Wel GVD!!!!quote:
Wat een geld als ze alle 6 regio's wil zien...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check!
http://www.weathernews.nl/commer/abonneren_agro_tarief.htm
Idd, ik vind dat toch iets te veel van het goeie moet ik eerlijk zijn, alhoewel, ik zou toch even infomeren over de radarbeelden daarvan, volgens mij geld dit alleen dus voor het actuele weerinfo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Wat een geld als ze alle 6 regio's wil zien...
Ho stop, toch weer iets. We gaan er toch maar eens even met een bakkiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inderdaad, ergste regen is al weer weg en gedonder heb ik al een tijdje niet gehoord.
Wat een anticlimax weer.
Dat, of je kabel zit er niet goed in.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:11 schreef Oldbie het volgende:
Hmmmm, nu valt nederland 2 ook al weg. Zou er dan toch noodweer aankomen?
Hier niet... Aan de voorkant vh huis is het nog wat donker, maar achter klaart de lucht alweer op. 't Regent nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Ho stop, toch weer iets. We gaan er toch maar eens even met een bakkievan genieten.
Het zal wel aan mijn kabel liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Dat, of je kabel zit er niet goed in.![]()
naah weer firewall-gezeik hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef -Mk- het volgende:
Watch amateur footage as a tornado hits Birmingham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |