Je bent niet meer onder je collegae hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef Diamantgirl het volgende:
he flikker
Hoi leger-sletje.quote:
Oh dus dat is de reden voor de wervingscampagne onder vrouwen. Ik vond het al zo verdacht, wat hebben die ijzervreters nou met emancipatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen en dromen over marinehoertjes.![]()
je wilt niet weten wat die 's nachts met hun geweertjes doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi leger-sletje.![]()
Ik ga slapen en dromen over marinehoertjes.![]()
En als er volgende week een bom ontploft op Schiphol of op CS dan denk jij er net zo overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:10 schreef aeris80 het volgende:
zolang mensen bezig zijn en niet bijstand trekken van onze belastingscentjes dan maakt het toch allemaal niet uit... laat ze elkaar lekker afmaken
Zuid-Vietnam?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:17 schreef aeris80 het volgende:
maar ja iemand moet het doen he? wie moeten we anders sturen om bush te steunen...
Niemand.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:17 schreef aeris80 het volgende:
maar ja iemand moet het doen he? wie moeten we anders sturen om bush te steunen...
komt toch niet door hun maar door dat fucked up nederlandse beleid...? dan moeten we met zijn allen lekker op iets fatsoenlijks gaan stemmen. Op iets of iemand die er ook echt wat aan doet.... die vmbo-ers doen alleen maar wat hun verteld word hoor...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
En als er volgende week een bom ontploft op Schiphol of op CS dan denk jij er net zo over
Komt allemaal door die kut VMBO-ers bij de landmacht.
Daarom lijkt mij een leger met soldaten die minstens een HBO-opleiding hebben een betere optie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef aeris80 het volgende:
die vmbo-ers doen alleen maar wat hun verteld word hoor...![]()
jah laat de domme mensen hier bij oorlog.... alle slimme mensen afgemaakt... dan wordt het helemaal een zooitje... bovendien zitten er ook best wat hoger opgeleide mensen in het leger...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom lijkt mij een leger met soldaten die minstens een HBO-opleiding hebben een betere optie.
over dusdanig dom gesproken... dat is nou ook niet echt hoog opgeleid gedrag he? en dan lekker alle vmbo-ers afzeiken.... als je zo praat vraag ik me af wie er slimmer is... ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Varkenswijven die denken dat ze iets betekenen omdat ze bij de marine de hoer uitgehangen hebben.
En ik ken trouwens weinig beroepsgroepen die dusdanig dom hun toetsenbord beroeren.
die kut VMBO-ers die doen het tenminste.. en ze worden nog getraind militair ook wat zou er gebeuren als hun er niet eens waren dan was jij niet eens geborenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
En als er volgende week een bom ontploft op Schiphol of op CS dan denk jij er net zo over
Komt allemaal door die kut VMBO-ers bij de landmacht.
onderbouw dat eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:43 schreef Diamantgirl het volgende:
[..]
die kut VMBO-ers die doen het tenminste.. en ze worden nog getraind militair ook wat zou er gebeuren als hun er niet eens waren dan was jij niet eens geboren
hehehe ja dankzij ons geweldige militaire systeem zijn de duitsers gestoptquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:21 schreef cappp het volgende:
[..]
onderbouw dat eens.
Wou je zeggen dat de Nederlanders de Duisters hebben tegen gehouden in de tweede wereldoorlog?
Meer dan, het is 'meer dan'quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:51 schreef Diamantgirl het volgende:
verdiende wel meer als jullie
Nee, de rel is nu geweest, dus nu mogen de plaatjes weer komenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:09 schreef SilverBullet het volgende:
Jullie verpesten skiczukie's topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |