quote:Kewl topic
quote:skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
quote:heeft niemand door dat dit in ONZ staat ofzostelletje dwazen
quote:Kut topique.
quote:En... skiczukie. Ga door!
Hier. Deel twee dan. Deal with it. En nog even voor de duidelijkheid, voor diegene die het nog niet doorhebben/-hadden; ik heb geen hekel aan het leger, ik heb geen vriend die platgereden is door een dronken soldaatje (het was een dronken piloot die dacht dat-ie in een F16 zat) en ik ben geen werkschuwe kuthippie. Dit is dus OVJL. Hopelijk posten er wat mensen in dit topic, dit keer. Cerror, Xebro, nietz, dat soort lui. Waar is die zíeke humor gebleven op Fok!quote:skiczukie.. dat jij niet lamgereden bent is gewoon een kwestie van slechte timing, tiefusjoch.
alsof er normaal geen ongelukken gebeuren.
als dalijk de tiefus uitbreekt in nederland, zal je nog blij zijn dat de KL bestaat, ondankbaar stuk werkschuw tuig..
Dus. Leef je uit.quote:Ik ben goedgekeurd voor de landmacht en ik ga d'r dan ook bij..
Ik geloof er namelijk in dat het goed is om andere mensen te helpen, jij wil als links stuk krakerstuig alleen de slechte dingen ervan inzien denk ik.
Beetje respect voor die mensen die nu in het buitenland zitten om jouw veiligheid en de veiligheid van de mensen in het desbetreffende land te waarborgen..
quote:Donderdag moet ik mijn sporttest nog afronden en dan ben ik als het goed is aangenomen. Met een gymnasium diploma, dus dom? O ja en bij mijn opleiding hoort de Universitaire studie Civiele Techniek aan de Universiteit van Twente. Hoe bedoel je, IQ minder dan mijn magazijn inhoud. Ga je ergens in verdiepen voordat je je bek open trekt.
Geeneens mijn naam erbijquote:skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
Ík hou me niet bezig met politiek. I don't give a shit wát ik ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef nietzman het volgende:
Geef toe malle Rus, je bent links tuig!
Ik heb die rivaliteit tussen de Landmacht, Luchtmacht en Marine nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
tering zandhazen
Paars is in tegenwoordig he!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik heb die rivaliteit tussen de Landmacht, Luchtmacht en Marine nooit begrepen.![]()
Een beetje meer eenheid zou niet verkeerd zijn enzo!![]()
neej we gaan mekaar afmakenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik heb die rivaliteit tussen de Landmacht, Luchtmacht en Marine nooit begrepen.![]()
Een beetje meer eenheid zou niet verkeerd zijn enzo!![]()
Werken ze niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:21 schreef APK het volgende:
Die hoerige picserver wordt zeker ook door die VMBO-korporaaltjes van de landmacht bijgehouden?![]()
Nu doen ze het weer.quote:
Die ex-commando's liggen allang op bed, over bonen in tomatensaus te dromen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef skiezoekie het volgende:
Waarom wil het nou niet lukken met dit topic.![]()
Nu dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die ex-commando's liggen allang op bed, over bonen in tomatensaus te dromen.![]()
Je had gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:31 schreef cappp het volgende:
zei toch dat deel 2 puıkender zou worden![]()
Nationale reserve.quote:
Weet je wat wel komisch aan die pic is. Ik heb de tekst niet eens zelf bedacht.quote:
quote:
Hoezo? Is niet mijn bedoeling in elk geval.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef VaderJacob het volgende:
Dit is hier wel vragen om uitgelachen te worden
![]()
nee das mooi maar aangezien het topic: dis hier de landmacht heetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoezo? Is niet mijn bedoeling in elk geval.
Ik pak niet iemand persoonlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
nee das mooi maar aangezien het topic: dis hier de landmacht heet![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik pak niet iemand persoonlijk.
ik ga naar verbindingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:27 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oke dan
ik zit bij de gemechaniseerde brigade![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |