En het zal je blijven achtervolgen. Volgende topic pakken we de marine en de luchtmacht ook mee.quote:
Ach, in het begin voelde ik enigzins aangevallen, maar ik kan de humor er nu eigenlijk ook wel van in zien...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En het zal je blijven achtervolgen. Volgende topic pakken we de marine en de luchtmacht ook mee.![]()
Dat is mooi, nu al die anderen nog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:07 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ach, in het begin voelde ik enigzins aangevallen, maar ik kan de humor er nu eigenlijk ook wel van in zien...
Dat betekent overigens niet dan mijn mening over de KL is veranderd hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is mooi, nu al die anderen nog.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:17 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat betekent overigens niet dan mijn mening over de KL is veranderd hoor!
En ontketen weer een rel!quote:
Hou je topic dan ook eens in de gaten jij nutteloze kut burgerquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Diamantgirl het volgende:
maare landmacht luchtmacht en marine is heel verschillend.. heb zelf marine gedaan en dat is 1000 keer zo beter als dat stomme landmacht
Jij bent goed gozerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef fancy.facy het volgende:
kei geinig dit . nu nog diss 1 en 2 lezen heb dat nog niet gedaan . weet dat je normaal begint bij 1 daarna 2 e dan pas 3 hahah ; jaj ik ben SUPER![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef mitchell88 het volgende:
Leuk topictvp
![]()
ik begin maandag bij de landmacht![]()
ownedquote:Op donderdag 3 november 2005 00:33 schreef -Jay-20- het volgende:
Landmacht zit vol met kanslozen!
Het is de soldaat, niet de burgerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef eXistence het volgende:
...
ik blij dat ik geen soldaat ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef eXistence het volgende:
Het is de soldaat
die zijn saluut brengt aan de vlag,
dient onder de vlag,
wiens doodskist wordt bedekt met de vlag
en demonstranten de vrijheid geeft
voor het verbranden van de vlag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |