Dat lijkt me pas echt moeilijk... Onder 1 dak moeten wonen met je "opvolgster"...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:27 schreef Euc- het volgende:
/mijnopamodes "Zolang datte ge maar te vrete heb motte ge nie zeure!"
(toen mn ma in hetzelfde schuitje zat als DM, en zelfs 2 jaar lang bij haar inmiddels hertrouwde ex in moest wonen omdat de woningbouw het vertikte haar een huis te geven, ze had het nu toch goed vonden ze!)
Ik ga naar school in eindhoven?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef Chielus het volgende:
Maar jij woont toch niet in Eindhoven, moet je daar zijn op doorreis ofzo?
Hmmm.... eens denken... hmmmmm......quote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog erger![]()
Wie heeft er een lekker mosselrecept?En nou eens niet met mosselgroenten en wijn of bier, maar something completely differend!
Te laat!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm.... eens denken... hmmmmm......
Wil je ze perse gekookt?
Of mogen ze ook gekookt zijn dat je daarna wat aparts met ze doet?
Kind, eucquote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef Euc- het volgende:
bloedje? wtf?
Saune, brrrrquote:Op zondag 31 juli 2005 17:42 schreef Oblivion het volgende:
Hier liggen man en kind op bank...![]()
Te slapen....![]()
Kan ik rottigheid uithalen?![]()
Ow dear, we gaan morgen naar de sauna.....
Heb ik nou nog nooit gedaan in mijn volwasse leven...![]()
Dat wordt wat...![]()
quote:
Dat gaan we eens checken ...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Saune, brrrr![]()
Moet je in je nakie rondlopen, jammer dat iederen onder de 30 een "stijf" probleem heeft![]()
Niet serieus bedoeld!
Volgensmij moet ik die zin in mn signature gaan zetten
Oooooh, nouja t was gister laat en vanmorgen vroegquote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Muts...
Bloedje betekend KIND... euc...
Zo begrijp je het beter?![]()
Whehehe.... harder werker!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooooh, nouja t was gister laat en vanmorgen vroeg![]()
Haahahahaaa.... nee, ik zal zelf niks doen...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
In de kleedruimte zeker
Ik heb je wel door!
Viezerik!!
Je man is bi?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Haahahahaaa.... nee, ik zal zelf niks doen...![]()
*kijkt naar man....quote:
Met éxtra donkere ruimtes, voor nog meer ongegeneerd neukplezierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef Oblivion het volgende:
Niks leuks gedaan...![]()
Snert weer...
Morgen dus naar de sauna! Een late night arrangement....![]()
Neh, dat doe ik thuis wel... Saai he?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Met éxtra donkere ruimtes, voor nog meer ongegeneerd neukplezier
Meid toch!!!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Muts...
Bloedje betekend KIND... euc...
Zo begrijp je het beter?![]()
* dutch-mamma is gister naar Sjakie en de chocoladefabriek geweest met jongste (7) bloedje!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Euc- het volgende:
Het kon, het kon..
Dit weekend iemand nog wat leuks gedaan verder? Ben zelf gister ff naar de stad geweest, wou wat kleren kopen, alleen niks leuks kunnen vinden
Is het trouwns mode om water uit te delen? stond gister weer een standje van Hi, vorige week van de telegraaf. Achja
Is toch ook jouw bloed!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:05 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Van de term "bloedjes van kinderen"![]()
En en en en en en en en en?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
* dutch-mamma is gister naar Sjakie en de chocoladefabriek geweest met jongste (7) bloedje!![]()
Je had buiten moeten blijven, het kwam met bakken de lucht uit!quote:
Tja...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef Euc- het volgende:
Nee, nog een uur of 5. Zul je zien dat een of andere eikel 1 minuut voor tijd een laatste bieding plaatstNet als wij weg zijn
jaaaquote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef Oblivion het volgende:
Klinkt lekker, piet!
Jij nog wat leuks gedaan dit weekende?
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:08 schreef Oblivion het volgende:
En en en en en en en en en?
quote:Was het wat? Of vraag ik nu een retorische vraag...![]()
quote:Johnny Depp...deed ie het een beetje?
Die was ook niet verkeerd. Maar haal díe Willy Wonka maar gerust uit je gedachten.quote:Wij zijn al helemaal gek van de oude versie....![]()
Ansjovis als je bouillon gaat trekken... Dat is een eye-opener!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, heb net de boullion geproeft van de soep vanavond, smaakt heerlijk. Mag ook wel, 4 dikke schenkels en een bouquet garnie, veeeel verse kruiden uit de tuin, uitje, knof en een ansjovisje. 24 uur staan trekken,
vanavond dus een stevige boulion met veel rundvlees, en een kartoffelsalade.
Goeiedag, zeg...! Mag ik ook bij je vriendenkring?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jaaa
Gisteren het huis vol vrienden op bezoek, en allerlei zaken op de bbq bereid. Worst, steak, Sate, reuzen black-tigerprawns (8 in een kilo) en veel lekkers erbij. Daarbij barolo uit 1978 gedronken, en daarna verder met walnotenijs met perzik en mascarmone.
Uiteraard salades en zo erbij. Hebben daarna nog tot 01:00 buiten gezeten met een lekker kampvuurtje in de vuurkuil.
Vanmorgen lekker ontbeten met verse broodjes, zelfgemaakte jam enzo, en daarna gebak.
Niet teveel, zo dat je het niet proeft, in stoofvlees en bouillion. 1 a 2 filets is genoeg. Werkt als smaakversterker door het glutamaat wat er in zit. Komt ook glutamaakt vrij uit de eiwitten in de groenten en het vlees, maar is zo net een tikkie meer. Stoofvlees afmonteren met een blokje of 2 bitter chocolade is trouwens ook heel mooi, geeft je stoofvlees een diepe donkere smaak, die niemand herkent.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ansjovis als je bouillon gaat trekken... Dat is een eye-opener!![]()
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |