Ja en? Gewoon een post van een nut-job die, net als sommigen hier, op basis van niets in hun hoofd vast hebben gesteld dat Joran de dader is, en nu op een zinloze manier de familie VD Sloot probbert te bereiken.quote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef halion het volgende:
-knip hoop christelijke BS-
quote:Op maandag 5 september 2005 16:22 schreef Aryan_S het volgende:
Joran naar Nederlandse universiteit
Studentes van Nederland opgepast. Joran van der Sloot komt naar je toe deze winter. De ex van bReEzAh-sletje Natalee Holloway is sinds gisteren weer vrij man. En laat zijn advocaat nu bekend hebben gemaakt dat onze superpimp binnenkort is te bewonderen is op een Nederlandse universiteit. Wij gokken erop dat Joran rechten gaat studeren. Zijn afstudeerscriptie is ook al bekend: "Zonder Lijk Geen Zaak - strafrechterlijke verkenningen". Morgen starten de colleges, dus skatjes, blijf wakker als Joran je vriendelijk aanbiedt om je een lift naar huis te geven...
quote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef halion het volgende:
Wie gaat er morgen naar Schiphol?
Joran komt om 11.20 AM aan.
11:20 KL 0734 Aruba
waarom?quote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef halion het volgende:
Wie gaat er morgen naar Schiphol?
Joran komt om 11.20 AM aan.
11:20 KL 0734 Aruba
Ik denk niet dat veel mensen met hem zullen omgaan, schuldig of onschuldig. Zoiets blijft toch om je heen hangen. Ik denk niet dat hij in elkaar geslagen zal worden, maar je zal het nooit weten. Iedereen weet zijn naam en hoe hij eruit ziet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dr zijn maar weinig mensen die nooit het niveau van een holbewoner zijn ontstegen. Je bent echt een simpele primaat als je iemand waarvan je nooit zeker kan weten of ie schuldig is of niet, lichamelijk letsel gaat toebrengen.
NU ZEKER!!quote:Iedereen weet zijn naam en hoe hij eruit ziet.
JeuJ hij is gelandquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ja, Johnny, kom op, je had toch zo'n grote mond?
Waarom ik?? Denk je dat ik niks te doen heb ofzo??quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef sp3c het volgende:
nu verwacht ik eigenlijk wel dat johndope hem binnen de kortse keren ontvoert en aan zijn benen ophangt ergens voro dat losgeld
klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef Aryan_S het volgende:
William ontving een berichtje op zn antwoord machine, Charles luisterde erna en Beth gaf de nummer van die gene die had gebeld?
ze hebben nu Katrina. Amerikaans nieuws kan maar één onderwerp tegelijk aanquote:
ja he?quote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is aardig stil rond Nathalee Holloway.
Niveautje hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 15:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja he?
Dr. Phil en andere kut Amerikanen...
Over Dr Phil
Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
![]()
Wat heeft dat te maken met de voicemail van William?quote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze hebben nu Katrina. Amerikaans nieuws kan maar één onderwerp tegelijk aan
niets, het was een quote op "Het is vrij stil rond Natalee", maar Fok pakte de verkeerde.quote:Op maandag 19 september 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de voicemail van William?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |