ehhh..... Formule 1, Boek lezen, je kent het wel...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:30 schreef Martijn_77 het volgende:
@ Chielus hoe gaat het met de schoonmaak?
Aan iemand anders overlaten klinkt goed!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:35 schreef Chielus het volgende:
Maar ik heb het toilet en de gangen alweer gedaan, dus alleen de badkamer & mn eigenkamer nog. Maar ik denk dat ik de badkamer aan iemand anders over laat.
Daarom, elke dag bellen, vriendelijke stem opzetten en vragen, is er al wat voor ons?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lieverd, als er 1 instantie niet te vermurwen is, is het de woningbouw hier!
Tenzij je leven in gevaar is, en dan moet je nog met rapporten van bijvoorbeeld politie, maatsch.werk en zo komen...
Maar ik eindig de laatste tijd al een paar keer als 2e of 3e, dus het zal geen 5 jaar meer duren![]()
Yep, met 6 vrienden in een huis. Erg gezelligquote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Aan iemand anders overlaten klinkt goed!Woon je in een studentenhuis of zo?
Klinkt goed. Ik zit de Sims te installeren. Had mijn PC opnieuw geinstaleerd begin dit jaar maar had er eigenlijk nog geen spelletjes op staan en je moet toch iets met dit weer.quote:
Lijkt mij ook en Tilburg is best een aardige stad ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef Chielus het volgende:
Yep, met 6 vrienden in een huis. Erg gezellig
A, nu snap ik het je wilde wel naar het bos maar de mannen moesten te lang wachten voor jij klaar was!!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef Oblivion het volgende:
Ah ja met dit weer fok ik gewoon... in badjas...![]()
![]()
Nee, via internet! Elke 2 weken eindigt de inschrijftermijn (max.3 woningen per keer) en dan kan ik vrijwel meteen online zien hoeveelste ik ben ge-eindigd. heeft voordelen, dat welquote:Op zondag 31 juli 2005 14:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarom, elke dag bellen, vriendelijke stem opzetten en vragen, is er al wat voor ons?
Niks meer niks minder....
Het werkt, echt...![]()
Overal is het hetzelfde liedje...
Als je niet van een ander land dat in nood is, of zwaar gehandicapt bent kom je nergens aan de beurt...
Maar ooooooooooooh ze hebben de pest aan vriendelijke zeikerds...[/sub]
Reageren gaat via internet, maar ik bel wel af en toe met een zielig verhaal![]()
[quote]Hold on, je moet zeker reageren via de krant?![]()
Ja, duurdere huurwoningen, en koopwoningen. Maar aangezien ik niet echt een goede vaste baan heb (en daar ook gen kans op heb) zitten makelaars en duurdere verhuurders niet op me te wachten.quote:Vreemd eigenlijk dat het in Almere al zo is...![]()
Is toch zoveel plaats?
En krijg je geen prio ivm je kinderen etc?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, duurdere huurwoningen, en koopwoningen. Maar aangezien ik niet echt een goede vaste baan heb (en daar ook gen kans op heb) zitten makelaars en duurdere verhuurders niet op me te wachten.
Maar ik blijf hoop houden.
Snotver... Ik hoop ook snel op een huisje voor jullie!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, via internet! Elke 2 weken eindigt de inschrijftermijn (max.3 woningen per keer) en dan kan ik vrijwel meteen online zien hoeveelste ik ben ge-eindigd. heeft voordelen, dat welmaar ik bel ook geregeld en dan zeggen ze dat ze een aantekening maken, maar tot nu toe merk ik er weinig resultaat van
![]()
[..]
Ja, duurdere huurwoningen, en koopwoningen. Maar aangezien ik niet echt een goede vaste baan heb (en daar ook gen kans op heb) zitten makelaars en duurdere verhuurders niet op me te wachten.
Maar ik blijf hoop houden.
Echt niet...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En krijg je geen prio ivm je kinderen etc?
Nee, alleen als ons leven in gevaar zou zijn. Maar dat is gelukkig niet zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En krijg je geen prio ivm je kinderen etc?
*aai over je bolletje geeft...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar goed, voor 2010 hoop ik toch mijn eigen plekje te hebben... Ik geef toe dat ik er af en toe wel heel erg moe van word...![]()
Idd, het houd gewoon in dat je eigenlijk nergens naar toe kunt.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef Oblivion het volgende:
Het is triest gesteld hier in Nederland...![]()
Ach, het kan altijd nog ergerquote:Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*aai over je bolletje geeft...
Het is triest gesteld hier in Nederland...![]()
Nee. Kan je nagaan als je dringend woonruimte nodig hebt en nog maar net lid bent van de woningbouw. Dan mag je onder een brug gaan liggen. Of terug naar paps en mams.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, het houd gewoon in dat je eigenlijk nergens naar toe kunt.
Dat lijkt me pas echt moeilijk... Onder 1 dak moeten wonen met je "opvolgster"...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:27 schreef Euc- het volgende:
/mijnopamodes "Zolang datte ge maar te vrete heb motte ge nie zeure!"
(toen mn ma in hetzelfde schuitje zat als DM, en zelfs 2 jaar lang bij haar inmiddels hertrouwde ex in moest wonen omdat de woningbouw het vertikte haar een huis te geven, ze had het nu toch goed vonden ze!)
Ik ga naar school in eindhoven?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef Chielus het volgende:
Maar jij woont toch niet in Eindhoven, moet je daar zijn op doorreis ofzo?
Hmmm.... eens denken... hmmmmm......quote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog erger![]()
Wie heeft er een lekker mosselrecept?En nou eens niet met mosselgroenten en wijn of bier, maar something completely differend!
Te laat!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm.... eens denken... hmmmmm......
Wil je ze perse gekookt?
Of mogen ze ook gekookt zijn dat je daarna wat aparts met ze doet?
Kind, eucquote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef Euc- het volgende:
bloedje? wtf?
Saune, brrrrquote:Op zondag 31 juli 2005 17:42 schreef Oblivion het volgende:
Hier liggen man en kind op bank...![]()
Te slapen....![]()
Kan ik rottigheid uithalen?![]()
Ow dear, we gaan morgen naar de sauna.....
Heb ik nou nog nooit gedaan in mijn volwasse leven...![]()
Dat wordt wat...![]()
quote:
Dat gaan we eens checken ...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Saune, brrrr![]()
Moet je in je nakie rondlopen, jammer dat iederen onder de 30 een "stijf" probleem heeft![]()
Niet serieus bedoeld!
Volgensmij moet ik die zin in mn signature gaan zetten
Oooooh, nouja t was gister laat en vanmorgen vroegquote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Muts...
Bloedje betekend KIND... euc...
Zo begrijp je het beter?![]()
Whehehe.... harder werker!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooooh, nouja t was gister laat en vanmorgen vroeg![]()
Haahahahaaa.... nee, ik zal zelf niks doen...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
In de kleedruimte zeker
Ik heb je wel door!
Viezerik!!
Je man is bi?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Haahahahaaa.... nee, ik zal zelf niks doen...![]()
*kijkt naar man....quote:
Met éxtra donkere ruimtes, voor nog meer ongegeneerd neukplezierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef Oblivion het volgende:
Niks leuks gedaan...![]()
Snert weer...
Morgen dus naar de sauna! Een late night arrangement....![]()
Neh, dat doe ik thuis wel... Saai he?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Met éxtra donkere ruimtes, voor nog meer ongegeneerd neukplezier
Meid toch!!!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Muts...
Bloedje betekend KIND... euc...
Zo begrijp je het beter?![]()
* dutch-mamma is gister naar Sjakie en de chocoladefabriek geweest met jongste (7) bloedje!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Euc- het volgende:
Het kon, het kon..
Dit weekend iemand nog wat leuks gedaan verder? Ben zelf gister ff naar de stad geweest, wou wat kleren kopen, alleen niks leuks kunnen vinden
Is het trouwns mode om water uit te delen? stond gister weer een standje van Hi, vorige week van de telegraaf. Achja
Is toch ook jouw bloed!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:05 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Van de term "bloedjes van kinderen"![]()
En en en en en en en en en?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
* dutch-mamma is gister naar Sjakie en de chocoladefabriek geweest met jongste (7) bloedje!![]()
Je had buiten moeten blijven, het kwam met bakken de lucht uit!quote:
Tja...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef Euc- het volgende:
Nee, nog een uur of 5. Zul je zien dat een of andere eikel 1 minuut voor tijd een laatste bieding plaatstNet als wij weg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |