Hele toffe liveband als ze op dreef zijn. Het concert in Burgerweeshuis Deventer behoort nog steeds tot mijn favo concerten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:28 schreef Grobbel het volgende:
En nog wat Effenaar concerten:
za 19-11 19.30: Madrugada
Ik heb ze ook een keer in utrecht gezien en toen hadden ze er na 45 minuten genoeg van. Dus mocht je gaan dan hoop ik dat je een band treft die op dreef is. Ik wil ze ook wel graag weer een keer live zien na de sterke nieuwe plaat, maar ik heb geen zin om er te ver voor te reizen dus ik wacht nog maar even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef Grobbel het volgende:
Madrugada wil ik ook nog wel een keertje live zien, inderdaad. Even tegen die tijd kijken of ik wel of niet kan gaan.
En? Wat vind je dr van? (broken social scene)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:13 schreef Z het volgende:
Ben die plaat nu aan het beluisteren.
Ik ben nog niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
En? Wat vind je dr van? (broken social scene)
Zondag 2 oktober.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef Pinjata het volgende:
wANNEER komt Eels naar nijmegen?? Daar wil ik wel even bij zijn
!!!
Heb 'm pas een keer kunnen horen door de drukte van de afgelopen dagen, maar vond 'm behoorlijk vaag. Kon 'm de eerste keer nog niet echt doorgronden.quote:
Da's altijd lastig he, je kent een bandje zelf zo goed en al lang. Maar dan blijkt bij Lowlands die tent amper vol te staan. Heb 't over Athlete.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef Wepeel2 het volgende:
..maar ik ben nooit zo goed in dat inschatten van de populariteit van bands.
Mja, zo onbekend zijn ze nou ook weer niet - maar die laatste plaat was gewoon niet best. Ik had in ieder geval niet echt de neiging om ze live te gaan zien op Lowlands.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Da's altijd lastig he, je kent een bandje zelf zo goed en al lang. Maar dan blijkt bij Lowlands die tent amper vol te staan. Heb 't over Athlete.
Alleen voor het optreden in de Oosterpoort zijn nog wat kaarten te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Zijn al die dEUS concerten eigenlijk al uitverkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |