Waar klaag je nou over?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef dvdk het volgende:
Shit ik was met een maat gaan stappen....
was er zo wat dauw op z'n auto dus ik schrijf 'homo' op z'n dak...
ging ie zitten zeiken "man er zit zuur op je vingers dat trekt nu in m'n auto!"
hoe fucking zielig is dat.
ha ik zei tegen hem dan kan je ook niet meer rukken want dan smelt je lul weg van al dat zuurquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat een gelul.
Wel, een Ford Ka..........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:15 schreef user-x het volgende:
wie schrijft er dan ook 'homo' op het dak van een auto?
een auto is toch geen homo?
Bijt straks overal z'n lak uit behalve waar HOMO staatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef Vhiper het volgende:
Aangezien die dauw en regenwater meer zuur dan je vingers bevatten, zou hij juist blij moeten zijn dat je wat van dat bijtmiddel van z'n auto hebt geveegd met je vingers...
Wat een ondankbare vriend!![]()
Mensen die met hun fikken aan de auto van iemand anders zittenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mensen die hysterisch zuinig zijn op hun auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je zijn zusje gevingerd dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef dvdk het volgende:
ging ie zitten zeiken "man er zit zuur op je vingers"
Dat gaat dan zeker net zo knetteren als die sterretjes, met als resultaat dat de text in de lak wordt gebrand...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Meng aluminiumpoeder met ijzeroxide (roest dus) ongeveer 1:1. Maak hiervan een hoopje op de tekst. Neem nu een sterretje (zo'n 'vuurwerk' ding), steek dat aan en leg het op het poeder. Wel zorgen dat er genoeg poeder onderligt zodat het vuur van het sterretje niet direct op de lak komt.
en nu eens kijken wie er opgelet heeft bij scheikunde
dan heeft ie een gat in zn moterkap, in zn moterblok, en in de straat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Meng aluminiumpoeder met ijzeroxide (roest dus) ongeveer 1:1. Maak hiervan een hoopje op de tekst. Neem nu een sterretje (zo'n 'vuurwerk' ding), steek dat aan en leg het op het poeder. Wel zorgen dat er genoeg poeder onderligt zodat het vuur van het sterretje niet direct op de lak komt.
en nu eens kijken wie er opgelet heeft bij scheikunde
Is dat zo sterk? whoei...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan heeft ie een gat in zn moterkap, in zn moterblok, en in de straat.
leuk spul, thermiet!
Ja, er bestaan mensen die mss jaren krom hebben moeten liggen voor hun favoriete model wagen en zijn daar idd erg zuinig op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mensen die hysterisch zuinig zijn op hun auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste de beste buurtkat veroorzaakt meer lakschade dan zo'n ET-esque verwoorde boodschap...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef LangeJan het volgende:
Ja, er bestaan mensen die mss jaren krom hebben moeten liggen voor hun favoriete model wagen en zijn daar idd erg zuinig op.
Voor de TS en alle andere nerds zonder respect voor andermans eigendom, je moet gewoon met je fikken van die auto afblijven. Mss zat er ook wel zand op de lak en heb jij met je vieze jatten krassen lopen maken op de auto.
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Trainheaumeau het volgende:
[..]
De eerste de beste buurtkat veroorzaakt meer lakschade dan zo'n ET-esque verwoorde boodschap...![]()
Da's beter dan in de lak schieten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
kansloos ..
ik zou tochw el hard in de lach schieten
Zeg nou zelf: 'Homo' schrijven op een Mazda 121 is toch wel héél erg 'stating the obvious', of niet ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef LangeJan het volgende:
JaMaar dan nog, gewoon afblijven. Als je zo graag HOMO op iemands auto wil schrijven in dauwdruppels.. doe dat dan maar bij je eigen auto
![]()
ik denk dat ie dan gaat flippenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Trainheaumeau het volgende:
[..]
Da's beter dan in de lak schieten...
Op een Mazda 121 hoef je dat niet te schrijven. Dat straalt het uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Trainheaumeau het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: 'Homo' schrijven op een Mazda 121 is toch wel héél erg 'stating the obvious', of niet ?
gooi je hem effe 50 cent toequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat ie dan gaat flippen
'mijn aut' enz.
't is dan ook niet voor niets mijn Treinhomobiel...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Op een Mazda 121 hoef je dat niet te schrijven. Dat straalt het uit.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Trainheaumeau het volgende:
[..]
't is dan ook niet voor niets mijn Treinhomobiel...
Pff ernstig hoor, je zo druk maken over een dood stuk metaalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, er bestaan mensen die mss jaren krom hebben moeten liggen voor hun favoriete model wagen en zijn daar idd erg zuinig op.
Voor de TS en alle andere nerds zonder respect voor andermans eigendom, je moet gewoon met je fikken van die auto afblijven. Mss zat er ook wel zand op de lak en heb jij met je vieze jatten krassen lopen maken op de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |