Jij welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef passie66 het volgende:
kom ik nu wel gelegen??
Is dat een vraagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef passie66 het volgende:
kom ik nu wel gelegen??
jajajajaja pappaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou opjanken met dat debiele gezeik, ik ga een biertje nemen
WEEKEND
Jij bent mod geweest, wat bedoelen ze daar nou precies mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gezien, voorstelbaar, terecht, en wie weet voor herhaling vatbaar
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe me een plezier en vergeet de volgende keer die batt. te kopen
ik ga ook ff de beertender tjekken..proostquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou opjanken met dat debiele gezeik, ik ga een biertje nemen
WEEKEND
Wie heeft jou het idee gegeven niet welkom te zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef passie66 het volgende:
ok...we gooien er gewoon zand over en lullen nergens meer over toch...even goede vriendjes!
doodsverwensing!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef passie66 het volgende:
ok...we gooien er gewoon zand over en lullen nergens meer over toch...even goede vriendjes!
ow nee niemand nooit niet nee!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wie heeft jou het idee gegeven niet welkom te zijn?
mwoa daar hoef je geen helderziende voor te zijn lijkt mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij bent mod geweest, wat bedoelen ze daar nou precies mee?
ik geloof dat Dude da tdeedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wie heeft jou het idee gegeven niet welkom te zijn?
Mafkeesquote:
Och, heb ik ook aan moeten wennen hoor in 't begin, met d'r grote bek. Pokkewijfquote:
Ja d'uh maar is dat om te voorkomen dat iemand helemaaal verslaafd raakt? Ik snap het serieus nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa daar hoef je geen helderziende voor te zijn lijkt me
Is dat zo? Niets van gemerkt...vind Dude altijd heel vriendelijk enzo!quote:
quote:
das geen doodsverwensingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |