Dan boycot ik die grafserie helemaal.quote:
[fok-irritante-kutpuber-man-pimp... ... ...opmerking-modus]quote:
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Verkoop je ze ook???????![]()
Als ik het heeeeel lief vraag, wil je dan een filmpje voor me maken?????quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nope
Jullie moeten het met shots doen en af en toe wat filmpjes
Pittige Tijden DVD?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:45 schreef mark_03 het volgende:
Linda op de boot met Arnie
Heb trouwens laatst m'n Pittige Tijden DVD binnengekregen ... stond ook een scene op met Linda en Arnie op een boot, maar dat even terzijde.
Ligt eraanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Als ik het heeeeel lief vraag, wil je dan een filmpje voor me maken?????![]()
Wilde dat filmpje van Roxy en Ludoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan
Van de eerste 4 dvds en de laatste weet ik nog niet hoe ik die naar de pc meot kopiëren, omdat die anders zijn
Kopietje van de Pittige Tijden video's op DVDquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Pittige Tijden DVD?!Waar kan je die halen, nergens gezien
Ohh, jammer zegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kopietje van de Pittige Tijden video's op DVD. Officieel zijn de video's / afleveringen niet op DVD uitgekomen en dat gaat volgens het laatste nieuws ook niet meer gebeuren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |