* DemonRage steekt enthousiast z'n handen op...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. als het centrum weer blank mocht staan... wie zie ik daar dan ook foto's maken?
Arnhem heeft ook nog niks gehad vandaag andersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef the_RAVEN het volgende:
het gaat altijd precies om vlissingen heen
Zullen we de auto in ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier komt echt totaal niks meer.
Weet het nu al
Kom je me halen dan?quote:
jank nou ff niet zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet het nu al
onweer in Arnhem, zeker de Zuid zijde??? Arnhem Noord heeft nog geen druppel gehad vandaagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:12 schreef -CRASH- het volgende:
Het was me een weertje vanmiddag daar in Arnhem.
Tot ongeveer 13:45 was het droog met een aangename temperatuur.
daarna 14:00 .... Onweer, plensbui... Iedereen schuile,
maar 4 gorilla's onder 1 kratje
Klopt..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet het nu al
Ik zit hier in het middelste bultje van Belgie, net in dat rode stukje.. 21 graden, vochtig, bliksem langs alle kanten, donker en nog geen druppel gevallenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:14 schreef DemonRage het volgende:
Over trekrichtingen gesproken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het sluit zich nu wel lekker in rond Eindhoven. Die lijn ligt daar wel erg stil: dat een hoop wateroverlast denk ik.
Jammer, heb wel zin in een chase.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Heb geen auto, anders had ik het waarschijnlijk nog wel gedaan ook![]()
Ik ook wel, andere gegadigden? We delen de kostenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jammer, heb wel zin in een chase.
Ik ga iig een videocamera kopen
In Breda zal het inderdaad inmiddels al wel storten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Staan de straten al blank........ mensen uit Breda, Roosendaal....joehoe..... zet de snorkel maar op.
ooh.. klein stukje oostwaards te gaan...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Staan de straten al blank........ mensen uit Breda, Roosendaal....joehoe..... zet de snorkel maar op.
De enige attractie die het daar nu goed doet is de wildwaterbaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik denk dat de Efteling ook onderwater staat....... die vent met die kettingen in Fata Morgana zal wel niet meer boven het water uit kunnen komen nu.
Is goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:19 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik ook wel, andere gegadigden? We delen de kosten
Hier ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |