Als ik me iets positief herinner hoor ik geblaat over "in het verleden behaalde resultaten bla bla bla" dus geldt dat andersom ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets herinneren met 'een eitje', Van der Vaart en Grazer AK
tuurlijk, wordt gewoon de eerste test en een belangrijke, al dicht ik Ajax meer kansen toe zónder dat ik Brondby ken qua materiaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik me iets positief herinner hoor ik geblaat over "in het verleden behaalde resultaten bla bla bla" dus geldt dat andersom ook.
quote:AMSTERDAM - Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft geen toestemming gegeven voor de voetbalwedstrijd Ajax - ADO Den Haag op 14 augustus in de Amsterdam ArenA. In deze maand zijn er volgens het speelschema van de KNVB al vier wedstrijden in de hoofdstad met een verhoogd risico. Amsterdam heeft niet voldoende politiecapaciteit voorhanden om deze wedstrijd door te laten gaan. Dat liet de gemeente vrijdag weten.
De maand augustus is een drukke maand voor de Amsterdamse politie wegens grote evenementen als de Gay Pride, Sail en de Uitmarkt. Cohen heeft de KNVB gevraagd de wedstrijd te verplaatsen. Volgende week wordt meer bekend over een nieuwe datum.
Daar gaan we weer, gezelligquote:
gezien de recente extra aandacht voor de Gay Pride en Sail ivm terrorisme woren daar misschien extra agenten ingezet waardoor er een tekort is voor de wedstrijd Ajax-Ado.quote:
Campingzender SBSquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:32 schreef OreO het volgende:
op welke zender is ajax-arseholes te zien
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Verward Cohen niet de Hofstadgroep met een groep uit de Hofstad?
idd, ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond, eens zien hoe we er nou zo ongeveer echt voor staan...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:52 schreef Thetallguy het volgende:
niks nieuwe datum , gewoon 0-3 invullen
We hebben ROSENBERG dus dat is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Het zwakste deel van Brondby is de defensie, dus hopelijk is onze aanval tegen die tijd op niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |