abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30200156
geen happy ending graag, die zijn er al te veel
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:04:19 #242
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_30208798
off topic: Is de national bridge vandaag in elkaar gezakt?
pi_30212298
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef Astherushcomes het volgende:
Wat is dat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30212386

Ik dacht dat jij op Aruba had gewoond?
pi_30212404
Natural Bridge zal het wel zijn.
pi_30212805
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natural Bridge zal het wel zijn.
Nog iemand anders die een beetje scherp is.

Ik zal je de foto's even showen, kom eens op MSN.
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:45:16 #247
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_30214897
quote:
alweer?? 1 april is al over hoor
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_30216265
quote:
Yup. Zie http://reiskrant.nl/reisk(...)_Aruba_stort_in.html
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:43:30 #249
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_30216352
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef KumA het volgende:

[..]

alweer?? 1 april is al over hoor
euhhh dude, het is dus wel echt zo

en idd natural bridge
pi_30217728
Vanochtend (Arubaanse tijd) is de NB inderdaad ingestort; er was niemand ter plaatse en er is niets meer van over. Toch een vreemd idee dat ik er vorige week nog overheen liep en me weer eens afvroeg waarom mensen er zomaar overheen mochten lopen. Zoiets zie je hoe dan ook niet aankomen.
pi_30217793
.......OK, meer speculatie:

SHANGO = http://connect.tickle.com/profile/index.html?id=QqwJp_WUx1j84e-D

Agreed?
pi_30218472
WHY THE FUCK komen al zijn Tickle-contacten van Aruba???

http://connect.tickle.com/profile/index.html?id=IxZrnvCxQCrF_Ah2
pi_30218577
quote:
Verdachten zaak Holloway op vrije voeten

ORANJESTAD - De Surinaamse verdachten van de moord op Natalee Holloway op Aruba, de broers Deepak en Satish K. komen zaterdag op vrije voeten. Dat heeft de advocaat van Deepak vrijdag gezegd.

Volgens mr. R. Oomen heeft de rechter vrijdag bepaald dat er onvoldoende grond is om het duo nog langer vast te houden. Hun vriend, de Nederlander Joran van der S., komt ook zaterdag vrij. Dat meldden de vader en advocaat van de jongen donderdag al. Joran zit vast sinds 9 juni.

Zwemkleding

De Surinaamse broers werden 25 augustus opnieuw vastgezet. Zij zaten eerder al enkele weken in de cel. Het Openbaar Ministerie (OM) zei nieuwe bewijzen tegen hen te hebben. Volgens Oomen ging het om foto's van een 14-jarig meisje in zwemkleding.

"Foto's die op elk willekeurig strand gemaakt hadden kunnen worden," benadrukt hij. Oomen ontkent dat het om naaktfoto's gaat of om foto's die op een andere manier in de zedensfeer geplaatst zouden kunnen worden.

Alledrie de jongens gelden nog steeds als verdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse scholiere. Ze moeten zich bereikbaar houden voor de politie. Het OM was onbereikbaar voor commentaar.
pi_30218673
je hoeft slechts deze site te bekijken en je weet in wat voor netwerk de verdachten zich bevinden:

lets welcome SHANGO.
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:32:16 #256
6941 APK
Factual, I think.
pi_30219099
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:13 schreef halion het volgende:
je hoeft slechts deze site te bekijken en je weet in wat voor netwerk de verdachten zich bevinden:

lets welcome SHANGO.
Leuk, 4 keer een of andere ouwe kerel met zijn CU2 pagina.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:33:31 #257
31971 KumA
pi_30219133
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Vanochtend (Arubaanse tijd) is de NB inderdaad ingestort; er was niemand ter plaatse en er is niets meer van over. Toch een vreemd idee dat ik er vorige week nog overheen liep en me weer eens afvroeg waarom mensen er zomaar overheen mochten lopen. Zoiets zie je hoe dan ook niet aankomen.
jaaaaa, ik geloofde t niet, dacht dat t de zoveelste joke was. Maar meerdere mensen zeiden t dus ben zelf ff gaan kijken...EN JA HOOR, nu is t alleen nog natural, niet meer bridge
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_30223702
dat was vast nathaly holloway geweest
pi_30223970
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Da's ook zonde dan.
pi_30230641
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Da's ook zonde dan.
ja. echt zonde.
pi_30244988
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:13 schreef halion het volgende:

lets welcome SHANGO.
Yeah sure , hij is met de boot naar aruba gegaan , heeft daar een blond meisje ontvoert en terug naar Thailand ?
Of wacht , zij is op een vliegend tapijt naar thailand gevlogen??

en dat shango gelul is helemaal bullshit , hou toch eens op met die onzin.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_30245151
Ik denk dat die fakir in de Efteling er wat mee te maken heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 02:51:54 #263
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_30249660
Ik hoorde vandaag vaag verhaal van een arubaanse vriend. Hun familie uit Aruba heeft vanavond gebeld dat Nathalee gevonden zou zijn en dat ze op een ander eiland zou zitten. Ze zou gewoon met haar vriend daar naar toe zijn gegaan en ze zou zwanger zijn.
Lijkt me wat stug omdat ik nog niets in de media zie tot nu, maar ik dacht ik meld het maar even. Als het morgen wel in de media staat dan las je het hier als eerste. :
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_30249692
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:51 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoorde vandaag vaag verhaal van een arubaanse vriend. Hun familie uit Aruba heeft vanavond gebeld dat Nathalee gevonden zou zijn en dat ze op een ander eiland zou zitten. Ze zou gewoon met haar vriend daar naar toe zijn gegaan en ze zou zwanger zijn.
Lijkt me wat stug omdat ik nog niets in de media zie tot nu, maar ik dacht ik meld het maar even. Als het morgen wel in de media staat dan las je het hier als eerste. :
dat zou wel een behoorlijke anticlimax zijn dan
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_30260623
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:51 schreef Wepeel2 het volgende:
Zou mooi zijn maar ik betwijfel het,

www.riehlworldview.com
quote:
Saturday, September 03, 2005
Breaking Aruba: Major Dig Going On
News came in from a reliable source in Aruba that a major dig attended by police and firefighters was going on at the location the Kalpoe brothers were said to have left Natalee Hollway and Joran Van der Sloot on the night of her disappearance.
pi_30280673
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef dontcare het volgende:

[..]

Yeah sure , hij is met de boot naar aruba gegaan , heeft daar een blond meisje ontvoert en terug naar Thailand ?
Of wacht , zij is op een vliegend tapijt naar thailand gevlogen??

en dat shango gelul is helemaal bullshit , hou toch eens op met die onzin.
hey you twat,

ik zeg nergens dat hij Natalee ontvoert heeft.

Wat ik wel zeg is dat hij Shango is. Als je wat beter gelezen had, dan wist je nu dat Shango allerlei cryptische riddles post op Amerikaanse fora. Die Marten van den Berg weet wat er op Aruba speelt en hoe corrupt het er is.

But you don't care anyway.
  maandag 5 september 2005 @ 09:16:14 #267
31971 KumA
pi_30280714
joran is nog niet komen spelen bij ons in de poker room, wat jammer nou
pi_30285256
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef KumA het volgende:
joran is nog niet komen spelen bij ons in de poker room, wat jammer nou
kun je misschien IETS specifieker zijn?

your one-liners suck dick.
pi_30285945
Natalee too
  maandag 5 september 2005 @ 13:20:54 #270
31971 KumA
pi_30286148
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef halion het volgende:

[..]

kun je misschien IETS specifieker zijn?

your one-liners suck dick.
je was nog niet bekend met t feit dat joran vrij is?
je was nog niet bekend met t feit dat joran natalee in de pokerroom van de excelsior heeft ontmoet?
nou gister hadden we t erover waarom we hem nog niet gezien hadden in de pokerroom!
pi_30291092
Joran naar Nederlandse universiteit
Studentes van Nederland opgepast. Joran van der Sloot komt naar je toe deze winter. De ex van bReEzAh-sletje Natalee Holloway is sinds gisteren weer vrij man. En laat zijn advocaat nu bekend hebben gemaakt dat onze superpimp binnenkort is te bewonderen is op een Nederlandse universiteit. Wij gokken erop dat Joran rechten gaat studeren. Zijn afstudeerscriptie is ook al bekend: "Zonder Lijk Geen Zaak - strafrechterlijke verkenningen". Morgen starten de colleges, dus skatjes, blijf wakker als Joran je vriendelijk aanbiedt om je een lift naar huis te geven...
pi_30291164
pi_30292739
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:22 schreef Aryan_S het volgende:
Studentes van Nederland opgepast. Joran van der Sloot komt naar je toe deze winter. De ex van bReEzAh-sletje Natalee Holloway is sinds gisteren weer vrij man. En laat zijn advocaat nu bekend hebben gemaakt dat onze superpimp binnenkort is te bewonderen is op een Nederlandse universiteit. Wij gokken erop dat Joran rechten gaat studeren. Zijn afstudeerscriptie is ook al bekend: "Zonder Lijk Geen Zaak - strafrechterlijke verkenningen". Morgen starten de colleges, dus skatjes, blijf wakker als Joran je vriendelijk aanbiedt om je een lift naar huis te geven...
LOL wel een beetje laf dat hij niet naar de universiteit in america gaat, want dat was eerst zijn plan..... Als ik hem was zou ik maar op aruba blijven, want ook nederland is een dal te diep voor hem.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 5 september 2005 @ 18:43:37 #274
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30295097
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

LOL wel een beetje laf dat hij niet naar de universiteit in america gaat, want dat was eerst zijn plan..... Als ik hem was zou ik maar op aruba blijven, want ook nederland is een dal te diep voor hem.....
Dr zijn maar weinig mensen die nooit het niveau van een holbewoner zijn ontstegen. Je bent echt een simpele primaat als je iemand waarvan je nooit zeker kan weten of ie schuldig is of niet, lichamelijk letsel gaat toebrengen.
pi_30295280
Dat maak jij er van. Ik lees gewoon dat hij Joran een lafaard vindt. Dat is hij ook.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30297274
Wie gaat er morgen naar Schiphol?
Joran komt om 11.20 AM aan.

11:20 KL 0734 Aruba

[ Bericht 1% gewijzigd door halion op 05-09-2005 20:26:44 ]
pi_30300240
*uit respect voor Social Disorder*

[ Bericht 99% gewijzigd door halion op 06-09-2005 09:16:11 ]
pi_30311162
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef halion het volgende:
-knip hoop christelijke BS-
Ja en? Gewoon een post van een nut-job die, net als sommigen hier, op basis van niets in hun hoofd vast hebben gesteld dat Joran de dader is, en nu op een zinloze manier de familie VD Sloot probbert te bereiken.
pi_30312921
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:22 schreef Aryan_S het volgende:

Ik dacht dat het een geintje was-----

Joran van der S. in Nederland
ORANJESTAD
- Joran van der S. is maandag uit Aruba naar Nederland vertrokken, waar hij volgens zijn moeder aan een internationale school in Den Haag zal gaan studeren. De 18-jarige Nederlander Van der S. kwam zaterdag vrij, na op Aruba drie maanden in voorlopige hechtenis te hebben gezeten in verband met de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway. Hij geldt nog wel als verdachte.

-----maar niet dus
pi_30315859
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef halion het volgende:
Wie gaat er morgen naar Schiphol?
Joran komt om 11.20 AM aan.

11:20 KL 0734 Aruba
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')