Kut![]()
Onzin! als jullie die 3 druppen regen en 2 zachte donders een onweersbui noemen dan vindt ik dat jullie een stel kippen zijnquote:
Eén wijk ergens in Almere Stad. Eén wijk maar...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
hee, een mede-emmeloorderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef chingching het volgende:
niks gemerkt in emmeloord van die knallende bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |