weet niet precies hoe het gaat dat kan Peter beter vertellen, maar vorige keer had ik voor bijna $100 aan kleding besteld en ik moest 125 euro betalen.. Valt wel mee dus, zeker omdat de kleding van AE redelijk goedkoop is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef T1andonly het volgende:Kun je nog even 'n indicatie geven wat er aan "extra kosten" bijkomt...
bijv. het bedrag van de kleding * 1.33 ofzo
hieruit kan ik concluderen dat je lievelingskleur groen is...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef iosubSyS het volgende:
Heb dit besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem aan dat jij dan degene bent, die de laatste twee items heeft besteld? Mijn computer heeft het de laatste dagen begeven en zag dit topic dus weer te laatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:29 schreef var.fok het volgende:
'k heb net een mailtje verstuurd, met een bestelling.
Nee, laat maar dan, jij was eerder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef var.fok het volgende:
Ik heb 2 items besteld, maar ik wil wel 1 item annuleren als je echt graag wilt. Heb 1 vest en 1 T. Aangezien het vanaf binnenkort niet echt meer weer voor T's is... is dat niet zo'n punt. Ik heb echter nog geen bevestiging gehad van de organisator, dus... ff afwachten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:59 schreef Aenas het volgende:
geld is al weer overgemaakt!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef jayson het volgende:
overschrijving gepost bij de bank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |