Nu nog leren spellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef Diamantgirl het volgende:
wat nou duivel... je leert daar tenminste disipline dat kan je tegen woordig van de jeugd niet meer zeggen
ja het is al laatquote:
Inzicht in de edele schrijfkunst is ook handig, als je een sollicitatiebrief moet schrijven na je glansrijke carrière.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef Diamantgirl het volgende:
en je krijgt tenminste conditie altijd handig
CV:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Inzicht in de edele schrijfkunst is ook handig, als je een sollicitatiebrief moet schrijven na je glansrijke carrière.
Maakt niet uit.quote:
ken wel mensen die slechter typen... en wat is mijn soort ? mijn soort dat bij de Defensie hebbe gezeten bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Graag meer reacties van jouw soort in dit topic.
Ik kom 's avonds thuis, bij mn partner.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:51 schreef Diamantgirl het volgende:
verdiende wel meer als jullie
Varkenswijven die denken dat ze iets betekenen omdat ze bij de marine de hoer uitgehangen hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:52 schreef Diamantgirl het volgende:
ken wel mensen die slechter typen... en wat is mijn soort ? mijn soort dat bij de Defensie hebbe gezeten bedoel je?
het valt allemaal wel mee als je gewoon luistert en goed je best doet is er niks aan de hand.. en zo niet dan is het heel de dag push-ups maken goed voor je armen en buikspierenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom 's avonds thuis, bij mn partner.
Ik kom uberhaupt thuis.
Ik heb ook een aardig loon.
Als ik een foutje maakt, begint mn baas niet te schreeuwen.
Als ik het bovenste knoopje van mn overal open heb, doet mn baas de deur open, want het is blijkbaar heet. Als jij dat doet, moet je zonder eten naar bed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:55 schreef Diamantgirl het volgende:
[..]
het valt allemaal wel mee als je gewoon luistert en goed je best doet is er niks aan de hand.. en zo niet dan is het heel de dag push-ups maken goed voor je armen en buikspieren
pardon..ik doe niet alsof ik alles ben.. ik geef gewoon mijn mening zoals elk ander hier en waarom zit iedereen toch altijd te zeiken over een spelfout... hebben jullue nog nooit gedaan zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Varkenswijven die denken dat ze iets betekenen omdat ze bij de marine de hoer uitgehangen hebben.
En ik ken trouwens weinig beroepsgroepen die dusdanig dom hun toetsenbord beroeren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef Diamantgirl het volgende:
en je krijgt tenminste conditie altijd handig
marine had ik het overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als je daar de landmacht voor nodig hebt is er weinig terecht gekomen van die discipline bij de landmacht.
Nee joh, woorden zeggen in dit geval meer dan plaatjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:55 schreef skiczukie het volgende:
Ah, lekker, het begint weer. Nu nog wat visuals.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:51 schreef Diamantgirl het volgende:
verdiende wel meer als jullie
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, woorden zeggen in dit geval meer dan plaatjes.
Of wil je een foto van de betreffende VMBO-er zien
Flikker dan op uit dit topic.quote:
he flikkerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker dan op uit dit topic.
Lezen, trut!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |