Hoe is het je dan toch gelukt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:58 schreef McCarthy het volgende:
het is ook niet voor IQ lozen geschreven
ik geloof dat je de link tussen de sjamanen in india en de "sjamanen" in het westen een beetje mistquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:58 schreef clowncloon het volgende:
Dus je vergelijkt nu de oplichterspraktijken van indiase sjamen met westerse hulporganisaties?
Wat een ONZIN! Ga eens 1 fucking dag vrijwilligerswerk doen voor bijvoorbeeld Novib, Cordaid of Dorcas of whatever...dan zie je zelf dat het geld goed besteed wordt. waar basseer je dit slappe gelul op?
nee jij ontwijkt mijn antwoord op je nogal puberale en niet-onderbouwde redenering. Heb jij vrijwilligerswerk gedaan? Weet jij uberhautp wat voor werk het Novib doet? Heb jij inzicht in de (openbare) cijfers? Heb jij bewijs van oplichting? enz enz...of roep je maar wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik geloof dat je de link tussen de sjamanen in india en de "sjamanen" in het westen een beetje mist
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef clowncloon het volgende:
[..]
nee jij ontwijkt mijn antwoord op je nogal puberale en niet-onderbouwde redenering. Heb jij vrijwilligerswerk gedaan? Weet jij uberhautp wat voor werk het Novib doet? Heb jij inzicht in de (openbare) cijfers? Heb jij bewijs van oplichting? enz enz...of roep je maar wat?![]()
jawoor ga het kwalijke gedrag van die magiers maar even goed pratenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
de sjamanen in india verkopen mensen iets waardoor ze zich beter en zekerder voelen -> kijk eens naar statussymbolen in het westen als auto's, mobieltjes enzo..
een bevolking die wat minder waarde hechte aan aflaten zal daarbij zeker geholpen hebbenquote:Tussen het opleven van de economie in de late middeleeuwen en het verkopen van aflaten in de vroege middeleeuwen zat een periode van zeg 150 a 200 jaar zodat een causaal verband tussen die 2 dingen ver te zoeken is.
noem eens wat structurele succesen van die clubjesquote:Als novib et al oplichters zijn, hoe moeten we dan de armere landen helpen ? NGO's doen over het algemeen beter en concreter werk dan regeringen
het is een colum voor fijnproevers jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef teknomist het volgende:
Amulet, aflaat > persoonlijke problemen.
Hulpverlening > globale problemen.
Ik ben het eens met je analyse over de hulpverlening maar ik vind die vergelijking een beetje vergezocht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is een colum voor fijnproevers ja![]()
daar is het een colum voorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je analyse over de hulpverlening maar ik vind die vergelijking een beetje vergezocht.
je electronica komt niet uit afrika hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef vigier het volgende:
Wel leuk trouwens als het armoede probleem in de derde wereld landen opgelost is....Dan krijgen we hier een armoede probleem, omdat we ALLES WAT UIT DE DERDE WERELD KOMT niet meer kunnen betalen...en dat is nogal wat....
Groet, Joris
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |