Als je het mij vraagt heeft joran daderkennis.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder klopt het wat JohnDope zegt.
ongetwijfeld. Alleen je moet volgens mij wel een doorgewinterde crimineel zijn om dan geen sporen achter te laten. En dat gaat er bij mij niet in, in dit geval.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elke moordenaar heeft een motief. Zelfs de mongool die Joes Kloppenburg heeft doodgetrapt en de halve zolen die Rene Steegmans hebben doodgeslagen hadden een motief. Alleen is het motief niet altijd direct zichtbaar.
Dat valt wel mee denk ik. Als dat lijk in zee is gedumpt dan is de kans groot dat er heel weinig van dat lijk teruggevonden gaat worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:23 schreef fokje het volgende:
[..]
ongetwijfeld. Alleen je moet volgens mij wel een doorgewinterde crimineel zijn om dan geen sporen achter te laten. En dat gaat er bij mij niet in, in dit geval.
als je een lijk de zee in trapt(beetje besnijden voor de haaien) dan wordt diegene opgevroten of kapotgesleurd door de zee, valt er niet veel meer terug te vinden......quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:23 schreef fokje het volgende:
[..]
ongetwijfeld. Alleen je moet volgens mij wel een doorgewinterde crimineel zijn om dan geen sporen achter te laten. En dat gaat er bij mij niet in, in dit geval.
Er zijn helemaal geen getuigen, anders was het al lang rond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas zijn er heel weinig getuigen
Er zijn wat mensen die die lui samen hebben gezien, alleen niet op de plaats delict (zeg maar). Er zijn denk ik wel 2 getuigen, alleen behoren die tot de 3 verdachten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen getuigen, anders was het al lang rond.
toch vraag ik me af waarom een 16-jarige een lichaam in stukjes op zou snijden alleen maar omdat ze bijv. niet wilde neuken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
als je een lijk de zee in trapt(beetje besnijden voor de haaien) dan wordt diegene opgevroten of kapotgesleurd door de zee, valt er niet veel meer terug te vinden......
Wie weet was vader er nog wel bij betrokken, want hij had sowieso al goede tips voor joran.....
Volgens Heiden zitten er geen haaien in die buurt..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef JohnDope het volgende:
als je een lijk de zee in trapt(beetje besnijden voor de haaien) dan wordt diegene opgevroten of kapotgesleurd door de zee, valt er niet veel meer terug te vinden......
Wie weet was vader er nog wel bij betrokken, want hij had sowieso al goede tips voor joran.....
Aan de andere kant van het eiland wel, en daar wandel of rijd je zo naartoe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:45 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Volgens Heiden zitten er geen haaien in die buurt..
Ow, dan had ik het even verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef heiden6 het volgende:
Aan de andere kant van het eiland wel, en daar wandel of rijd je zo naartoe.
ik bedoel ook niet in stukken snijden, maar gewoon een paar goede inkepingen maken in dat lijk zodat het veel bloed lekt en opgevreten wordt(of er nou haaien zitten of niet, dan zitten er wel andere lijkenvreters).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom een 16-jarige een lichaam in stukjes op zou snijden alleen maar omdat ze bijv. niet wilde neuken?
hmmm see what you mean....toch vreemd dat je als puber die alles al heeft, het zo voor je zelf upf*ckt...maar goed die dingen kunnen wel gebeuren...alhoewel je met het Nederlands recht zo weer van al je vrijheden kunt genieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet in stukken snijden, maar gewoon een paar goede inkepingen maken in dat lijk zodat het veel bloed lekt en opgevreten wordt(of er nou haaien zitten of niet, dan zitten er wel andere lijkenvreters).
En waarom? misschien te veel drank + drugs en invloeden vanuit de gettorapcultuur.... Er zijn mensen voor minder koud gemaakt.
quote:NBC zendt geen beelden uit van Joran van der S.
NEW YORK - De Amerikaanse zender NBC heeft besloten om beelden die hij had gemaakt van Joran van der S., de hoofdverdachte in de zaak rond de verdwenen Amerikaanse vrouw Natalee Holloway, niet uit te zenden. De zender maakte woensdag in een communiqué bekend dat hij zich vooralsnog zal houden aan een bevel dat een rechter op Aruba uitvaardigde tegen uitzending ervan.
"We respecteren de beslissing van de rechtbank van vanavond, we kijken naar verdere gerechtelijke stappen", aldus de Amerikaanse zender. De zender heeft beelden geschoten in de gevangenis waar Van der S. wordt vastgehouden en kreeg hem daarbij in het vizier. De directeur van de inrichting had toestemming gegeven voor de opnames, aldus NBC.
Gok dat ie dat niet gezegt heeft , vaste truuk van de politie "je maat geeft jou de schuld dus zeg nu maar wat HIJ gedaaan heeft"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deepak K zou Natalee hebben verkracht en vermoord.... alleen het laatste stukje van het item gezien helaas.
NSE is wel een aardig programma vind ik.
ze zijn ongetwijfeld allemaal tegen elkaar uitgespeeld aangezien ze allemaal hun verklaringen meer dan eens hebben verandert. Jorans' advocaat klaagt erover dat hij niet tijdig en onvolledig de rapporten krijgt overhandigt; me dunkt is het wel duidelijk dat er Zaanse verhoormethoden op die jongen zijn toegepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef dontcare het volgende:
[..]
Gok dat ie dat niet gezegt heeft , vaste truuk van de politie "je maat geeft jou de schuld dus zeg nu maar wat HIJ gedaaan heeft"
Je hebt gelijk als je bedoelt dat er niet net zoveel aandacht aan andere vermiste kinderen wordt besteed...maar wat heeft 'Bishop Jimmie A. Ellis lll' hiermee te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef buachaille het volgende:
De vraag rijst waarom er in de pers zoveel aandacht is voor Natalee Holloway en niet voor Latoyia Figueroa. Gelukkig wel op internet meer informatie. Zie: http://allspinzone.com/blog/index.php?itemid=940
[afbeelding]
Grapjassen die zeggen dat dat komt omdat ze een zwangere zwarte bijstandsvrouw is, dat lijkt me juist wel een reden om er aandacht aan te schenken.
Lamaar, het is eergisteren opgelost: http://www.lifenews.com/state1166.html
Geďnteresseerden kunnen een kijkje nemen in de Victory Christian Center in Philadelphia. http://www.vccphilly.org/
4 Septemberquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef BwennieBren het volgende:
Wanneer kwam die Joran nou ook alweer vrij als er geen nieuwe bewijslast wordt gevonden?
]http://www.vccphilly.org/[/quote][/url]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef buachaille het volgende:
De vraag rijst waarom er in de pers zoveel aandacht is voor Natalee Holloway en niet voor Latoyia Figueroa. Gelukkig wel op internet meer informatie. Zie: http://allspinzone.com/blog/index.php?itemid=940
[afbeelding]
Grapjassen die zeggen dat dat komt omdat ze een zwangere zwarte bijstandsvrouw is, dat lijkt me juist wel een reden om er aandacht aan te schenken.
Lamaar, het is eergisteren opgelost: http://www.lifenews.com/state1166.html
Geďnteresseerden kunnen een kijkje nemen in de Victory Christian Center in Philadelphia. [url=http://www.vccphilly.org/
ik las net je post geschiedenis en zag dat je een topic over die vermiste moeder had geopend. Ik denk dat we allemaal wel begrijpen wat je bedoelt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:02 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je bedoelt dat er niet net zoveel aandacht aan andere vermiste kinderen wordt besteed...maar wat heeft 'Bishop Jimmie A. Ellis lll' hiermee te maken?
binnenkort niet meer. nu zitten ze weer met 3 man in de bak. En freddy follows...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef _Boo_ het volgende:
What a mess...
Dat is ook alleen maar omdat ze het niet meer weten en 4 september nu wel heel dichtbij komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:14 schreef halion het volgende:
[..]
binnenkort niet meer. nu zitten ze weer met 3 man in de bak. En freddy follows...
quote:ORANJESTAD - De broers Satish (18) en Deepak (21) K. zijn vrijdag op Aruba opnieuw gearresteerd. Dat heeft een regeringswoordvoerder meegedeeld. Het Openbaar Ministerie verdenkt de broers van betrokkenheid bij de vermissing van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway. Het 18-jarige meisje verdween eind mei tijdens een schoolreisje op het Caribische eiland.
De broers werden op 9 juni ook al gearresteerd, maar zij werden vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Waarom justitie de broers nu opnieuw heeft opgepakt, is niet duidelijk. Er is ook een derde persoon aangehouden, maar zijn of haar identiteit is niet bekendgemaakt.
Vermissing
Joran van der S., die eerder in verband met de vermissing van het meisje is aangehouden, zit nog steeds vast. De 18-jarige in Arnhem geboren Joran wordt verdacht van het (mede)plegen van moord, doodslag of ontvoering met de dood tot gevolg.
Deze week is de directeur van de gevangenis waar Joran verblijft, geschorst. Hij had een camerateam van de Amerikaanse zender NBC toestemming gegeven in de gevangenis te filmen, waarbij het team Joran interviewde. De minister van Justitie had hiervoor echter toestemming moeten geven. In afwachting van de resultaten van een onderzoek mag de directeur niet in de gevangenis komen.
De advocaten van Joran hebben bedongen dat de beelden niet mogen worden uitgezonden, waarop een rechter op het eiland hen in het gelijk stelde. De zender heeft aangekondigd in beroep te gaan.
quote:The arrests are said to be related to an incident that occurred back in April of this year. There are conflicting stories as to the alleged incident. One local news person is said to have stated that the incident involved a gang rape of an unidentified accuser.
Inderdaad, die Nancy Grace, wat een grafwijf zeg. Toen ik vorige maand in de VS was zat ze erop te hameren dat niemand naar Aruba moest gaan vanwege dit hele gebeuren. Tsjonge, daar wordt de zaak mee geholpen, muts. En iedere dag verschenen er weer nieuwe home videos van 't meisje zodat iedereen zou weten dat 't een lief, aardig, totaal onschuldig kind was terwijl bekend is dat ze al eerder een keer tijdens een school trip was weg gelopen, en dat ze alles behalve innocent is. Of was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:04 schreef KumA het volgende:
klote hype nog niet over, hier op aruba is t gelukkig niet zo veel besproken meer, alleen als je CNN aanzet, en die K*T nancy grace.
Nancy Grace.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:04 schreef KumA het volgende:
klote hype nog niet over, hier op aruba is t gelukkig niet zo veel besproken meer, alleen als je CNN aanzet, en die K*T nancy grace.
Trouwens ik ken de camera man van NBC die de gevangenis is binnen geweest en dat was echt TE makkelijk, gotta love this island!!!
Die man is niet helemaal wijs nee... Kijk naar zijn profiel.. Zijn foto lijkt wel van een pastoor, en al die knappe meiden in zijn lijst! Zo'n oudere man hoort geen gedichten te schrijven voor ieder knap meisje, dat is maf. Alsof hij 'needy' is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:03 schreef _Boo_ het volgende:
Weer een nieuwe complottheorie, Natalee is nu niet naar Venezuela ontvoer maar naar Thailand. Een aantal mensen denkt dat deze meneer er iets mee te maken heeft: http://connect.tickle.com/profile/index.html?id=QqwJp_WUx1j84e-D
Allemaal veel te jonge meisjes toegevoegd als vrienden en ook nog wat jongens waaronder Deepak.
Hij is duidelijk niet helemaal koosjer, maar of ie weet waar Natalee is....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Dus maar hopen dat N. zich schuil houdt omdat ze bang is geworden voor het oordeel, nu dat al die media aandacht enz. heeft plaatsgevonden. In een ver land(Brazilie) waar ze het te laat op het nieuws zag, maar haar moeder had de zaken al te ver had laten vorderen![]()
Ik denk dat deze vent er wel buiten staat(niks is uitgesloten aangezien hij maatjes is met deepak), maar waarom komen al die soms leuke breezer kippies met die man in contact...... als iemand even tijd heeft moet je met valerie gaan chatten zij praat nederlands en misschien kan zij meer vertellen want ik ben wel nieuwsgierig geworden....quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:03 schreef _Boo_ het volgende:
Weer een nieuwe complottheorie, Natalee is nu niet naar Venezuela ontvoer maar naar Thailand. Een aantal mensen denkt dat deze meneer er iets mee te maken heeft: http://connect.tickle.com/profile/index.html?id=QqwJp_WUx1j84e-D
Allemaal veel te jonge meisjes toegevoegd als vrienden en ook nog wat jongens waaronder Deepak.
Hij is duidelijk niet helemaal koosjer, maar of ie weet waar Natalee is....
ik vind al die breezah sletjes nog veel vager dan die kerel zelf.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die man is niet helemaal wijs nee... Kijk naar zijn profiel.. Zijn foto lijkt wel van een pastoor, en al die knappe meiden in zijn lijst! Zo'n oudere man hoort geen gedichten te schrijven voor ieder knap meisje, dat is maf. Alsof hij 'needy' is.
Serieus, al die meiden met hun comments: 'Thanks for your story, you seem nice.. blablabla'
Uh... vage vent!
er is vast wel een amerikaan die hem wil bellen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:40 schreef JohnDope het volgende:
volgens mij heb ik het telefoonnummer gevonden van marten van den berg in thailand.
http://www.pool-table-rules.com/pool_association/AS3.php
haha wie weet.... misschien moeten we foxnews is gaan tippen voor een (sbs6achtige)reportage, want bij die marten valt sowieso een grote beerput open te trekken...... Die gast is pedo tot op het bot.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef halion het volgende:
[..]
er is vast wel een amerikaan die haar wil bellen.
in hoeverre is Deepak gelinked met die pedo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha wie weet.... misschien moeten we foxnews is gaan tippen voor een (sbs6achtige)reportage, want bij die marten valt sowieso een grote beerput open te trekken...... Die gast is pedo tot op het bot.
Ik dacht het net van uit me oog hoek te scannen toen ik naar beneden scrolde....quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef halion het volgende:
[..]
in hoeverre is Deepak gelinked met die pedo?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:03 schreef _Boo_ het volgende:
http://connect.tickle.com/profile/index.html?id=QqwJp_WUx1j84e-D
beter, waar las je dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef _Boo_ het volgende:
Fox is al getipt las ik ergens, te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |