Gelul want erzou al voor de Londese aanslagen sprake zijn van een verbod door Cohen. Zelf fout (lees niet) gehandeld dus of Cohen moet maar met de gevolgen zitten of die neuzen omdat de in zo'n kut palendorp gevestigd zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
gezien de recente extra aandacht voor de Gay Pride en Sail ivm terrorisme woren daar misschien extra agenten ingezet waardoor er een tekort is voor de wedstrijd Ajax-Ado.
dat deze wedstrijden op tv mogen komenquote:
Boehoe!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
En nou moet die KNVB eens doen waarvoor ze er zijn en 14 Augustus Den Haag gewoon een 0-3 overwinning geven, schijt neuzen, schijt burgemeester, schijt excuses van die bange clown.
Zijn de door de KNVB zelf opgestelde regels om tegen die eigenwijze burgemeesters op te treden, om ze niet zomaar wedstrijden te laten verbieden dus nou op met die sanctie voor die kut club.
En natuurlijk de trainer, 1 van de beste voetballers van de afgelopen 25 jaar, Michael Laudrupquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
Bröndby.
Leuk team wel. Goeie Marokkaanse goalie, Karim Zaza, die al enkele jaren tot beste keeper van Denemarken is uitgeroepen.
Verder hebben ze Johan Absalonsen, één van Denemarkens grootste talenten, onder contract en recent Thomas Rytter van Wolfsburg terug naar Denemarken gehaald. In de spits staat Morten Skoubo, mislukt in Duitsland en Engeland, met Johan Elmander. Die kennen we nog. Ook Kim Christensen is van Twente overgekomen.
Spelmaker Thomas Kahlenberg is verkocht aan Auxerre, die zijn ze dus kwijt. Hij is vervangen door de Zweed Marcus Lantz, die jaren Bundesliga speelde voor Rostock.
Verder nog Martin Retov, een goede middenvelder, de Litouwse back Aurelijus Skarbalius, de Deense linksback Asbjörn Sennels, ook international, en de geroutineerde middenvelder Kim Daugaard.
Ook ex-PSV wensaankoop Kaspar Dalgas staat er onder contract.
Ja die burgemeester van je.quote:
Wat een geweldige actie van Harry. Jammer dat die bal dan niet net IN de kruising vliegtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef twi het volgende:
Rosenborg heeft potentie,maar leek erg nerveus vanavond. Charisteas leeft zowaar op door de concurrentie.
Voor ons geldt dat niet, DIGGER, dat geldt alleen voor die hooligans uit Den Haag die zich elke wedstrijd weer als een stelletje mongolen gedragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
En nou moet die KNVB eens doen waarvoor ze er zijn en 14 Augustus Den Haag gewoon een 0-3 overwinning geven, schijt neuzen, schijt burgemeester, schijt excuses van die bange clown.
Zijn de door de KNVB zelf opgestelde regels om tegen die eigenwijze burgemeesters op te treden, om ze niet zomaar wedstrijden te laten verbieden dus nou op met die sanctie voor die kut club.
Niets, gewoon als opvulling als Trabelsi niet kan spelen, wie wilde je anders rechtsback zetten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Kang-He het volgende:
Wát zien alle Ajax trainers toch elke keer in Obodai?
zag je 2 minuten daarna de mislukte passeerbeweging waardoor Arsenal 1-0 maakte?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zagen jullie die dubbele poortactie van Mitea ?
Aldostuta, ga je me al gelijk geven?
Altijd negatief beoordelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
zag je 2 minuten daarna de mislukte passeerbeweging waardoor Arsenal 1-0 maakte?
Maar wat ik niet snap, is dat, ondanks dat het competiteprogramma al weken bekend is, hij het nu gaat verbieden? Heel Nederland weet al een jaar dat dan de competitie begint, maar Cohen verbiedt de wedstrijd ivm te weinig politiebeschikbaarheid. Wat een BS zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Voor ons geldt dat niet, DIGGER, dat geldt alleen voor die hooligans uit Den Haag die zich elke wedstrijd weer als een stelletje mongolen gedragen.
Trabelsi was zeker goed bezig..jammer dat die Reyes opeens als een bezetene inkwam en hem blesseerde (?)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:39 schreef Spideyman het volgende:
Afgezien van de centrumspitsen en Heitinga heeft Ajax een prima selectie vind ik. Trabelsi, De Jong, Babel... worden echte toppers in de toekomst. Er is hoop, mannen
Deetman verbiedt toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap, is dat, ondanks dat het competiteprogramma al weken bekend is, hij het nu gaat verbieden? Heel Nederland weet al een jaar dat dan de competitie begint, maar Cohen verbiedt de wedstrijd ivm te weinig politiebeschikbaarheid. Wat een BS zeg.
Als als als. Elke aanvaller moet toch een actie maken? Dan is het logisch dat het een keer fout gaat en hij balverlies lijdt. Dan is het ook logisch dat er een fout gemaakt kan worden. Dan is het ook logisch dat de verdediging in moet grijpen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef Bennie_K het volgende:
dit geloof je toch nietals hij niet zo overmoedig was geweest hadden Sneijder en Heitinga ook niet opeens moeten ingrijpen
elke tegengoal bij Mitea neerleggen? jij bent echt dom
Maduro kan je niet te vroeg brengen, als het aan Koeman had gelegen zat hij nu nog in jong Ajax.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd wel - Steek inderdaad eens goed voor de verandering.
Pienaar soms erg goed en verder best veel flair en lef. Ben echt benieuwd of Maduro het houdt, denk nog steeds dat hij veel te vroeg gebracht is.
En terecht, hij zal wel de teleurstelling van het seizoen worden. Net zoals Sneijder nu al een veteraan lijkt en vaak teleurstelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maduro kan je niet te vroeg brengen, als het aan Koeman had gelegen zat hij nu nog in jong Ajax.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Hij begint al aardig wat Duitse trekjes te vertonen
Pienaar is altijd goed!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd wel - Steek inderdaad eens goed voor de verandering.
Pienaar soms erg goed en verder best veel flair en lef. Ben echt benieuwd of Maduro het houdt, denk nog steeds dat hij veel te vroeg gebracht is.
Met die schwalbe erna?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ben ik met je eens, de defensie kwam vrij onzeker en zwak over. Met name Grygera vond ik geen beste wedstrijd spelen. Maduro is niet erg geschikt voor de verdediging en Heitinga vond ik ook onzeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie actie van Mitea, om vervolgens twee minuten later weer de knullige vlo te gaan uithangen...
Ik ben alles behalve positief na gisteren, het vermoeden over de verdediging blijkt juist; daar moet nog heeel wat aan gebeuren...
quote:Stekelenburg voor langere tijd eerste doelman
Maarten Stekelenburg krijgt het vertrouwen als eerste doelman van trainer Danny Blind, zo meldt Het Parool vandaag. Danny Blind liet weten dat zijn keuze voor Stekelenburg als eerste keeper 'voor de lange termijn' is. "Het is nu aan Maarten zelf." Stekelenburg won daarmee de concurrentiestrijd van Hans Vonk en Bogdan Lobont. Het ligt daarmee voor de hand dat de Roemeen nu op zoek zal gaan naar een andere club. Deze week nog liet van Geel weten dat er voor hem geen concrete interesse was getoond.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Ja he? Ik vond Olaf echt de beste aan Ajax kant gisterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar is altijd goed!
Rosenberg moest nog wennen, of beter gezegd, Ajax aan hem.
Maduro moet eigenlijk op het middenveld komen, Lindenbergh dan centraal. Die heeft meer ervaring op die positie en als linksback kan Olaf niet echt alles laten zien waar Danny hem voor haalde. Viel me best mee, onze Olaf.
Zoek de verschillen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Deetman verbiedt toch?![]()
Begreep ik althans...
Omdat Blind al in z'n hoofd heeft zitten wie mogen vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben niet negatief over gisteravond. Rosenberg moest idd nog erg wennen, maar ik heb veel vertrouwen in die jongen. Pienaar vond ik voornamelijk de eerste helft goed spelen, en ook Galasek en met name Lindenbergh vielen mij in positieve zin op. Verder vond ik Babel veel te egoistisch spelen, hij moet eens een voorzet geven ipv continue die man proberen uit te spelen. Daarnaast viel Harry goed in en vind ik het onbegrijpelijk wrom De Ridder niet mocht invallen
Ik blijf er bij dat ik het belachelijk zou vinden als De Ridder moet vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat Blind al in z'n hoofd heeft zitten wie mogen vertrekken.
Babel deed weinig boeiends met de ballen die hij kreeg uit de verdediging, de passes van Grygera en Galásek waren echt zuiver, alleen Babel deed er dan weer zo weinig mee. Als Babel een betere wedstrijd gespeeld had weet ik zeker dat Ajax ook een paar goals gemaakt had.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat Rosenberg geen enkele fatsoenlijke bal heeft gehad, wat vooral te wijten was aan Babel, die zich als een soort Quincy wilde voor doen, maar daardoor nauwelijks ballen voorgaf en de ballen die voorkwamen waren vaak te hard.
Ik denk precies zo over de hele wedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben niet negatief over gisteravond. Rosenberg moest idd nog erg wennen, maar ik heb veel vertrouwen in die jongen. Pienaar vond ik voornamelijk de eerste helft goed spelen, en ook Galasek en met name Lindenbergh vielen mij in positieve zin op. Verder vond ik Babel veel te egoistisch spelen, hij moet eens een voorzet geven ipv continue die man proberen uit te spelen. Daarnaast viel Harry goed in en vind ik het onbegrijpelijk wrom De Ridder niet mocht invallen
Blind heeft altijf laten weten het niet echt in De Ridder te zien zitten. Ik zou het vreemder vinden als hij hem nu wel bij de groep houdt. Voor De Ridder zou het goed zijn om naar een club als NAC of Heerenveen te verkassen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik het belachelijk zou vinden als De Ridder moet vertrekken.
Hier ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:43 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik denk precies zo over de hele wedstrijd
Verhuren eventueel. Niet meteen verkopenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Blind heeft altijf laten weten het niet echt in De Ridder te zien zitten. Ik zou het vreemder vinden als hij hem nu wel bij de groep houdt. Voor De Ridder zou het goed zijn om naar een club als NAC of Heerenveen te verkassen.
Eensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Verhuren eventueel. Niet meteen verkopen
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd, hij is nog jong, wie weet wat het later nog blijkt te zijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2007 geloof ik. Was tijdje geleden nog verlengd...quote:
Wat een lief SMS-je had ik van je gekregenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
Dan lijkt het mij wel een goede optie om het te verhuren, Vitesse zou hem graag dit seizoen willen hebben. Na het seizoen kan dan de balans opgemaakt worden over een eventuele verdere carriere bij Ajax.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2007 geloof ik. Was tijdje geleden nog verlengd...
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopenquote:'Anthony Obodai mag bij Ajax vertrekken'
Zaterdag 30 juli, door PP, Amsterdam, 14.43u GMT+01.00, Highlow
De technische staf van Ajax heeft te kennen gegeven dat verdediger Anthony Obodai op zoek mag naar een andere werkgever. De Ghanees, die gisteren nog inviel tijdens de wedstrijd tegen Arsenal, kan volgens de trainers het Ajax-niveau niet aan en kan daardoor vertrekken, zo meldt Highlow.nl.
Obodai werd gisteren de mogelijkheid aangeboden zich in de kijker te spelen van clubs. Twee jaar terug haalde de toenmalige trainer, Ronald Koeman, hem naar de Ajax-selectie. De international kwam over van het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen. In twee seizoenen Ajax speelde Obodai 21 officiele wedstrijden. Hierin wist hij tweemaal te scoren.
Eindelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopen
Ongelooflijk hoe simplistisch je redeneert en blijkbaar geen moeite doet om je te verdiepen in veiligheid en openbaar bestuur en organisatie. De KNVB heeft gewoon een sukkelig schema opgesteld wat heel belastend is voor Amsterdam en daar worden ze nu op gewezen. Een blinde teckel had in 1 oogopslag kunnen zien dat dit schema voor problemen gaat zorgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan er niet veel meer aan toevoegen, prima gesproken. Blijft wel opvallend dat sommige 'users' nooit objectief kunnen beredeneren wanneer het woordje Ajax valt. Zeer jammer.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe simplistisch je redeneert en blijkbaar geen moeite doet om je te verdiepen in veiligheid en openbaar bestuur en organisatie. De KNVB heeft gewoon een sukkelig schema opgesteld wat heel belastend is voor Amsterdam en daar worden ze nu op gewezen. Een blinde teckel had in 1 oogopslag kunnen zien dat dit schema voor problemen gaat zorgen.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopen
Ik heb er maar even een topic over geopend want het gaat verder niet om Ajaxquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel meer aan toevoegen, prima gesproken. Blijft wel opvallend dat sommige 'users' nooit objectief kunnen beredeneren wanneer het woordje Ajax valt. Zeer jammer.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Bij Ajaxtalk.nl gaan ze er al min of meer vanuit dat na gister Ajax wederom kansloos zal zijn voor de titel en wordt Rosenberg door sommige als een grote miskoop bestempeld
Doodziek word je toch van dat soort geneuzel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Bij Ajaxtalk.nl gaan ze er al min of meer vanuit dat na gister Ajax wederom kansloos zal zijn voor de titel en wordt Rosenberg door sommige als een grote miskoop bestempeld
Daarom ga ik dat soort geneuzel vanaf nu ook niet meer lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Doodziek word je toch van dat soort geneuzel.
Ik doe meequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom ga ik dat soorty geneuzel vanaf nu ook niet meer lezen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Ja hij moet nog wennen dat is duidelijk. Maar ik blijf er ook bij, dat Babel hem te hard inspeelde toen hij in een kansrijke positie stond. Als Babel gaat werken aan zijn voorzetten, in plaats van spelers doelloos passeren, zou Markus daar ook van profiteren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:36 schreef F1Bas het volgende:
Rosenberg speelde gister niet heel goed maar op de een of andere manier zag je toch wel de potentie die hij in zich heeft.
speelt tie bij Ajax of bij de plaatselijke amateurs?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja hij moet nog wennen dat is duidelijk. Maar ik blijf er ook bij, dat Babel hem te hard inspeelde toen hij in een kansrijke positie stond. Als Babel gaat werken aan zijn voorzetten, in plaats van spelers doelloos passeren, zou Markus daar ook van profiteren.
Als een spits verkeerd wordt ingespeeld is de kans dat hij een doelpunt maakt kleiner, of dat nu bij Ajax of de plaatselijke amateurs is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
speelt tie bij Ajax of bij de plaatselijke amateurs?
toevoeging: Sonck had daar ook problemen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |