Ik heb alles onder controle. Laat die bescherming maar aan de admins over. Die weten beter wat ze doen dan jou. Die kennen me ook beter wegens onderlinge communicatie dat niet via fok plaats heeft gevonden.quote:
Laat die lappen tekst danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb alles onder controle. Laat die bescherming maar aan de admins over. Die weten beter wat ze doen dan jou.
Als ik problemen heb richt ik me richting Yvonne of een andere admin.
Bepaal jij dat?quote:
Bepaal jij dat?quote:
Maar wij zijn tenminste zo aardig jou erop te wijzen. dat je het niet in de gaten hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb alles onder controle. Laat die bescherming maar aan de admins over. Die weten beter wat ze doen dan jou. Die kennen me ook beter wegens onderlinge communicatie dat niet via fok plaats heeft gevonden.
Als ik problemen heb richt ik me richting Yvonne of een andere admin.
Maar mij irriteert hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
2 keer vraag ik je.
Bepaal jij wat ik wel en niet moet schrijven?
De admins mogen me altijd aanspreken op mijn gedrag. Users niet.
Dan lees je het toch nietquote:
O, dus eigenlijk interesseerd het je geen bal, wat andere user denken en doen,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Aardig bedoeld misschien. Maar wat schiet ik ermee op? Ik ga toch door waar ik mee bezig ben
Omdat ik net op gang ben gekomen.
Ik laat deze discussie voor wat het is. Dit is duidelijk niet het juiste topic voor mij.
Heb genoeg plekken op fok waar het wel relaxt aan toe gaat.
Heb deze stress niet nodig. Nog sterker. Het is ongewenst.
Mooi gaan dan maar lekker naar je eigen stekkie toe zodat wij hier ons gang weer kunnen gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef passie66 het volgende:
tjeetje....door het weer zal het wel weer komen...
goeienavond!
Maar jij bent van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef passie66 het volgende:
tjeetje....door het weer zal het wel weer komen...
goeienavond!
gezien, voorstelbaar, terecht, en wie weet voor herhaling vatbaarquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gezien, voorstelbaar, terecht, en wie weet voor herhaling vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |