Tenzij ze echt gestoord zijn, en voor zichzelf kunnen volhouden dat ze nik fout hebben gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:47 schreef StefanP het volgende:
Aannemend dat Joran het gedaan heeft, dan vind ik het vreemd dat hij na alle druk niet bekend heeft of een slip van de tong heeft gemaakt. Of anders zijn 2 vrienden wel. Heeft hij er misschien dan toch niks mee te maken? Het zal niet vaak voorkomen dat 3 tieners iemand vermoorden, het lijk in een paar dagen kunnen doen verdwijnen en vervolgens maandenlang bij zware ondervragingen e.d. niets toegeeft of fout zegt...
Zn pa heeft m geadviseerd zn bek te houden. Die zei: zonder lijk hebben ze geen bewijs.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:47 schreef StefanP het volgende:
Aannemend dat Joran het gedaan heeft, dan vind ik het vreemd dat hij na alle druk niet bekend heeft of een slip van de tong heeft gemaakt. Of anders zijn 2 vrienden wel. Heeft hij er misschien dan toch niks mee te maken? Het zal niet vaak voorkomen dat 3 tieners iemand vermoorden, het lijk in een paar dagen kunnen doen verdwijnen en vervolgens maandenlang bij zware ondervragingen e.d. niets toegeeft of fout zegt...
Horatio Caine rules.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:38 schreef SunChaser het volgende:
Maar Grissom had haar vast al gevonden
de rechter heeft tot 4 september de tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Is er nou al bekend of zijn voorarrest wordt verlengd? Daar zou gister toch een beslissing over worden genomen?
als je op natalies geur af wil gaan moet je gewoon zo'n apparaat gebruiken wat de politie gebruikt om te kijken of je teveel alcohol hebquote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Hell, we moeten MacGuyver erop zetten. Die bouwt van twee kokosnoten, een krab en 5 rietjes een homingdevice afgesteld op Natalee's unieke geur!
Het kan veel simpeler..... zoveel mogelijk 'afluister' apparatuur en camera's plaatsen op plekken waar de verdachten komen, etc.... en netzolang blijven scannen totdat je een bekentenis op tape hebt....Als de amerikanen je moeten hebben, dan blijven ze je scannen tot aan de poorten van de hel.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Hell, we moeten MacGuyver erop zetten. Die bouwt van twee kokosnoten, een krab en 5 rietjes een homingdevice afgesteld op Natalee's unieke geur!
Die kan maar beter onderduiken als ik de commentaren van die USA griezels in dit topic lees.quote:Vrijlating Joran v/d Sloot ophanden
ORANJESTAD Een rechter op Curacao heeft de vrijlating
bevolen van Joran van der Sloot. Hij werd op 9 juni
vastgezet op verdenking van betrokkenheid bij de
verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Zijn
vader, plaatsvervangend rechter Paul van der Sloot, heeft
van zijn advocaat te horen gekregen dat Joran zaterdag op
vrije voeten komt. Hij geldt niet langer als verdachte van
moord, maar wordt nog wel in verband gebracht met
aanranding van de Amerikaanse. De verdachte moet zich
wel beschikbaar houden voor justitie. Twee Surinaamse
verdachten zijn opnieuw vastgezet.
teletekst.
Waar het systeem faalt, komt de burger in actiequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan maar beter onderduiken als ik de commentaren van die USA griezels in dit topic lees.
Ik weet dat Joran er meer van weet...... die tegenstrijdige verklaringen van hem zijn te bizar voor worden..... Ik weet wel als mijn zuster in rook zou op gaan en de verdachten zouden worden vrijgelaten, dan zou ik ze allemaal stuk voor stuk ontvoeren en verhorenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:00 schreef SocialDisorder het volgende:
JohnDope is voorstander van schuldig tot onschuld bewezen kan worden...........
Dumb fuck............
In mijn ogen heeft het systeem juist gedaan waar het voor ontworpen is. Er is geen lichaam, geen wapen, fucking hell, er is niet eens een AANWIJZING voor een misdrijf. Het enige wat tegen Joran werkt is een tegenstrijdige verklaring, en dat is niet genoeg om iemand op vast te houden, want elke psycholoog ter wereld kan je vertellen dat het een normale reactie is om een verhaal te verzinnen, ipv tegen de kit zeggen dat jij als laatste met dat meisje op het strand geweest bent.
Mensen als jij bij de geheime dienst? Ja graag, als oefendummy voor ondervragings-technieken in de stijl van Guantanomo Bay en Abu Ghraib. Jij wil geen gerechtigheid, jij zoekt een zondebok.
Bewaar dit topic maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef SocialDisorder het volgende:
jij weet dat joran meer weet????? Ben je psychic ofzo? Doe dan niet lullig, en zeg meteen waar Natalee is. Tot dan, weet je geen ene drol.
Kan een mod dit topic ergens back-uppen trouwens? Mocht JohnDope's zus verdwijnen, en de politie laat verdachten vrji die daarna mysterieus verdwijnen, weten we ze in elk geval te vinden.
JohnDope, mag ik je trouwens welkom heten in de 21e eeuw? Hier proberen we iets beschaafder met elkaar om te gaan. Vroeger (voor ons, voor jou is dat het heden) in de middeleeuwen, dachten we ook dat na flink wat "verhoren"(zo heette dat toen, nu noemen we het gewoon martlelen) de waarheid wel boven tafel kwam. Men dacht alleen niet na over het feit dat de "verhoren" zo gruwelijk waren, dat men liever toegaf aan de misdaad dan nog 10 seconden "verhoord" te worden.
Weet je wat? Jij bent er zo zeker van dat Joran meer weet, ik ben wel benieuwd of JIJ niet meer met deze zaak te maken hebt. Misschien moeten we JOU wel "verhoren". Een dranghek, generatortje en wat stroomkabels, meer hebben we niet nodig..........let the interrogation begin!
hallloquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Snugger ben je niet......dit topic vormt een aanwijzing naar het bewijs. De kit zal als eerste bij jou aankloppen en je huis ondersteboven trekken.
Als je kind...... het is niet een paar miljoen wat zoek is, maar je kind, dan ga je na 3dagen al uit van het ergste......quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef SocialDisorder het volgende:
leuk dat je alleen op dat deel reageert, maar wat vind je van de andere punten die ik aanhaalde?
Tuurlijk als je kind weg is, dan ga je natuurlijk niet lopen roepen dat je kind vermoord is..... je gaat uit van het minst erge en dus een kidnapping.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef SocialDisorder het volgende:
om haar geweten te sussen? Man je lult bakken met lucht! Niet alleen dat, je pakt het enige punt eruit dat je kan uitleggen.
gozer je praatte net niet veel boeiends om op in te gaan, de belangrijkste punten heb ik wel gehad, wat moet ik nog meer beantwoorden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef SocialDisorder het volgende:
je bent wel goed in de discussie ontwijken, en argumenten herhalen, hè? Ik heb hierboven een aantal bizarre feiten in deze zaak aangehaald (iets wat voor jou blijkbaar al reden genoeg is om iemand als verdachte aan te wijzen), en je gaat op geen enkele in? Je geeft zelfs niet aan waarom al die zaken van minder belang zijn dan een tegenstrijdige verklaring? Je stelt de onschuld van de ouders en klasgenoten buiten relevantie?
Sorry jochie, maar jij spoort gewoonweg niet.
Als jij dit niet interessant noemt, dan lijdt je aan een serieuze vorm van tunnelvisie.quote:Wat dacht je van die reisgroep die na een half uurtje gesproken te hebben met de politie (in totaal, en dus geen verhoor) in het vliegtuig stapte om terug naar de states zou gaan? Zij waren erbij toen Joran met Natalee vertrok, ze zullen toch wel ENIGE informatie voor het onderzoek hebben?
Of wat dacht je van de poster met grote letters KIDNAPPED 3 dagen na haar vermissing? Twitty 'psycho-mom' Holloway wist al GELIJK dat haar dochter ontvoerd was, hoe de FOK is dat mogelijk? De politie (zelfs de Amerikaanse) gaat pas uit van kidnapping als er BEWIJS gevonden wordt van kidnapping, of een losgeld-eis.
OO, of misschien het bizarst in deze hele zaak? De kalmte waarmee mammie en pappie Holloway spreken op TV. Alsof elke week een dochter van ze ontvoerd wordt, for crying out loud!
Vind je misschien de GIGANTISCHE hoeveelheid aandacht die die blonde zuiplap krijgt soms normaal, eigenlijk? Duizenden Amerikaanse kids verdwijnen jaarlijks, in binnen- en buitenland, en Natalee Holloway is de enige die het verdient om opgespoord te worden koste wat het kost (of dacht je dat die F16s gratis vlogen?)
De claim die ouders Holloway in hebben gediend bij de Arubaanse overheid van 200.000 dollar aan kosten voor een searchparty, die alles kosteloos en vrijwillig deed, is dat soms jouw idee van normaal?
Allemaal niet echt boeiend en een gedeelte had ik al beantwoord.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als jij dit niet interessant noemt, dan lijdt je aan een serieuze vorm van tunnelvisie.
Weet je wat het is..... ik maak me niet druk, de amerikaanse geheime dienst zal die verdachten toch netzolang stalken tot aan de poorten van de hel..... op een dag komt de waarheid boven tafel of joran nou schuldig is of niet.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:13 schreef SocialDisorder het volgende:
tunnelvisie dus......
echt, je selectiviteit voor wat betreft wat wel en niet relevant is, is op z'n minst interessant te noemen, als het niet zo verdomd angstaanjagend veel op Gestapo-praktijken leek...........
Dat die moeder weg is gegaan snap ik ook niet, ze heeft geld zat, ik zou zeggen klaag me maar aan.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef SocialDisorder het volgende:
als je er midden in staat tellen de wetten juist meer. Waarom denk je dat bitch holloway ervandoor is, terwijl ze zou blijven tot haar dochter gevonden was? Omdat haar advocaat haar vertelde dat Deepak Kalpoe haar kon aanklagen voor lastig vallen. Ow, ja, wacht even, dat vond jij niet relevant.
Jij gaat eigenhandig iedereen ontvoeren die je denkt iets ermee te maken te hebben, laat me niet lachen man. Jij zit trillend en bevend thuis, je hebt een grote mond, maar je handen zijn maar klein. Je noemt jezelf een "Terrorismebestrijder" voorlopig ben je zelf niet veel beter dan een terrorist. Jij zou mensen die er niets mee te maken hebben ontvoeren, alleen maar om je zus te vinden? Zou leuk worden, die mensen gaan jou weer ontvoeren, en dan gaat je pa zeker HUN weer ontvoeren? Kan je beter bij mekaar in de buurt gaan wonen, scheelt je tenminste benzinekosten.
"Weet jij waar John is? Hij is laat voor het eten."
"Ah, die zal wel weer ontvoerd zijn."
"He verdomme, nou ja, dan zien we hem volgende week wel weer."
Zie je de absurditeit van je fucked up gedachten een beetje in? De politie mag en kan dingen wettelijk doen, jij niet. Straks moet jij 5 jaar zitten, terwijl je zus alleen maar verdwaald was.........
Maar nee, de politie kwam naar die en die gasten, dus die MOESTEN er meer van weten!
Pff, fucking mafkees. Als je niet bluft (waar ik nog steeds niet van overtuigt ben, want je roept het al te vaak), hoop ik dat je "slachtoffer" () je zo hard op je bek ramt dat je een tandarts nodig hebt om geïdentificeerd te worden. Mensen als jij hebben we al te veel in deze wereld, we kunnen best zonder jullie.
Stoere kerelquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef JohnDope het volgende:
die moeder is boos en wanhopig omdat haar kind zoek is, dan ga je je agressie afreageren en dan kan dat soms ook wel eens gebeuren op mensen die het beste met je voor hebben, weet ik uit ervaring.
Ik zou niemand aanklagen, maar de verdachten ontvoeren....
Hehe, je leest overal van die stoere verhalen van mensen (zowel amerikanen als nederlanders) die Joran wel even zouden aanpakken als hij vrij zou komen. Altijd heel makkelijk om dat dapper te roepen vanachter je computertje, maar we weten natuurlijk dat deze helden geen vinger durven uit te steken als ze echt tegenover hem zouden staan.quote:
quote:Vader meldt vrijlating Joran van der S.
ORANJESTAD (ANP) - De Nederlandse verdachte van de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba komt zaterdag vrij. Dat meldden de vader van de verdachte en diens advocaat donderdag. Justitie zou de Nederlander nog wel verdenken van aanranding van en moord op de Amerikaanse.
Volgens het duo heeft de rechter in de zaak de vrijlating van de 18-jarige Joran van der S. bevolen. De vader van Van der S. had eerder gemeld dat zijn zoon niet meer als verdachte van de moord op Holloway gold. Het Openbaar Ministerie weigerde commentaar te geven op de berichtgeving in Amerikaanse media.
writing the scriptquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:55 schreef SlimShady het volgende:
So! Goed verhaal.
Wanneer komt de film?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef Astherushcomes het volgende:
off topic: Is de national bridge vandaag in elkaar gezakt?![]()
Nog iemand anders die een beetje scherp is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natural Bridge zal het wel zijn.
alweer?? 1 april is al over hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef Astherushcomes het volgende:
Yup. Zie http://reiskrant.nl/reisk(...)_Aruba_stort_in.htmlquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef Astherushcomes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |